*Ze laat me stralen!*

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

*Ze laat me stralen!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-02 12:37

Pompidou wordt echt steeds belangrijker in m'n leventje.
En iedere keer als ik mijn profiel open, en op een gegeven moment die foto zie dat ze al wandelend zo lief en stralend de camera in kijkt, moet ik altijd zo lachen!
Dat is nou echt Pompidou! Met zo'n brutaal snuitje. Lovers

Ook als ik aankom bij stal, en ik stap de auto uit, staat ze al bij het hek (heeft me dan al vanaf de weg zien aankomen) en hinnikt dan heel uitbundig!

Zo leuk, hoe je de band met je paard iedere dag ziet versterken!

En het is zo'n groot verschil met toen ik haar net had, toen kon ik haar bij wijze van spreke wel eens door de gehakt molen halen! *LOL*

En nu zijn we echt vriendjes. Lachen


Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 12:48

ik ken het precies!
Tos en ik worden ook steeds meer vriendjes, en ij komt steeds harder op het hek af (ben benieuwd wanneer er doorheen Knipoog )
lekker dat het ook zo goed tussen jullie gaat!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 13:04

Fijn hoor, zo'n band moet ook groeien. Ik heb het bij mijn paarden ook. Ze maken me aan het lachen en ze maken me blij, als ik alleen al naar ze kijk voel ik me gelukkig.

Als ik naar de fouragehandelaar rij (als ik een zak voer bij moet halen ofzo) zie ik Pompidou meestal buiten staan en ik vind dat ze steeds volwassener en mooier wordt!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


spofreloe
Berichten: 74
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: dedemsvaart, in overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 20:36

leuk dat een band tussen mens en paard zo sterk kan wrden toch?
gretjesss

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 21:51

Ja, dat gevoel zal je eeuwig bijblijven....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 22:04

Heb ik met Replika ook, eerst altijd gwoon weglopen als ik dr wilde knuffellen, terwijl ze me nu vaak hinnekend begroet en lekker tegen me aan komt hangen, heerlijk vind dr steeds liever!

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 06:57

ik had gisteren ook zoiets, het kwam hier met hoosbuien naar beneden,en hij mag vanwege die hoefzweer en dergelijke niet buiten blijven, dus ik ging naar hem toe,ik riep hem en hij komt hinnekend en dravend naar me toe... Lovers de kippenvel liep over me rug dat hij dat deed,normaal kan ik hem altijd vangen in de regen Lachen

keep calm, I'm engaged!!! <3

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 08:37

Wat heerlijk Lachen ( En ik ken het gevoel!)
Wees er maar trots op!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 08:59

Fijn hè, dat geluksgevoel? Ik heb het ook: Ameretto is voor mij het levende bewijs dat liefde kan groeien. Toen we hem net hadden, vond ik hem eigenlijk helemaal niet zo leuk. Je kon niet eens fatsoenlijk met hem naar buiten, hij was te sterk en ik had er geen lol in. Blij dat het mijn zusjes paard was en niet dat van mij Knipoog.

Nu zijn we bijna 5 jaar verder, mijn zusje heeft in die tijd een leuk en enthousiast wedstrijdpaardje van hem gemaakt, je kunt nu heerlijk met hem naar buiten en hij is echt een deel van de familie geworden. Sinds een half jaar ben ik hem fanatieker gaan rijden (ook wedstrijden), we worden steeds meer een combinatie en die twee weken vakantie samen zijn echt goed geweest voor de onderlinge band.

Vanmorgen zat ik in de trein en ineens dacht ik: wat hou ik toch van dat paard! Lovers

Geniet er maar lekker van Anneke, liefde tussen mens en dier is zo mooi!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-02 21:49

Precies Karin, zo heb ik ook echt van die momenten dat ik denk: 'ow wat hou ik veel van dat paard'
Ook op de gekste momenten...Kan er soms zelfs tranen van in mn ogen krijgen, zó lief vind ik haar.
Als ik kijk naar wat ik opgebouwd heb met haar, en hoe ze me nu zo over mn angst helpt enz. dat is zo gaaf. Lovers
Ik denk dat ik juist door die angst, en het er nu mee kunnen omgaan mét, ook die band groeit.
Zij is nu toch het eerste paard wat ik vertrouw sinds die val...

Toen ik haar net had, dacht ik weleens: 'wat heb ik gekocht'?
Nu ben ik echt helemaal verzot op d'r en zou haar voor geen goud willen missen. Ze heeft zich zo leuk en positief ontwikkeld, en ze snapt het gewoon zo goed. Lachen

Echt lekker mijn wijffie. Cool

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 09:00

Toen ik son net had wist ik ook niet wat ik er mee moest op een lieverd tijdens het werken een monster Extreme duivel
Maar nu gaat het super we zijn naar keuringen geweest waar we superresultaten hadden. En ze hoeft mijn stem al te horen of ze staat heel hard te roepen op stal en in de wei.
Tuurlijk zijn er momenten dat het helemaal niet zo goed gaat. Maar meestal volgt er dan wel een moment waarin het dan helemaal weer goed komt
Ze was eerst echt druk nu laat ik haar los in het gangpad staan en zadel ik haar helemaal af ook zonder halsterblijft ze gewoon staan.
Daar had ik in het begin niet van durfen dromen.

Son en ik Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, Annienke, BranwenGC, Iris94, MairiMacBran, Mark0919, Vinny12511 en 44 bezoekers