Voor wie nog een onderschrift zoekt:

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 13:19

Hier nog een paar hele diepe. Er zijn er nog meer hoor, dus wie behoefte heeft....

Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. -- Winston Churchill

A man must be big enough to admit his mistakes, smart enough to profit from them and strong enough to correct them. -- John C. Maxwell


"The only limits are, as always, those of vision." -- James Broughton

"A pessimist is one who makes difficulties of his opportunities and an optimist is one who makes opportunities of his difficulties." -- Harry Truman

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 15:31

Cool. Thnx Lov, ga ze even opslaan. heb alleen net een nieuwe, niet zo'n diepe....maar meer uitspraken? Altijd welkom bij mij! (zal ook nog eens kijken of ik nog wat kan vinden, hihi)

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 23:24

Succes is only acchieved through battle.
(vrij vertaald naar "zonder strijd geen overwinning", onze foureage handelaar).

"For I am Shiva, God, destructor of worlds"
(Shiva is de god van de oorlog en vernietiging)
naar: Robbert Oppenheimer, Chief Scientist "Manhattan-Project" (ook wel bekend van de 2 grote manifestaties boven Hirosjima en Nagasaki.

Ieder voordeel hep z'n nadeel -- Johan Cruijff

Ik ben niet arrogant.... Ik ben gewoon de beste -- Loesje

Beauty is in the eye of the beholder -- Shakespear

K ken er nog wel meer voor de geinteresseerde

_________________
Death is life's own fail-safe
De persoon achter deze post wordt mede mogelijk gemaakt door Douwe-Egberts en Grolsch Knipoog

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Death_Squad op 2001-05-31 23:24 ]</font>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 11:20

heb net wat leuke uit de textboekjes van een aantal cd's gehaald. GA ik wel intikken, en natuurlijk heb ik nog mijn eigen geweldige *grijnz* uitspraken he...

Vind mijn oude van IJsbrand Chardon ook gaaf:
<b>Het plafond zul je nooit bereiken, maar je moet er wel naar blijven streven.</b>
En Shakespeare zit natuurlijk VOL met allerlei wijsheden, heb z'n sonnetten boekje, dus dat wordt genieten...