Stal gezocht in eindhoven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sjiela88
Berichten: 2
Geregistreerd: 20-08-12

Stal gezocht in eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-12 16:21

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een stal in de omgeving Eindhoven. Het liefst niet een pension stal of bij een manege maar gewoon bij iemand thuis die nog een stal over heeft.
Dit lijkt me leuker omdat het allemaal wat persoonlijker is en ik mijn paard zelf kan verzorgen, zoals buiten zetten, voeren en uitmesten.
Op deze manier zou ik ook tot hulp kunnen zijn voor het gasthuis doordat taken verdeeld kunnen worden.
Daarnaast moet de stal wel rij mogelijkheden hebben, buitenrit mogelijkheden en zou ik graag 1 keer in de week willen lessen.
Ik ben 24 jaar en heb net een hbo studie afgerond ik heb heb v.a. mijn 13e tot 16e actief gereden en daarna altijd thuis geholpen en af en toe gereden met de paarden van mijn ouders. Sinds een half jaar ben ik weer actief omdat ik een nieuw paard heb gekocht inmiddels woon ik echter ver van mijn ouders af.

Wie weet een adres in Eindhoven waar ze wat hulp kunnen gebruiken, nog een stal over hebben en deze misschien willen verhuren???

horlynnses
Berichten: 642
Geregistreerd: 24-03-12

Re: Stal gezocht in eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 16:23

moet het echt in einhoven zijn of er omheen ken namelijk redelijk wat stallen

Tijn8
Berichten: 509
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 16:26

deze volg ik ook even, iemand die ik ken is zich namelijk aan het orienteren op een stal in die buurt.

Almighty
Berichten: 2907
Geregistreerd: 09-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 16:27

Nuenen: Theo Knoops is particulier en weet dat er een stal vrij komt. Is dichtbij bos, Buitenrijbak aanwezig met licht, Paarden staan veel buiten.

sjiela88
Berichten: 2
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Stal gezocht in eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-12 16:45

Omgeving Eindhoven is goed! Het liefst fiets ik er naar toe, maar alle tips zijn welkom. Desnoods ga ik met de auto.

Dankje Kostolany ik zal hem eens een belletje geven.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 18:28

VSW --> ED