zouden jullie je paard bij bmstables kopen???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mijntjuh

Berichten: 811
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: esch

zouden jullie je paard bij bmstables kopen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-02 19:25

Ik weet niet of jullie die stal kennen in prinsenbeek?? bmstables??? best bekend??? nu is mijn vraag zouden jullie daar een paardje kopen??? ik persoonlijk niet omdat je wanneer het paard toch niet bevalt je geld niet terug krijgt maar een ander paard uitmoet zoeken, ik zou liever een paard op proef hebben, ik ben zomaar een beetje benieuwd of jullie ervaring met deze stal hebben??? misschien dat jullie mij kunnen overtuigen om er wel een paardje te kopen???? bovendien moeten hun er ook op verdienen dus zullen de prijzen meer gestegen zijn dan wanneer je ze bij de vorige eigenaar zou kopen of niet??????? Pling

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 19:28

zag net op marktplaats hun advertentie, maar ik weet het niet ik heb zo'n beetje mijn twijfels over. ik idd erg raar dat je je geld niet terug krijgt maar een ander paard moet uitzoeken

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 19:30

Ik ben wel een paar keer op hun site geweest maar vind het niet echt "betrouwbaar" overkomen.
Ik kan het mis hebben hoor, sorry als dat zo is.
En ik vind er ook nooit echte leuke paardjes opstaan ofzo.

En idd. raar dat je je geld niet terug krijgt!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 19:56

c
Laatst bijgewerkt door janna op 07-05-22 07:53, in het totaal 1 keer bewerkt

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 20:08

Ik zelf heb daar paarden gekocht.Mijn eerste was een tinker de moeder van amber die ik nog steeds heb.Met die tinker klikte het niet dus die heb ik zelf weer verkocht en veulen gehouden.Ik heb er ook nog een shet gekocht.Was echt een schat van een beest.
Mijn laatste pony die ik daar gekocht heb is die haf die ik nu heb.Leuk beest.
Ik denk dat je als je daar een dressuur paardje wilt kopen dat je goed de paarden moet gaan bekijken en kijken wat jij wilt.Natuurlijk laten keuren.Ik zou er vaker gaan kijken voor het aanbod want dat veschilt heel erg vaak.Nou misschien heb je hier wat aan.Dit is mijn mening over de Bm stables

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 21:08

gebruik de zoekfunctie eens, zijn al heel veel topics over geweest, met veel oordelen, maar IMO kun je niet oordelen voor je het zelf gezien hebt

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 21:15

ik zou het je echt afraden om er te gaan kijken!!!tenminste,hun vorige stal was erg donker,vies en gewoon eng!ze hebben erg leuke paarden(soms)maar na verloop van tijd gaan ze steeds weer ergens anders heen(ze zijn imo niet eerlijk)ik heb er goede pony's vandaan zien komen,maar de echte raspaarden zou ik daar nooit meer halen,vriendjespolitiek met een veearts en etc.nee,ik raad het af,maar je moet het zelf weten...iedere handelaar doet er trouwens geld bovenop als je in wilt ruilen,en ik verdenk hun er ook van om je eerst een aantal slechte,rotte paarden te verkopen,om vervolgens steeds meer aan je te verdienen,en uiteindelijk heb je een fijn paard,maar heeft je wel een vermogen gekost...tja,zo denk ik erover,sorry voor degene die er wel tevreden mee zijn!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 21:42

nooit doen!!!!!!!!! het is echt niks daar, we zochten een ponytje voor een meisje van 9 en daar wezen kijken, maar het is echt nnix...

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 21:47

gebruik de zoekfunctie, en het wordt duidelijk dat niet veel mensen er positieve verhalen over hebben!
Zelf ben ik er nooit geweest

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 21:55

[quote="pebblientje"]ik zou het je echt afraden om er te gaan kijken!!!tenminste,hun vorige stal was erg donker,vies en gewoon eng!

dat kan, ben er zelf nooit geweest, dus ik weet niet

ze hebben erg leuke paarden(soms)maar na verloop van tijd gaan ze steeds weer ergens anders heen(ze zijn imo niet eerlijk)ik heb er goede pony's vandaan zien komen,maar de echte raspaarden zou ik daar nooit meer halen,vriendjespolitiek met een veearts en etc.

dat heb je zelf in de hand, altijd door je eigen, of anders een onafhankelijk DA laten keuren, kan dat niet? Mogen ze ze houden

quote][/b]

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 22:39

als daar bent geweest en je hebt "je paard gevonden"gewoon"zeggen dat je nog een keer wil komen kijken en gewoon je eigen veearts meenemen en hem door je eigen veearts laten keuren eventueel ook rontgenologisch daar kunnen ze weinig tegen in brengen lijkt mij
en al doen ze dat wel dan niet kopen

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 22:48

Ik heb er een heel leuk hengstje gezien ooit..
Maar zou er zelf denk ik nooit wat kopen..
Maar ik heb ook ooit gezegd dat ik nooit een paard bij een handelaar zou kopen.. en waar komt mijn Valli vandaan, en nog sterker, waar staat hij nog steeds? Bij de handelaar...

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Bm Stables? echt eerlijke mensen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 23:02

Ik ken de stal al lang, en van zeer dichtbij.
Dat je een half jaar de tijd hebt om te kijken of het gekochte paard bij je past is fijn.
Dat zij je dan, mocht het niet klikken , een ander paard mee willen geven is logisch!Anders zouden ze bezig blijven, en geen paarden bij kunnen kopen, omdat er misschien wel weer eens iemand op het idee komt dat het houden van een paard wel erg bewerkelijk is, en veel geld kost, en het dus maar terugbrengt.Ik noem maar een voorbeeld. Tong uitsteken Wees eens eerlijk:Zou jij je paard op proef meegeven?Grote kans dat je het terug krijgt, omdat de buurman van de koper toch ergens een beter- mooier- goedkoper paard wist.
Van die bevriende veearts is niet waar! Bloos
De veeartsen bij hen in de buurt zijn veel kritischer bij hen als bij iemand anders!!!Die gaan voor de 70 euro die zij krijgen voor een keuring geen risico op conflicten met kopers risceren.Ze keuren het eerder af als goed, het geld krijgen ze toch wel.
Pebblientje: Je roddelt als je zegt dat ze elke x verhuizen omdat ze niet eerlijk zijn. Verward Ze handelen door heel Nederland, dus de plaats waar ze zitten maakt niet uit.De reden dat ze in Moerstraten weg gingen, was juist omdat de stal in slechte staat was, en de kosten voor opknappen te hoog.
Over kopen daar: je moet gewoon zelf gaan kijken.En niet luisteren naar roddels van jonge kinderen, of mensen die jaloers zijn , en daar nog nooit een paard hebben gekocht.De prijzen zijn echter doorgaans veel lager als bij een particulier.
En Loontje: Fijn dat je tevreden bent met Fiesta!! Knipoog

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 23:02

Ik ben van plan geweest om daar te gaan kijken, heb gebeld maar ze deden TE onaardig en TE ongeïnteresseerd dat mijn zin om naar dat paard te gaan kijken helemaal weg was. Kwam ook doordat ik hier op bokt niet echt geweldige verhalen over de bm-stables had gehoord en net heb ik een pb'tje gehad van iemand en ik ben blij dat ik dat paard niet heb gekocht nu ik weet hoe hij echt is! Lachen

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 23:22

Bedankt natasha.

En Mijntje zoals je ziet heeft ieder een eigen mening van zelf meemaken tot verhalen.Ik denk dat je zelf moet gaan kijken een je conclusie moet trekken.Kijken kan geen kwaad.En je kan altijd het paard laten keuren door eigen veearts.Nou succes met je zoek tocht

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 23:42

loontje schreef:
Bedankt natasha.

En Mijntje zoals je ziet heeft ieder een eigen mening van zelf meemaken tot verhalen.Ik denk dat je zelf moet gaan kijken een je conclusie moet trekken.Kijken kan geen kwaad.En je kan altijd het paard laten keuren door eigen veearts.Nou succes met je zoek tocht

Je hebt helemaat gelijk Loontje.
Enne.......die mooie Tinker Jordy, nu te zien bij de Tinkerverkiezing, komt ook van BM.

Dolores

Berichten: 97
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 11:54

Weet je wat het probleem is? als je negatieve verhalen hoort over het een of ander, ga je er zelf negatief naar kijken. Ik ben ook van mening dat je geen oordeel mag hebben, als je daar niet geweest bent. Toen ik er was, was alles schoon en opgeruimd, ik ben er ook een keer onaangekondigd langsgegaan, heb geen gekke dingen gezien.
Ik heb mijn paard daar gekocht, geen problemen mee, maar het blijven handelaren, en je daar niet mee omgaan, moet je niet naar handelaren gaan (en dat geldt dan voor ALLE handelaren, niet alleen BM-Stables)

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 12:00

Geen idéé ben er nog nooit geweest.Wat is hun website adres?

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 12:10

ik heb wel eens gemaild over een pony, maar ze reageren heel laat, en willen niet de informatie geven die je vraagt. Dan moet je maar langskomen zeggen ze Verward . Sorry hoor maar als ik niet weet of die pony wat voor ons is ga ik er ook niet zo heen. En ik heb meerder keren gemaild en elke keer kreeg ik het zelfde te horen. Moet je ook maar eens hun gasten boek lezen dan kun je misschien ook een beetje een indruk krijgen, maar ook als je daar informatie opvraagt krijg je ook nooit of heel laat een reactie, want die staan er nooit tussen. (of die mailen ze?)
Hun adres is trouwens www.bmstables.nl

mijntjuh

Berichten: 811
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: esch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-02 18:30

leuk al jullie meningen! misschien dat ik er nog wel eens voor de gein zou gaan kijken, maar denk ook niet dat ik er een paardje zou kopen, tenzij mijn droompony er tussen staat, maar daar ga ik niet vanuit! ik heb ze laatst ook gemeeld en nog steeds niets terug gehad, ook in het gastenboek kun je idd zien dat ze reageren, dat is allemaal wel jammer dus, maar ik denk ook dat je er geen mening over mag hebben voordat je er een keer langs bent geweest! nou allemaal bedankt!!!!!!!!!!!!

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 18:41

als je droompony ertussen staat,is dat natuurlijk geweldig,maar mijn ervaringen en ervaringen van anderen raden je het echt af...natasha:waarom zouden jonge kinderen zo reageren?waarom zouden mensen jaloers zijn,en op wie?rare situatie,vin ik het daar.enne,dat in moerstraten:het was zeker ook te prijzig om de paarden 1 keer in de week op fris stro te zetten?alle keren dat wij daar kwamen,was alles potdicht,enorm aan het stinken en ALLE paarden stonden op stront...sorry,mijn ervaring telt gewoon te zwaar voor mijzelf...

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 19:17

pebblientje schreef:
als je droompony ertussen staat,is dat natuurlijk geweldig,maar mijn ervaringen en ervaringen van anderen raden je het echt af...natasha:waarom zouden jonge kinderen zo reageren?waarom zouden mensen jaloers zijn,en op wie?rare situatie,vin ik het daar.enne,dat in moerstraten:het was zeker ook te prijzig om de paarden 1 keer in de week op fris stro te zetten?alle keren dat wij daar kwamen,was alles potdicht,enorm aan het stinken en ALLE paarden stonden op stront...sorry,mijn ervaring telt gewoon te zwaar voor mijzelf...

Pebblientje, je liegt gewoon!!!
Ze mesten 2 x in de week uit, en gooien iedere dag bijna een pak stro in de stallen!!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 19:38

[


Enne.......die mooie Tinker Jordy, nu te zien bij de Tinkerverkiezing, komt ook van BM.[/quote]

dank je!
Jordy komt idd van BM en ik heb echt geluk met hem gehad,ik heb een paar paardjes uitgeprobeerd daar en geen een was zo leuk als Jordy.
Je kan er best gaan kijken en neem dan iemand mee die verstand van kopen heeft.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 20:08

nou.. volgensmij is het ook niet zo'n goede stal hoor!!

we waren dus voor Eva wezen kijken (meisje van 9) voor een leuke, betrouwbare poony. Hij werd omschreven als heel lief en rustig... maar ze kon (en mocht) hem niet eens zelf opzadelen omdat hij maar rondjes bleef draaien in de stal. die mevrouw longeerde hem eerst, maar het leek net alsof ze hem niet in galop wou laten zien. uiteindelijk liet ze hem toch galopperen maar dat was nog geen half rondje!
Bij het rijden was het ook zo, ze probeerde allerlei smoesjes te verzinnen om de pony maar niet te laten galopperen.. zo zei ze dat Eva niet in galop mocht omdat ze dan eerst haar hakken moest kunnen uitdrukken (lekkere onzin, Eva zit hardstikke netjes). Uiteindelijk hebben ze die pony gewoon niet genomen.

Het schijnt ook dat je heel veel moet bijbetalen als je je pony binnen dat half jaar weer in wilt ruilen.

Milton (die vos, ook daar vandaan) staat bij ons op stal, die is net nieuw en dat meisje van hem is er ook pas 1 week. Nou dat paard ziet er niet echt gezond uit, en hij heeft ook nog eens zware cornage dat hoor je zo! Hij staat regelmatig overeind en hij trapt en bijt andere paarden heel erg en kan dus niet in het land. nou... ook lekker Scheve mond

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 20:18

tjah,natasha,dat is gewoon wat er in moerstraten gebeurde,jij zegt nee,ik zeg ja...sorry,maar als ik 2 dagen achter elkaar kom kijken,en het is net zo verschrikkelijk vies als de dag ervoor,dan kan het er bij mij niet in dat ze iedere dag een baal stro erbij goien...het paard waar ik het over heb was namelijk enorm schoon,1 keer in de week uitmesten en je had nog geen volle kruiwagen...daar kun jij nix tegenin brengen!enne,ireentje,idd,zo denk ik dus ook over deze stal:ze klinken ongeintresseerd,ordinair en onprofessioneel...de minpunten van de paarden en pony's verbloemen ze letterlijk!!!wat is dat voor een rare reden,dat ze niet mocht galoperen???hallo,een pony moet alle gangen kunnen tonen,lijkt mij....