STOP, paardenmishandeling

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marie1234567
Berichten: 82
Geregistreerd: 10-07-02
Woonplaats: Den Ham

STOP, paardenmishandeling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-02 21:59

Hier zal al we veel over geschreven worden. maar het is toch te gek voor woorden. Dat elke keer weer, paarden "gewoon" mishandelt worden met messen en andere voorwerpen, deze week weer in Vroomshoop. Paard is van achter met een voorwerp gestoken is later afgemaakt door de dierenarts. Zo'n "persoon" is echt niet goed wijs het is geen mens geen beest maar het lijkt de duivel Extreme duivel Extreme duivel zelf wel. Ik hoop dat hij/zij snel op gepakt word.
En voorgoed de bak in gaat, zo'n persoon zou moeten lijden }> }>.
Laatst bijgewerkt door Marie1234567 op 21-08-02 08:25, in het totaal 1 keer bewerkt


Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 22:14

een pony, van een meisje bij mij op de club, is vorige week waarschijnlijk ook met een mes gestoken, had namelijk een diepe en brede wond, en dat kon niet in de wei gebeurt zijn. Ze hebben dacht ik wel aangifte ervan gedaan.
Ben toch wel blij dat bij ons de pony's 's avonds binnenstaan.

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 22:17

bij ons vlakbij was het ook dat paarden in de luchtwegen, hals, flanken en van achteren werden gestoken met messen, echt afschuwelijk als je die foto's zag, en als je er alleen al maar aan denkt.
welke idioot doet nou zoiets??? gewoon te gek voor woorden toch!?!!
iemand die hier in de buurt woont heeft er een site van gemaakt; www.zinloosgewelddieren.nl
ik vindhe goed dat ze die sitehebben gemaakt, bekijk de flash intro even, je zult zeker weten schrikken van de beelden die je ziet!! echt niet normaal!

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 09:51

Het is eigenlijk te gek voor woorden dat je je paard of pony eigenlijk niet ,,onbeheerd,,op het land kunt laten staan.In Noord-Holland hebben we er gelukkig(nog)niet zoveel last van.Ikzelf houdt mijn paardjes liever bij huis waar ik weinig land heb dan dat ik ze 2 km verderop op ons land zet.Ik heb dat 2 jaar wel gedaan en toen had ik het druk met heen en weer rijden om te kijken of er geen vreemde dingen gebeurde.Jammer voor mijn paarden

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 11:59

Zowiezo niet alleen paarden maar ook andere dieren worden mishandeld.
ik denk dat we daar ook bij stil moeten staan.

Ik zie alle dieren gelijk en vind mishandeling heel erg en onterecht.
De mensen die dieren mishandelen zijn gewoon ziek in hun hoofd!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 13:30

ja zeker, maar er is zo moeilijk wat aan te doen. camera,s neer zetten ofzo.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 14:15

inderdaad verschrikkelijk iemand die een paard zoveel pijn aan kan doen, die verdient het zelf.. Boos! Extreme duivel Boos! Extreme duivel Boos!

.....

Marie1234567
Berichten: 82
Geregistreerd: 10-07-02
Woonplaats: Den Ham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-02 19:44

Het is denk ik heel moeilijk om zo'n "persoon" op te pakken. Want zoals in de meeste gevallen heeft niemand wat gezien, dus geen getuige.
Maar het is eigelijk toch wel heel beangstigend dat zulke "mensen" rond lopen die zo'n haat in zich hebben dat het gewoon niet meer menselijk is.
Het rare is dan ook nog dat deze "mensen" geen schuldgevoel kennen. Ik hoop dat deze personen een keer gaan nadenken zover ze dat kunnen, en zich zelf aangeven of dat ze opgepakt worden en dat er eindelijk een keer een eind komt aan deze duivelse, moordlustige manier van mishandelingen.

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 21:21

koetje schreef:
bij ons vlakbij was het ook dat paarden in de luchtwegen, hals, flanken en van achteren werden gestoken met messen, echt afschuwelijk als je die foto's zag, en als je er alleen al maar aan denkt.
welke idioot doet nou zoiets??? gewoon te gek voor woorden toch!?!!
iemand die hier in de buurt woont heeft er een site van gemaakt; www.zinloosgewelddieren.nl
ik vindhe goed dat ze die sitehebben gemaakt, bekijk de flash intro even, je zult zeker weten schrikken van de beelden die je ziet!! echt niet normaal!

ik kan op die site de intro niet af kijken hoor
iellllll
de tranen staan in me ogen serieus

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 12:30

echt eng gewoon. ik kan dat ook niet snappen wat er in iemand om gaat om zo iets te doen dan is er ergens toch iets goed fout gegaan.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

denise14
Berichten: 3
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: soest

hoi allemaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 15:44


Bij ons in de buurt (soest) is een jaartje geleden ook
dierenmishandeling voorgekomen, er is een pony zijn staart
afgeknipt en had een touw om zijn nek dat kromp als het ging regen

spofreloe
Berichten: 74
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: dedemsvaart, in overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 20:54

tja, als ze nou wisten wie het was, en waar hij/zij te vinden is, dan zou die snel op gepakt kunnen worden, maar ja.
hopen dat ze het snel uitvinden.
groetjes jellisa

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 12:02

T is gewoon walgelijk!!!Konden we maar meer doen!!!
Ik zou die mensen die zoiets doen, graag hetzelfde aandoen!!!

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 13:44

idd, als je een paard vermoord, waarom krijg je dan niet gewoon ook een straf net zoals je een mens vermoord. paard is echt niet minderwaardig ofzo dan een mens!

Lang Leve De Glazenwasser
Kortom: LLDG


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, Donnatella, Igniss, Loe_Loe, Moonlight17, Wijzig123 en 143 bezoekers