Lief!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-01 09:52

Een maand of drie terug heb ik hier eens een bericht geplaatst over de kalfjesiglo (zo'n wit kunststof hokje waar kalfjes in gezet worden), waar Toon zo bang voor was.

Dit heeft echt een hele tijd geduurd, snurken en snuiven en in passage erlangs huppelen (Er kwamen talenten naar boven, je wilt het niet weten!! *LOL* ). Nu kijkt hij nog amper naar dat ding. Sterker nog: zondagavond sleepte hij me naar de iglo toe en wat denk je dat er gebeurde????

Toon liet zijn neus likken door een kalf! Heel schattig! Het duurde wel een minuut of twee en toen geloofde het kalf het verder wel en liep Toon gezellig met mij mee naar stal.

Het was net alsof hij dacht: oké, nu wil ik wel eens weten of die zwartwitte boe-dingen echt bijten of dat ze misschien toch wel leuk zijn!

Ik was echt stomverbaasd over deze actie van
Toon en het kalf en vond het jammer dat ik geen camera bij me had. Zo'n verhaal geloof je toch niet als iemand je dat vertelt? Nou, het is dus echt gebeurd!

Leuk hè?

Groetjes Mieke

casy

Berichten: 131
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 09:59

AAAAHHHHHHHH Wat lief!!!! Lovers

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 10:01

Schitterend dat had ik wel willen zien Lovers ...bewijst maar weer eens hoe nieuwsgierig paarden zijn, en hoeveel vertrouwen hij in jou heeft Lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jacqueline op 2001-05-29 10:02 ]</font>

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-01 10:05

Het was zo grappig: Toon besloot echt op dat moment dat hij nu meteen wilde weten hoe dat nou zat met die kalfjes en die iglo!

Hij sleept me normaal gesproken nooit ergens heen, daar is hij veel te beschaafd voor (een echte heer! *LOL* ), dus ik was echt verrast door dit voorval.

Van Kaminka ben ik het wel gewend om op plaatsen te belanden waar ik helemaal niet heen wilde, die is extreem nieuwsgierig, maar Toon is veel behoudender.

Mal beest!

Groetjes Mieke

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 10:19

leuk he als ze zo nieuwschierig zijn.
Wel erg jammer dat je geen camera bij had maar ik heb hem ook meestal niet bij op die echte 'kodak momenten'

Maar wel een erg leuk verhaal.
enne barley is extreem nieuwschierig maar trekt me (nog) niet echt mee gelukkig. Vind ik trouwens ook niet goed. Ze moet eerst haar plaats weten en van daar kijken we wel weer verder.

Julius mocht wat dat betreft veel meer.

Ineke2

Berichten: 33109
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 10:30

'Grinnik' ah wat jammer dat je er geen foto van hebt kunnen maken. Moet er wel erg mal uit hebben gezien! Maar het klinkt wel heel lief hoor!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 10:53

Daar had ik inderdaad grag een foto van gezien. Zoals je het beschrijft moet het echt doldwaas en schattig eruit gezien hebben! Lief hoor!

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 11:49

aah wat lief!! ah lijkt me echt leuk om te zien!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 13:09

aaaaaaaaaahaaaa wat leuk! kalfjes zijn al net zo schattig als veulens! Lodewijk vind ze maar vreemd als ze door de wei huppelen Lachen maar wie weet is hij 's nachts wel net zo'n schattie als Toon met zijn kalfje