Wie van de gozers vlecht zelf zijn paard in?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Wie van de gozers vlecht zelf zijn paard in?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-02 09:33

Een variatie op RK zijn kabouterstropdasknoopcursus:
Wie vlecht zelf zijn paard in? Ik heb op de manege eens twee gozers samen bezig gezien..... *LOL* Ik ben wel benieuwd wie van de gozers het hier zelf doet of hoe ze het anders regelen.... }>

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 09:44

hahaha, dat doet mijn moederrrrr Haha!

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 10:01

Ik doe het zelf Lachen het is wel een heel werk altijd poeh poeh

ItsMe

Berichten: 785
Geregistreerd: 14-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 10:08

Hmmz ik kan het wel eeen heeel klein beetje, maar dan duurt het eeuwen en vliegt het er zo ongeveer weer direct uit Haha! .
Ik zorg meestal gewoon dat er iemand in de buurt is die het wel kan Knipoog .
Daarom vind ik springwedstrijden ook zo makkelijk, veel minder gedoe Tong uitsteken

Maar het begint nu toch wel traumatiserend te worden al die dingen die ik niet kan Knipoog , of krijgen we hier ook weer een online cursus in *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 10:15

Hm dat is toch echt mijn werk, ik ben super in manen vlechten met naald en draad all zeg ik het zelf! TOiletage doe ik altijd zelf, voor de rest wil ik wel een groom Knipoog

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 10:19

Ik ben geen 'gozer', maar ik heb daar ook geen geduld voor. Gelukkig rijd ik western Lachen Ik had 't 'n keer bij 'n mini-shetje gedaan, maar 't werd 'n beetje te dik Haha!

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 10:23

Romkabouter schreef:
hahaha, dat doet mijn moederrrrr Haha!


mijn moeder DEED dat ga nu het nu voortaan zelf doen heb het vorige week geleerd!!! alleen krijg ze nog niet zo strak maar komt goed heb straks de mooiste vlechten van allemaal!!! *LOL*

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 11:01

Bij ons op stal is een jongen die dat daadwerkelijk heel erg netjes en snel kan (ook manentrekken, fjorden knippen e.d.). Het is nu zelfs zo erg dat hij de dag van de wedstrijd voor alle meiden de paarden aan het invlechten is en ondertussen krijgt hij er ook nog iets voor betaald (misschien kan hij wel een vlechtbedrijfje beginnen). LOL