Calvados afstammeling

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Calvados afstammeling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-02 12:00

Hey koetje,

Ik heb een 3 jarige calvados, een ruin en op dit moment word tie zadelmak gemaakt! We hebben hem sinds dat hij een half jaar was, en ik vind hem een goed karakter hebben. Heel rustig in de kop over het algemeen, hoewel hij soms ook een btje paniekerig kan zijn. Hij kan ook super springen (vind ik dan hé). En ik kan ook nie wachten tot dat ik hem kan gaan rijden. Zou je misschien wat meer over jou paardje kunnen vertellen?

Oh en ik zal er straks of morgen foto's van hem d'r op zetten ok? Als ik ze kan vinden dan.

xxxies
Syllie


koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 12:12

Heeyyy syllie,
Leuk dat jij ook een afstamming hebt van calvados.
Mijn Ramazotti is 4 jaar, en ook nog niet zo heel lang onder het zadel.
Hij is pas geruind dus hij heeft nog wel een beetje dat happerige met zijn lippen, van een hengst.
Hij kan heel goed springen.
Hij heeft ook een heel goed karakter en is altijd heel nieuwschierig en leergierig. die van mij is heel rustig, maar vorige week leek het wel of ie ineens een vuurpijl in zijn kont had, er liep een shetje te galoperen en daar wou ie wel ff meedoen, staart erop en maar draven dat ie deej, wel heel mooi daar niet van haha.
en buiten is hij ook wel heel braaf, maar met een ander paard vindt hij fijner, maar hij loopt het liefst niet voorop want dan stel je voor als er iets engs aankomt....
Ik vindt dat ramazotti een beetje het koppie heeft van calvados.
Aleen is ramazotti heel donker om zijn ogen en neus.
Afbeelding
dit is hem hierboven, weet niet of de foto het doet maar anders mail ik hem wel. ik heb nog maar 1 foto van um. de rest komt nog.

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Hey koetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-02 09:27

Hey koetje,

weet jij hoe je tegenwoordig foto's hier op kan zetten. Ik heb al gekeken bij picserver.student.utwente.nl maar ik snap er totaal nix van!

Dan kan ik namelijk ook een foto van mijn calvados laten zien!

xxxies
Syllie

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 11:15

ja je moet met je rechtermuisknop op de foto klikken end an eigenschappen aanklikken, end an de URL kopieren en tussen [img][/img] zetten , tussen die 2 img's

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Foto van Sam (calvados x abgar x hoogheid)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-02 16:08

Hey Koetje,

Hier een actiefoto van Sam, eigenlijk heet hij Santa Cruz maar zijn stalnaam is dus Sam!!

Afbeelding

Mooi is tie hé?

En dit is Calvados zelf! Echt een super mooi paard vind ik het! Wel onwijs groot en dus ook een btje lomp maar ach.

Afbeelding

xxxies
Syllie

Er zijn veel mensen met paarden maar erg weinig paardenmensen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 16:22

Liever via PB, dit soort persoonlijke conversaties. Vandaar een slotje.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 109 bezoekers