Rap op het strand

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Rap op het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-02 13:45

Als troost voor het feit dat onze scanner weigert samen te werken met onze nieuwe computer hebben we nu een digitale camera. Jammer genoeg is het ding zwaar knudde Huilen , zoals jullie zo wel zullen zien Frusty

Hier rap, met wazig figuur zijnde ikzelf, op een ienimieni duintje, zijn interesse gaat trouwens uit naar een kudde opholgeslagen(nou ja, bijna dan) manegepaarden
Afbeelding

Hier rap met op de achtergrond een streepje zee (we zijn halverwegen het strand) interesse gaat dit x uit naar racende skelters voortgetrokken door vliegers.
Afbeelding

En tenslote bij de zee(ultieme wazigheid)
Afbeelding

Er zijn uiteraard nog meer strandfoto's, maar omdat ik jullie niet met nog meer vlekken wil opzadelen, alleen nog een foto van mn muildier in zn nieuwe stal.(zijn aandacht gaat ditkeer uit naar een kip geloof ik, die kende hij nog niet)
Afbeelding

Wie zich geroepen voelt is welkom om zowel strand, paard als foto's een x irl te komen bekijken Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door ylva op 22-08-02 13:55, in het totaal 1 keer bewerkt



parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 13:46

leuk maar een beetje wasig

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

marielle231

Berichten: 3220
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 14:11

leuke foto's
Wat voor een camara heb je dan

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 14:52

oei dit is zeker wel erg wazig!

Maar verder ziet het er leuk uit Haha! en goh jouw paard toont alleen intresse in op hol geslagen paarden? Die van mij zou erachteraan proberen te gaan... of course. En die skelterdingen zijn heeeel eng dus daar rennen we maar heel hard voor weg dan. Haha!

28-09-2007
Nothing compares too you...

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-02 16:11

het is een 'Oregon Scientific Digital camera' (DS 3868) meer staat er niet op. Gelukkig maak ik de echte foto's met mn vertrouwde "normale" camera.

En tja, ik was niet alleen op het strand,als Rap z'n leermeester alias stootblok(ter vervanging van zijn eigen rem) meeheeft is ie best braaf, bovendien liepen die paarden een km of 1,5 of 2 verderop(breed strand) wat ook hielp. En die vlieger skelter dingen heeft ie wel vaker gezien, daar loopt ie alleen maar wijkend en snuivend en in zn achteruit aan voorbij, je moet die dingen nou eenmaal in de gaten houden he, je weet maar nooit.... Cool

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 19:57

Haha Julliw lijken net geesten! Haha!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 23:28

Ondanks de geweldige kwaliteit van de foto's Schijnheilig kun je toch wel zien dat Rap een stuk gespierder en ronder is geworden. En hij was al zo leuk... Lachen

En scanners houden gewoon niet van nieuwe computers. De mijne had ik gewoon aangesloten en dat ging prima, tot ik mijn computer naar boven verhuisde en de scanner opnieuw aansloot en ineens herkenden ze elkaar niet meer want de driver van de scanner was fietsen. Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 bezoekers