Goede regendeken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Goede regendeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-02 21:54

Hoi,

Ik ben op zoek naar een goede regendeken; moet er namelijk nog een hebben voor in de herfst en winter. Welke regendeken vind jij goed en hoeveel kost die?

(kort maar krachtig, maar het ìs een vraag *LOL* )

Groetjes,
Sanne


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 22:17

eskadron regendeken, kost 120 euro.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 23:16

Weather beeta, ben ik heeeeeeeeeeeel tevreden over, 80 Euro heb ik er omgerekend voor betaald. Mijn pony is een echte sloper, maar naar een winter hem echt dag en nacht om te hebben kreeg ze hem nog niet kapot, en GEEN schuurplekken (heb ik ook nog nooit meegemaakt!)

Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 14:22

Ik heb een regendeken van Harry Horse. Goede pasvorm, mooie hoge hals. Kost 100 euro.

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."


Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 14:25

Ik heb er een van global met een dunne katoenen voering, prijs weet ik niet meer maar was niet zo duur, dacht iets van 70 euro, is 2 winters oud nu en nog in prima waterdichte staat.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 15:57

Ik heb die nieuwe regendekens van Harry's Horse, en Pompidou loopt dag en nacht buiten. Maar echt superwaterdicht hoor! Party!!

Weather Beeta blijft super natuurlijk, maar zijn uit de handel geloof ik?
En de Rambo dekens, Bucas trouwens ook, zijn super, maar erg prijzig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 18:09

Ik zweer bij de Rambo Turnout Lite. Echt ideaal want ademd en waterdicht. Ik gebruik hem ook in de winter als deken omdat hij zo goed ademd kan ik hem ook opleggen als Pablo nog een klein beetje bezweet is.
En hij blijft echt goed liggen, Pablo kan er mee in een plas rollen maar hij blijft droog.
Eerst had ik er 1 van Harry's horse maar daar ging hij onder zweten en onder die van Rambo niet.
Pablo stoeit er mee, rolt ermee en soms longeer ik hem er ook mee (als het hard regent en hij moet even beweging hebben).
De deken kan ook gewoon in de wasmachine en blijft dan waterdicht en ademend.
Hij was iets van 120 euro.

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 18:22

Ik heb de Pagony Outdoor of hoe hij tegenwoordig ook heet.
Heb diverse dekens van Harry's Horse gepast , en de Rambo Turnout maar die zaten echt voor geen meter Boos!

Van Br hadden ze een hele mooie deken maar niet in Rena haar maat ,
en de Pagony ligt er ge-wel-dig op !!

Ben er hartstikke blij mee , supergoed uitgedacht dekentje , ziet er ontzettend luxe uit en past die van mij perfect.

Ademend en waterdicht en machinewasbaar , alles erop-en-eraan Lachen

Nu alleen op afw88 of hij echt gaat presteren , want van de winter gaat hij voor het eerst in gebruik ...... maar ik heb er een goed gevoel bij.

Hopen maar dat hij zich waarmaakt Haha!

Pasvorm is dus echt iets wat je zult moeten proberen op je paardje , wat op de ene perfect zit past de ander voor geen meter helaas.....

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 19:28

Mijn zus heeft de Global regendeken van Horselover. Kost ongeveer 200 gulden, goed waterdicht en schuift niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 19:52

pmarena schreef:
Pasvorm is dus echt iets wat je zult moeten proberen op je paardje , wat op de ene perfect zit past de ander voor geen meter helaas.....

Inderdaad, gewoon passen. Op Pablo past de Rambo echt super maar de Harry's horse zat maar matig maar er zijn ook paarden waar de Rambo niet fijn op ligt.
Als het even kan dus dekens lenen van anderen om de pasvorm te bekijken.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 20:05

Treadstone. Ook iets van 70 euro geloof ik (iets minder).
Is er 1tje zonder voering (wel een hele dunne). Fijne deken, vind ik

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 10:32

Grappig, mijn paard heet ook Pablo en heeft alleen maar Rambo's op zijn rug. Ze liggen fantastisch, echt waterdicht (ook in die plensregen van afgelopen zaterdag) en hij zweet er niet onder. Ik heb ze in alle diktes, ook de losse onderdeken, zomerdeken, enz. Het is duur, maar de groene dikke heb ik al vier jaar en ziet eruit als nieuw. HEt is het geld zeker waard, maar koop ze niet bij Divoza maar liefst in duitsland of Engeland. Even zoeken op internet kan je zo 20 tot 100 euro per deken besparen (zelfs met porto kosten).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lanouska en 32 bezoekers