De modderrit van New-Forest, Jive en grassie :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

De modderrit van New-Forest, Jive en grassie :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-02 18:19

Vandaag vonden Amy (New-Forest), Debra (Jive) , Romy ( zus Jive) en ik (grassie Tong uitsteken ) het tijd om onze paarden van stal te trekken en weer eens sinds tijden een lekkere ,ouderwets gezellige buitenrit te gaan maken Lachen
Amy had hiervoor Melano, Debra Bassie, Romy Jive en ik natuurlijk Grasje meegenomen.

Het had gister flink geregend, maar nu was het droog en heel lekker weer. Het bos was wel flink nat, maar het was goed te doen.
De paarden waren heel braaf en hadden er zin in, en wij hadden flinke lol Haha! Na een tijdje flink draven kwamen we bij ons geliefde zandpad, een heel lang zandpad Knipoog . We crossen daar meestal, maar omdat het nu flink nat was wisten we niet wat we zouden doen. Uiteindelijk besloten we dat we stoer genoeg waren voor een moddercros Cool

De paarden waren meteen weg en in een noodgang gingen wij het pad af. Er lagen flinke plassen, dus was het zaak om voorop te blijven , zodat je niet de modder van je voorganger om de oren kreeg. Ik lag ongeveer tot de helf redelijk voor, maar werd uiteindelijk toch nog ingehaald door Amy en Romy. Na ongeveer de helft van het pad kwam een bocht, die we natuurlijk schuin en in volle vaart namen Schijnheilig .. tot we ineens oog in oog met een groep fietsers stonden. Melano, Graz en Jive gingen vol op de rem, ze schrokken zich een ongeluk en we gleden half een zijpad in. De fietsers wisten niet wat ze zagen.. maar het mooiste moest nog komen, want net toen onze paarden een beetje gekalmeerd waren kwam Debra met Bassie voorbij stuiven. Bassie is een shet en hield doorom de paarden niet helemaal bij, maar hij is nergens bang voor en liep dus gewoon langs de fietsers. Dit was echter voor onze paarden ook een sein om de cross weer voort te zetten. We lagen compleet dubbel op onze paarden, normaal passeren we voetgangeners netjes in stap maar ze lopen gewoonlijk ook niet op het ruiterpad. Het zal iig een leuk gezicht zijn geweest.
Toen we eenmaal aan het eind gestopt waren ( het zij met wat moeite Knipoog ) kon de ''schade' worden opgenomen.. Grasje zijn hele voorkant was bedekt onder een dikke grijze smurrie laag, om over buik en benen maar te zwijgen. Mijn zadel was eveneens grijs, net als mijn gezicht, armen en kleren. Iedereen zag er btw behoorlijk goor uit, maar wij spanden toch wel weer de kroon Haha!

We hebben een stukje verderop nog over een errug leuke boomstam gesprongen, die vrij hoog was.
Toen zijn we nog 1 keer het zandpad over gegaan, vies waren we toch al Schijnheilig Dit keer kregen we gezelschap van 2 meisjes met pony's die ook wel in waren voor een 'galopje'. Ik had me nu echt voorgenomen VOOR te blijven, maar nee hoor.. Amy had zo'n sneaky start dat ik haar onmogelijk voor kon blijven. Grassie is helaas nogal onderdanig, en durfde daarna Melano ook niet te passeren. Terwijl hij makkelijk harder kan Frusty Knipoog Het resultaat ; te erg voor woorden Clown
Ik bespaar de details, maar we hadden een hoop bekijks op de terugweg.
Het was gewoon jammer dat ik geen fototoestel bij had. Op stal vroegen ze toen we terug kwamen of ik misschien gevallen was, zo erg zag ik eruit *LOL*

Maar al met al was het een superrit, die zeker voor herhaling vatbaar is!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart


xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 18:29

hahaha wat leuk bij ons wel bekend dat onder de modder zitten :d
Wat een lief koppie heeft Grassie (profiel bekeken) Lovers
jammer dat er geen foto's zijn, ik had jullie + voetgangers wel eens onder de modder willen zien hahaha Extreme duivel

Boque | Bokai | Buka | Boksel

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 18:30

Haha twas echt lollig man! En melano ging veel sneller dan Jive en grassie en bassie en ik was helemaal niet vies en jullie zaten helemaal onder de modder, hahaha, lekker puh Tong uitsteken Die omgevallen boom is echt vet om te springen, lekker hoog! En toen we voor de 2e keer gingen crossen gingen die 2 meisjes dus ook mee dat was best wel zielig hoor want die zaten helemaal onder de modder en ikke weer lekker niet ::P Actie mislukt Maaike want ze wou mij ook vies maken Schijnheilig Tong uitsteken Ik wist niet dat melano eigenlijk zo hard kan! Helaas was de digi niet thuis dus kon ik geen foto maken van maaike het moddermonster *LOL* En oja dat van een sneaky start dat is niet waar we we gingen allemaal tegelijk, geen smoesjes verzinnen hoor maaike Tong uitsteken Najaa het was een erg leuke rit Party!!

Jive

Berichten: 345
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 19:38

jaa het was echt leuk. maar dat van die sneaky start is wel waar hoor }> , in het begin stonden jullie maar wat te staan en te twijfelen of we nou zouden crossen of niet, en ik dacht ik ga maar vast anders ben ik straks weer achter ,amy kwam gelijk mee,en ja die paarden waren gewoon traag van reactie en kwamen pas later mee Haha! .
maar het was wel leuk ja
alleen heel erg jammer dat ik na 15 september niet meer mee kan op bas Verdrietig Verdrietig

Wie zijn ballen krabt met een riek eindigt snel in de kliniek Haha!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 20:13

Jive schreef:
jaa het was echt leuk. maar dat van die sneaky start is wel waar hoor }> , in het begin stonden jullie maar wat te staan en te twijfelen of we nou zouden crossen of niet, en ik dacht ik ga maar vast anders ben ik straks weer achter ,amy kwam gelijk mee,en ja die paarden waren gewoon traag van reactie en kwamen pas later mee Haha! .


Jaa van de eerste start wel dat geef ik toe maar de tweede start was wel gelijk. Toen zei jij nog van klaar voor de start.... af!!

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 20:38

Hardstikke leuk!! *LOL* en amy niet vals spelen he? *LOL*

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 21:17

Leuk verhaaltje Maaikie Lachen
Maar toch vind ik je asociaal, omdat ik GEEN zandpad heb Boos!
Schijnheilig

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 21:21

hihih, leuk zeg!! De volgende keer doe ik mee met Magpie, haal ik jullie allemaal in Tong uitsteken Tong uitsteken. Jammer dat jullie zo ver wonen Boos!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 19:36

monica"]
Hardstikke leuk!! *LOL* en amy niet vals spelen he? *LOL*
[/quote]

Haha neeeeh hoor Schijnheilig

[quote="liberty schreef:
hihi, leuk zeg!! De volgende keer doe ik mee met Magpie, haal ik jullie allemaal in Tong uitsteken Tong uitsteken. Jammer dat jullie zo ver wonen Boos!


Oke,volgend jaar op ponykamp houden wij een wedstrijd, jij op Magpie en ik op melaan Tong uitsteken Party!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 19:58

Hahaha ik weet welk zandpad dat is Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 22:30

New-Forest"]
[quote="liberty schreef:
hihi, leuk zeg!! De volgende keer doe ik mee met Magpie, haal ik jullie allemaal in Tong uitsteken Tong uitsteken. Jammer dat jullie zo ver wonen Boos!


Oke,volgend jaar op ponykamp houden wij een wedstrijd, jij op Magpie en ik op melaan Tong uitsteken Party!!
[/quote]


ok! Hou ik je aan Tong uitsteken Tong uitsteken En dan ga ik winnen Haha! Haha!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 19:39

liberty"]
[quote="New-Forest"][quote="liberty schreef:
hihi, leuk zeg!! De volgende keer doe ik mee met Magpie, haal ik jullie allemaal in Tong uitsteken Tong uitsteken. Jammer dat jullie zo ver wonen Boos!


Oke,volgend jaar op ponykamp houden wij een wedstrijd, jij op Magpie en ik op melaan Tong uitsteken Party!!
[/quote]


ok! Hou ik je aan Tong uitsteken Tong uitsteken En dan ga ik winnen Haha! Haha!
[/quote]

Reken daar maar niet op Tong uitsteken Schijnheilig Haha! Extreme duivel

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 20:51

tssk, als Grasje niet zo laf was reden we jullie er allemaal uit }>
Maar ja, die kneus durft niet langs de andere paarden Clown

enne Colin; moet ik je ook nog even aan mijn uitzicht uit het raam recht het bos in herinneren?

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 23:20

Dit herinnerd me weer aan een bosrit die ik met mijn instructrice maakte. Zij zou wel voorop gaan. Gaat ze net het modderigste pad uitkiezen om in galop te gaan. Niet eens even melden dat we in galop gingen dus dat was ook een valse start. Julius moest van mij er achter blijven omdat ie anders niet te houden was. Maar vies dat ik aan een kant was. En mijn instructrice maar lol hebben.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 20:41

Heike schreef:
En mijn instructrice maar lol hebben.


haha leuk en die lol dat had ik dus ook want ik was de enigste die niet vies was, haha Extreme duivel

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 21:11

Eigenlijk moet ik ook maar een keertje mee... zien wie dan voorop galoppeerd }> hahaha nee...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 19:42

orri schreef:
Eigenlijk moet ik ook maar een keertje mee... zien wie dan voorop galoppeerd }> hahaha nee...


Haha jaa kom op nu moet je ook enne het zal je verbazen hoe hard Melano kan hoor Tong uitsteken Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 125 bezoekers