Haar opsteken... hoe moet dat?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 14:05

Sypheron schreef:
hahaha best grappig eigenlijk. Ik zie jullie al allemaal voor de pc met jullie haar zitten te spelen! whahaha. En nee ik hoef mn haar niet op te steken hoor Haha! en ook niet aan te steken hihi Lachen


ja he roy, ik zie het al voor me, een paar meiden met een topic en de kan een een hele bos spelden op het beeldscherm, proberen dat haar nou maar een goed te krijgen, hier zijn mijn tips wat ik doe:

-nat maken
-gel ein
-kammen
-klaar Haha!

zie je hoe makkelijk dat is? Tong uitsteken

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk


sietssie

Berichten: 442
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Kraggenburg

?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 20:16

das het fijne van kort haar hebben ma ja ls wij meiden nie zo ons best deden op ons uiterlijk waren jullie jongens ook weer zo sjagie dat er geen leuke meiden rondlopen }>

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 11:33

Als ik me haar opsteek:

Maak een staart op het "midden" van me hoofd. Pak eerst buoitenste plukjes die draai ik zo lang dat het een soort drolletje word. Dan zet ik het vast met een klipje spuit er haarlak over en ga zo maar door. Dus eerst de buitenkant en zo werk je naar binnen. Het is wel even een behoorlijk werk maar dit gaat dus wel met lang en dik haar. (heb zelf ook van dat probleem haar! GRRRRR)

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya


Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 22:20

Jullie hebben dus de ideale haarspeld nog niet ontdekt!
Mijn dochter heeft nml lang haar en daar heb ik gedraaide haarspelden voor. Het zijn spiralen (dubbele draad) die je in je knot draait. Ze lijken op spiraalmacaroniTwee is voldoende, die draai je tegen elkaar in en ze houden de boel op zijn plaats. Ze is 11 jr en speelt en springt er de hele dag mee rond, dus dat zegt wel wat.
Jammer dat ik ze niet eerder tegengekomen ben, ik heb het nu superkort.

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 22:26

Carys heb jij geen plaatje van die macaroni Lachen dingen?

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 11:58

Sjimmy"]
[quote="assie"][quote="Cathelijne schreef:
Mijn methode:
- Borstel je haar naar achter alsof je een lage staart maakt
- Draai de hele pluk vervolgens omhoog
- Zet het geheel met een grote speld vast

Dit blijft bij mij vrijwel de hele dag goed zitten en als het uitzakt, draai ik het binnen de minuut weer vast. Ik heb overigens behoorlijk dik haar dat ruim over mijn schouders valt.

*snif* ik heb het net even zitten uitproberen, met een gigantisch grote speld, heel breed ook en het bleef nog zitten ook. Ik helemaal blij Haha!
En toen... na een minuut, zakte ie alweer uit en dat terwijl ik alleen maar simpel heb zitten bokken (en nee, dan maak ik geen rare bewegingen met mijn hoofd Tong uitsteken ). Toen nog een keer geprobeerd, maar die ging ook alweer zo eruit Verdrietig
Stout haar! Boos!
Wel bedankt voor de tips trouwens Lachen Kusje
[/quote]
Dit zit bij mij nog geen 1 minuut. Ik heb dik haar tot over mijn schouders en zelfs de grootste knip is te klein Huilen
[/quote]

k heb ook dik haar en iets langer dan me schouders, bij mij n de buurt heb je zo'n haar winkelte en daar waren speciale grote klippen voor dik haar!

Just say yes, just say there is nothing holding you back..

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 17:04

Ben nog even wezen kijken maar ze hebben ze bij het Kruidvat hangen bij de elastiekjes enz.