divoza

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
jol_nda
Berichten: 10
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Groningen

divoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-02 14:17

hay,
mijn vraag is wat vinden jullie van divoza ik zelf vind het een slecht zootje daaro Boos! ik hoor vaker dat anderen dat ook vinden het zal vast komen omdat ze zo groot zijn
groetjes


Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 14:21

Waarom onderbouw je je mening niet? Jij vindt dat het een slecht zootje is daar. Waarom vind je dat?
Divoza is een grote ruitersportzaak met een grote diversiteit in producten op het gebied van paardensport in de ruimste zin van het woord.
Ik vind jouw berichtje uiterst negatief en je had beter met een ander bericht binnen kunnen komen op Bokt, want zo zet je jezelf wel in een erg slecht daglicht!

Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 15:25

ik heb zelf nog geen slechte ervaring gehad met divoza, ik ken wel iemand die eens 3 maanden op een dekje eeft moeten wachten omdat het niet op voorraad was, dat is de enige klacht die ik ooit heb gehoord over divoza, het is een groot bedrijf met veel leveringen op een dag dus daar gaat altijd wel eens wat mis

haflingertje

Berichten: 5355
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 16:58

ik heb ook nog nooit problemen gehad met divoza alles is mooi op tijd binnen en echt heel erg snel Lachen bevalt me prima ik bestel best veel daar en altijd goede kwaliteit,.,.

Never give up on the things that make you smile!
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 17:21

Ik heb er pas 1 keer wat besteld omdat ze zo'n eind hier uit de buurt zitten en er een super goede en redelijk grote zaak zit.
Echter de keuringshoofdstelletjes waren uitverkocht en Hinke paste niet meer in het lerenhalster en het andere was weer te groot.

Mijn ruitersport zaak kon wel bestellen maar dat duurde 7 dagen en met 5 dagen was de keuring.
Divoza gebeld.
en de volgende dag had ik een prachtig mooi keuringshoofdstelletje! super toch?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 17:24

haflingertje schreef:
ik heb ook nog nooit problemen gehad met divoza alles is mooi op tijd binnen en echt heel erg snel Lachen bevalt me prima ik bestel best veel daar en altijd goede kwaliteit,.,.


dat vind ik ook, ik had een keer een jas waar de binnenstof verkeerd gesneden was, waardoor er een gat inzat. Toen had ik hem wel een aantal keer aangehad. Toen we een aantal weken later naar de divoza zijn gegaan, was het geen probleem en kreeg ik zo een nieuwe. Dat heb ik ook een keer met een rits gehad, toen was het mijn schuld dat de rits kapot was, en hij werd gratis gemaakt. en gratis weer terug gezonden.
Maar waarom vind je het een slechte zaak dan, ben wel benieuwd?

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 17:33

Hun 'huismerk' Pagony vind ik prut, slechte kwaliteit. Is de prijs ook naar overigens dus geen klachten, het is in verhouding.
Verder heb ik er een paar keer wat besteld en eigenlijk nooit problemen gehad.
Maar net als Nimber haal ik het spul ook liever bij de winkels hier in de buurt. Wil iets toch graag in m'n handen gehad hebben voordat ik het koop. En als er dan toch wat mee is kun je makkelijker teruggaan, dat heen en weer sturen is zo'n gedoe, ik bestel dus eigenlijk alleen maar dingen bij Divoza waarvan ik zeker weet dat er eigenlijk niets mis mee kan zijn of die zo goedkoop zijn dat ik het risico wel durf te nemen.

Nulla tenaci invia est via

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 17:51

Ik vind het blad wel fijn om te lezen, helaas heb ik geen nieuwe aangevraagt, ik vind de fotos bekijken soms wel leuk en als ik iets nodig heb kijk ik ff snel hoe duur het ongeveer is.
Ik bestel nooit, ik ben sneller bij de ruitersprot zaak hier!
We hebben er meerdere in de buurt. En ook Arthur zit hiet nog geen 10 min vandaan.
Ik denk dat bij kleine bestellingen het wel een goede zaak is, maar bv een zadel bestellen via een gids lijkt me zo onverstandig.

Mon-nikkyAfbeelding

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 18:46

Heb laast nog een rijbroek bestelt, was wel even gokken maar hij paste gelukkig goed. Schijnheilig Ik heb nog nooit iets naars meegemaakt bij divoza, bestel toch wel regelmatig uit hun boekje. (meestal ''prutsspullen'' borstels, liksteen, antiklit enz) en ze bezorgen altijd wel snel. Lachen

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 19:10

Ben erg blij met Divoza! Ik bestel heel veel via internet, de ruitersportzaak hier is namelijk zo ontzettend duur!
Maar helaas is mijn voorbrenglijn en nog steeds niet, en was de keuring afgelopen zaterdag.
Ik heb nu ook bij Horselover iets besteld en dat is er ook niet.. zou binnen 3 dagen komen..
Ach het risico wat je neemt met internet he..

jol_nda
Berichten: 10
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-02 09:15

nou kijk ik wou een zadel op laten vullen en dat kon dus niet want die zadel maker was er niet en bla bla bla. ik had een leren halster en ik die knapte jah die hebt u niet genoeg ingevet mevrouw terwijl ik dat wel deed. ik had een broek nodig voor de opleiding, die hadden ze niet en dat gingen ze dan ook niet even uitzoeken toen ben ik bij hippo assen geweest en die hebben zelf de boeken mee naar huis genoemen en nu heb ik zo`n broek. ik had een hoofstel daar gekocht(bij divoza) en die ging was niet goed vast gestikt nou okee dat kan gebeuren. maar we komen daar en we hadden niks meer noodig dus ik had ook geen zin om door de winkel te lopen en ik ben dus bij die balie gebleven en toen duurde het bijna een uur vordat we een hoofstel hadden want dat kind wat ons hielp ging gewoon weg. nou dit zijn mijn ervaring met divoza. snappen jullie dan ook dat ik het een beetje een zootje vin daar ze zijn te groot vind ik en dast brengt ze in een nadeel ik dan nog wat ik had leren rijlaarzen van petri en die kreeg ik niet meer uit hebben we ze voorzichtig los gehaald en dat hadden we goed gedaan ze zouden ze opstuuren en dan had ik ze snel weer. later zeggen ze nee mevrouw u had het aan de achter kan op en moeten halen(wij hadden het dus voor gedaan bij de wreef) nou dat heeft een jaar geduurt voordat ik mijn rijlaarzen had. en nu heb ik ze geloof 3 jaarjes en nu heb ik er nog probleempjes mee. dus dat waren mijn ervaringen

groetjes jolanda

Geniet van elke dag, het leven is al kort genoeg.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 09:37

Ik snap er geen drol van. Hoofdletters en interpunctie zou fijn zijn.

Nulla tenaci invia est via

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 09:50

You lost me....
Misschien iets minder mopperen en iets meer opletten wat je zit te tikken Verward

Ik zie ook regelmatig spullen hangen bij Divoza van een kwaliteit die ik niet in m'n kast wil hebben, maar gelukkig staat daar nooit iemand met een pistool die je verplicht om dat te kopen Haha! Als je zelf een beetje oplet, kun je er prima spulletjes kopen. En dat ze zo groot zijn? Tja, dat heeft natuurlijk ook wel eens een voordeel... vergelijk de prijzen maar eens met het kleine ruitersportzaakje op de hoek (geldt uiteraard niet voor alle produkten)....

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 09:50

hahaha, dat leest indd wat fijner Lachen

Boque | Bokai | Buka | Boksel

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 21:43

Beetje gefrustreerd }>

Take a break take a .........

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 08:03

het ligt 9 van de 10 keer toch echt aan de mensen zelf als ze ergens last van hebben Lips are sealed Wij kopen ook zeer regelmatig bij de Divoza en we hebben nergens geen klachten over. We hebben vorig jaar PAS een halster vervangen van een shet van 4 jaar oud die al een jaar of 2/3 een halster van de Divoza om had en die heeft ze dag in dag uit om. Dus eigenlijk vind ik dat zeer netjes. Misschien zijn er mensen die dat niet met mij eens zijn, maar goed. Alleen voor wormspuiten ed gaan we naar de Welkoop, zit wat dichterbij hahaha. Verder komen we er alleen als het echt nodig is.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 08:41

Ik vind Divoza op zich geen slechte winkel maar ik moet haar wel gelijk geven in het feit dat het een bende is. Zeker in Zoetermeer. Ik ging daa vragen naar de Pessoa die voor me was weggelegd, ik wordt aangekeken alsof ik Osama Bin Laden achter me heb staan. Ook in Leek vind ik het niet echt een geordende zaak. Het ziet er netjes uit maar de mensen zelf hebben of geen tijd (en dan was ik er toen er maar 2 andere klanten waren) of ze weten niet waar je over praat. Je mag toch op z'n minst verwachten dat de mensen er verstand van zaken hebben. Telefonisch vind ik het ook een drama. Heb al erg vaak gebeld om dingen, ben al drie keer ind e wacht gezet en er nooit meer uitgehaald. En dan wach tik lang geloo fme maar. Dus teruggebeld, en dan ineens weet niemand meer wie mij aan de foon had.

Dus Divoza op zich niet slecht maar dan moet je wel zelf je weg er weten te vinden. Ga ik liever naar Den Besten. Maar goed, ik heb gelukkig een sport waar ik maar weinig van de normale ruiterzaak nodig heb. Gelukkig hebben wij endurancers Niset en die heeft wel verstand van zaken en hangt desnoods uren aan de foon om je te helpen. Zo nodig komt ze zelfs langs.

'Paint' it 'Black'

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 09:52

Gister toevallig bij Divoza zoetermeer geweest en ben er niet echt over te spreken.
Ik kwam daar om een zadel te kopen..maar met mijn vragen werd ik net zo behandeld alsof ik voor een hoevenkrabber kwam Boos!
Ben dus maar naar hypoplaza gegaan waar ik super werd geholpen.
maarja iedereen zijn eigen mening toch Haha!

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 11:30

Divoza Zoetermeer ken ik niet, maar ik ga regelmatig bij Divoza Leek langs. Ik heb hele goede ervaringen met divoza. Messen slijpen gebeurt snel (als je van te voren belt wanneer je erheen gaat zorgen ze dat de messen gelijk weer mee terug kunnen), er staat altijd iemand klaar om je te helpen (alleen als het erg druk is moet je soms even wachten, maar ja, waar niet). Ze hebben vaak erg goede aanbiedingen. Prijs/kwaliteit verhouding is goed en ze hebben bijna alles!!

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 11:47

nou in Zoetermeer staan er twee meiden bij de kassa en de rest zit achter koffie te drinken ofzo... *LOL*

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]

jol_nda
Berichten: 10
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-02 12:08

jah iedereen zijn eigen mening maar ik probeer divoza nu zo veel mogelijk te vermijden ik ga wel naar hippo assen kenne jullie die of die in tynaloo nou dat vind ik meer een kleding winkel en geen ruitersportzaak. laat maar weten
jolanda

Geniet van elke dag, het leven is al kort genoeg.

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 12:37

Divoza Zoetermeer............tja, daar kan ik ook nog wel wat over kwijt.......
Dat ventje van ons is met z'n stokmaat van 1.70m toch niet zo'n heel groot paard.
Echter, ik ga eens langs bij Divoza en ik zie een mooie zomerdeken, dus niet in zijn maat.
Op zoek naar een goed hoofdstel (Kieffer e.d.) voor hem, niet dus.....
Menzweep nodig, staat daar alleen een zooitje rotzooi, werd dus ook niks.
Menhandschoenen.....inderdaad niet dus (heb wel wat moeilijke maat)
Leuke jas gezien voor mijn vrouw (heeft maat S), niet in voorraad.
En dan de bediening.........
Ik begrijp best dat je niet alles in voorraad kunt hebben maar helemaal niet kunnen slagen....... Boos!

We zijn daarna maar doorgereden naar Hyporama in Rotterdam waar ik gelukkig beter kon slagen. Knipoog


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 13:43

jol_nda schreef:
jah iedereen zijn eigen mening maar ik probeer divoza nu zo veel mogelijk te vermijden ik ga wel naar hippo assen kenne jullie die of die in tynaloo nou dat vind ik meer een kleding winkel en geen ruitersportzaak. laat maar weten
jolanda


Ken HIppo Assen wel. Leuke zaak. Nog leuker vind ik Onimex in Drenthe. Vlakbij Dalen. Superzaakje, fijne mensen en met verstand van zaken.

'Paint' it 'Black'

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 13:54

Margreet schreef:
Ik snap er geen drol van. Hoofdletters en interpunctie zou fijn zijn.

Haha! Knipoog

Ik vind Divoza prima al moet ik wel zeggen dat ik de zaak vroeger veeeel prettiger vond (de kleinere in Leek city). Nu meot je wel vaak langer wachten en het is veel groetr maar het lijkt wle of ze minder hebben. Qua service vind ik ze echter prima. Jammer dat ze geen Ainsley hebben.

Culemborg here I come!!

carina

Berichten: 2779
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 19:51

De verzendservice van Divoza is echt super! De winkels vind ik ronduit slecht, ze behandelen je onbeschoft, als ze ja al helpen...

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Evilou, Vagabondo en 44 bezoekers