Bokt hulplijn gevraagt. Gemiddelde prijs trouwauto

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sax89

Berichten: 4237
Geregistreerd: 02-01-05
Woonplaats: Bunschoten Spakenburg

Bokt hulplijn gevraagt. Gemiddelde prijs trouwauto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-12 19:55

hallo allemaal,
Alvast bedankt voor het lezen.
Wij zijn helemaal bezig met plannen van onze bruiloft. helemaal leuk en spannend allemaal, maar er komen ook heel veel dingen op je pad waar je geen idee van hebt.

Vooral de trouwauto is nog een groot dubbe ding. Wij hebben al een super gaaf idee en dat willen wij ook uitwerken. En ja wij weten ook dat dit geld kost, maar wat is gemiddeld.... Dat kan ik zo niet vinden.

De trouwauto die wij gevonden hadden was helemaal leuk, maar we hadden nog wat twijfels bij het bedrijf en en de kosten waren niet mals. Eerlijk met die persoon gepraat en wij zouden contact opnemen. Dit heb ik vandaag gedaan met nog 1 keer de vraag wat kost de trouw auto zonder de bus ( voor de gasten halen we de bus toch bij iemand anders vandaan, omdat deze 2 dezelfde heeft)
Nu rekende hij de auto uit. 800 euro en toen werd er gezegt. " ik denk met jullie mee" ik maak er 600 van.

Nu gaan er bij mij alarm bellen rinkelen als er binnen enkele seconden 200 euro weggepraat word....

Wie o wie weet wat een auto kost voor de hele dag ongeveer. 500, 600, 700, 800?
Wij hebben nu echt geen idee meer.
Alvast bedankt voor het lezen.

Nell_

Berichten: 11191
Geregistreerd: 27-12-06
Woonplaats: Asperen

Re: Bokt hulplijn gevraagt. Gemiddelde prijs trouwauto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 20:53

Volgens mij is het meestal goedkoper. Onze auto kostte toen €250 euro voor een uur of 3 á 4.
Als je op MP kijkt zijn de meeste verhuurbedrijven ook rond die prijsklasse.

sax89

Berichten: 4237
Geregistreerd: 02-01-05
Woonplaats: Bunschoten Spakenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-12 22:12

Nell_ schreef:
Volgens mij is het meestal goedkoper. Onze auto kostte toen €250 euro voor een uur of 3 á 4.
Als je op MP kijkt zijn de meeste verhuurbedrijven ook rond die prijsklasse.


dan moet ik er wel even bij vermelden dat de auto van 9.00 sochtends tot 18.00 savonds aanwezig is.

Nell_

Berichten: 11191
Geregistreerd: 27-12-06
Woonplaats: Asperen

Re: Bokt hulplijn gevraagt. Gemiddelde prijs trouwauto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 22:27

Op MP zie ik er verschillende langskomen die vermelden dat het €250 per dag kost. Je hebt er daar al erg mooie tussen staan :j

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Re: Bokt hulplijn gevraagt. Gemiddelde prijs trouwauto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 22:33

Ik hoorde vandaag op de radio, een leuk alternatief www.trouwkoe.nl weet alleen niet wat de prijzen zijn ;)

secricible

Berichten: 25695
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 22:42

Tja, dat hangt toch echt af van wat je wilt. Wil je een 13 in een dozijn auto, of wil je iets aparts? Een gemiddelde prijs lijkt me vrij moeilijk voor dit soort dingen... Enkele 100en euros ben je al snel kwijt, een sportauto is vaak nog duurder. Hang helemaal af van wat je wilt, hoe zeldzamer de auto, hoe duurder de huur vaak... 200 euro er vanaf is niet heel gek, vaak zit er een aardige marge in.

Destino

Berichten: 13293
Geregistreerd: 01-04-08

Re: Bokt hulplijn gevraagt. Gemiddelde prijs trouwauto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:05

Wij zijn ook aan het rondkijken een beetje voor een auto, willen graag een mooie oldtimer volgend jaar, maar de prijzen zijn best hoog van wat ik gezien heb. € 250 kwam ik niet veel tegen, zeker niet voor een hele dag! Wij kwamen meer prijzen tegen van 400 a 500 voor +- 5 uurtjes.. Elk uur meer kwam er nog een bepaalde prijs bovenop.

ElCamino

Berichten: 8930
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:17

Nou ik vind het nog redelijk goedkoop!
Wanneer je uurtarief rekent wat tussen de €40 en de €70 euro ligt bij een normaal bedrijf en dan van 10.00 tot 18.00 = 8 uur...
8x 40 =320 euro uitgaande van die €40 per uur, dan komt nog de verzekering van die auto erbij die afgesloten wordt en de kosten van de wagen zelf....ik vind het meevallen.

Wanneer je een vriend of particulier vraagt ben je goedkoper uit....
die rekenen vaak de uren niet en de kosten vallen dan mee.

We hebben een aantal mooie wagens staan, een groene Cadillac Coup de Ville uit 1972,een bosbessenyoghurt kleurige Caddy Coup de Ville uit 1955, een witte cadillac die iets nieuwer is maar het kost gewoon teveel tijd en geld om dat te doen.

Maar je kunt bv op een oldtimer forum eens kijken of een particulier dat wil doen voor je....

sax89

Berichten: 4237
Geregistreerd: 02-01-05
Woonplaats: Bunschoten Spakenburg

Re: Bokt hulplijn gevraagt. Gemiddelde prijs trouwauto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 19:12

dankjullie wel voor de reacties. we hebben nog een bedrijf gevonden, en die hebben een mooie prijsopgave gegeven ook uit brabant maar de auto die wij willen kan ik echt nergens anders vinden. het gaat om een New york checker cap.
Wij hebben er ons ook al een beetje bij neergelegd dat we uit de knip moeten als we dit willen. Maar misschien valt er nog te praten met het verhurende bedrijf. we gaan het dinsdag meemaken, want dan gaan we de auto bezichtigen.
Dankjullie wel voor de tips!

ElCamino

Berichten: 8930
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re: Bokt hulplijn gevraagt. Gemiddelde prijs trouwauto

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 09:25

een Chrysler dus....zo'n taxi-model zeg maar ?? of een andere new yorker.... ligt beetje aan het jaar.... wel leuk, maar lastig te vinden...

sax89

Berichten: 4237
Geregistreerd: 02-01-05
Woonplaats: Bunschoten Spakenburg

Re: Bokt hulplijn gevraagt. Gemiddelde prijs trouwauto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 15:21

Echt een oude new york taxi. Net van die zwarte strepen over de zijkant. Uif de jaren 60 geloof ik zo

Hilda79
Berichten: 3462
Geregistreerd: 05-02-04
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Re: Bokt hulplijn gevraagt. Gemiddelde prijs trouwauto

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 14:12

Heb je Twitter? Zo ja dan zou je een #dtv tweet kunnen doen met je vraag. Bereik je een heleboel mensen. Google vindt namelijk niet alles voor je. Als degene die hem heeft geen site heeft of de auto anders noemt kun je hem niet vinden.