Pijnlijke ongelukjes / jeugdtrauma's :-)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Pijnlijke ongelukjes / jeugdtrauma's :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-02 15:55

*auw* ik was net toen ik onder de douche stapte zo handig om de deur open te trekken terwijl ik m'n voet liet staan , m'n hele grote teen gescalpeerd ! Frusty Haha!

Afijn , ik moest toen dus denken aan dergelijke irritante & pijnlijke ongelukjes en daarbij jeugdtrauma's .

Voorbeelden :

Per ongeluk heel hard op je tong bijten , en dan vooral lekker op het randje Haha!

Heel hard op je stuitje vallen , dat je echt even LaMaze moet ademhalen om weer enigszins bij te komen *auwauwauw*

Toen heel lang geleden mijn moeder het jasje van mijn zus even snel dichtritste keek m'n zus toevallig naar beneden , resultaat : haar lip vast in de rits Bloos Haha! Pijnlijke zaak dacht ik zo .

Alhoewel , lang niet zo pijnlijk als die keer dat ze als baby even niet in de gaten gehouden werd en ineens hele klonten grit (zullen we maar zeggen Knipoog ) naar binnen zat te werken Vork Misselijk

Mijn grootste jeugd-trauma was toch wel dat ik als peuter/kleuter al heel erg lang lakschoentjes wilde , maar m'n voetjes daar net te breed voor waren Verdrietig . Na een hele tijd vonden we een schitterend paar dat nog paste ook , ik helemaal dolgelukkig Lovers .
Volgende dag trekt m'n moeder het riempje ervan kapot Huilen schoentjes weg...... Huilen

Of die keer een paar jaar geleden dat ik op de fiets naar huis ging in de middagpauze van m'n werk , iedereen zat in de kantine die uitkijkt op de oprit..... m'n fiets wil ineens niet meer sturen en ik ga recht op z'n wit blok af waarvan er een paar langs de oprit liggen en maak een kunstige smakkerd Clown , iedereen gelijk brullen van het lachen in die kantine ,
ramen vliegen open enz. Lachen .
M'n werkmaatje gooide spontaan z'n koffie over zich heen van het lachen dus die stond ook mooi voor paal erachteraan.
Kijk dat zijn nou echte maten Tong uitsteken

Ergste jeugdtrauma is nog wel van een maatje van mij ,
als klein jongetje zat z'n voorhuidje ineens tussen de rits van z'n broekkie
Bloos Bloos ....*krijs*

Nu nog leuk als je hem daar subtiel aan herrinnerd Extreme duivel ,
hij krimpt meteen in elkaar , beetje witjes rond z'n neus , hahaha LOL Haha! Cool

Jullie nog meer "leuke"voorbeelden ? Lachen


Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 16:04

Ik heb ook altijd van die domme acties, en moet mezelf dan ook altijd heel hard uitlachen *LOL*
1. Ik lag op een ligstoel, met mijn voeten bij het hoofdeind (vraag me niet waarom Haha!) en ik wilde opstaan om wat drinken te pakken. Dus ik ga rechtop zitten met mn kont op het hoofdeind.....SKWOESJ!!!! daar lag ik Haha! Heel die ligstoel rechtop en ik lag daar met dat 'ligstoelkussen' over me heen in de slappe lach.
Mijn vriend lag ernaast te slapen en moest even een paar minuten nadenken voordat hij besefte wat er gebeurd was. Haha, heb nog zeker 10 minuten in de slappe lach gelegen en zit nu weer met een brede grijns achter de pc Knipoog

2. Of als ik bijvoorbeeld door een deur ga en ik doe de klink net niet ver genoeg naar beneden, maar ik denk van wel. BAAAM!! Vol met mijn kop tegen de deur Haha!

Domme ik Knipoog
Laatst bijgewerkt door Sizzy op 19-08-02 16:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Het leven is een gebakje!

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 16:05

Ja toen ik klein was heeft mijn moeder wel eens mijn rits van mij jasje dicht gedaan en toen zat mijn kin vast*auwauwauw*

Of die keer dat mijn broertje (toen hij een jaar of 2 was) op zijn blote voetjes de deur uitglipte en in glas ging staan Frusty

Ook zo erg. Toen ik in groep 4 zat en met mijn oma hand in hand naar school toe liep, struikelden we en viel mijn oma bovenop mij. Hele hand open en ik heb er nu nog een litteken van.

Of toen ik in groep 8 in de pauze op school over het schoolplein rende, lette ik niet zo goed op en lag ik met mijn snufferd op de straat. Hele pink stond krom en was dus ook gebroken. Niet zo'n prettig gevoel Koe

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 16:06

Haha, lijkt me behoorlijk pijnlijk wat je maatje heeft ondergaan Lachen Is bij mij gelukkig nooit gebeurd Clown

Maargoed, ik herken me wel in een aantal jeugdtrauma's van je...ik ben een keer op de manege met mijn hol op een heel smal randje gevallen. Was namelijk zo'n randje van een schuifdeur. Had een hele blauwe streep op mijn reet. Heb 2 dagen niet normaal kunnen zitten Tong uitsteken

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 16:07

XoNo schreef:
Haha, lijkt me behoorlijk pijnlijk wat je maatje heeft ondergaan Lachen Is bij mij gelukkig nooit gebeurd Clown

Maargoed, ik herken me wel in een aantal jeugdtrauma's van je...ik ben een keer op de manege met mijn hol op een heel smal randje gevallen. Was namelijk zo'n randje van een schuifdeur. Had een hele blauwe streep op mijn reet. Heb 2 dagen niet normaal kunnen zitten Tong uitsteken


Auw auw auw, ik voel het al helemaal Knipoog

Het leven is een gebakje!

ItsMe

Berichten: 785
Geregistreerd: 14-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 16:23

Ik liep een keer (toen ik klein was Knipoog ) achter de hond aan. In rondjes zeg maar. En op een gegeven moment schiet ik door en knal ik val met mijn kop op het aanrecht. Omdat ik toen zelf nog ongeveer aanrecht-hoog was was mijn neus het slachtoffer geworden, die was gebroken Frusty Haha!

En de rest van al mijn trauma's ga ik niet opbiechten want daar ben ik nog maar een jaar of wat over heen Haha! Knipoog

Paardentekoop.net, dé website voor het verkopen en kopen van paarden.

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 16:37

Mijn opa heeft een keer met een ouderwetse luierspeld mijn ooms piemeltje gepierced Bloos

We pesten hem er uiteraard nog steeds mee Tong uitsteken

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 16:50

owjeej...ik heb er heel veel

was een jaar of 5 zat bij m'n pappie achterop de fiets viel in slaap en toen zat m'n voet ineens tussen de spaken, heel m'n bot versplinterd en m'n vel eraf enzo...heb nog steeds een litteken op m'n enkel

m'n arm gebroken door van het stapelbed af te vallen, 2x arm gebroken door van de trap af te vallen, sleutelbeen gebroken door van een paard af te vallen

ben een keer m'n slippertje verloren toen ik achterop de fiets zat terwijl we over een brug fietsten (slipper in het water)...nu vind ik het heel eng om over bruggen te fietsen

was ooit eens verstoppertje aan het spelen en zat dus in de bosjes verstopt en er zat een hele grote spin in m'n haar en sindsdien ben ik dus als de dood voor spinnen

en dit is nog lang niet alles

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 16:57

Uh... Ik heb vroeger een aantal keer een tand door mijn lip gehad, daar heb ik nu nog een litteken van..

Uh... Een stok net boven je oog krijgen (ja mijn broer houd van me Haha!) -----> litteken..

Spelen dat het onweerde maar "boemberdeboem" neit realistisch genoeg vinden dus een baksteen de lucht in gooien en die op je hoofd krijgen *AUW* ---> gat in mijn hoofd

In bomen klimmen en eruit vallen ----> littekens

Bij mams achterop de fiets van een "kippebruggetje" (een smal wit steil bruggetje) affietsen en met fiets enal in de brandnetels vallen, ik heb heel lang niet over witte bruggetjes gedurft Haha!

Met je stepje langs de muur steppen en dan met je kop tegen de muur knallen ---> ook een litteken boven mijn andere oog

En wat ik nu doe: Mezelf helemaal openkrabbelen, waardoor iedereen vraagt met wie ik nu weer gevochten heb *LOL*

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 17:09

oei, ik heb een pijnlijke herinnering, hoewel het voor mijn zus pijnlijker was.
Mijn zus (toen 4 jaar) wilde nooit met de deur dicht plassen. Dus zij zit op de wc, zet haar vingers tussen de deur en roept; "Niet de deur dicht doen!!"
Ik (2 jaar oud) neem een aanloopje en smijt mezelf tegen de deur. Gevolg; topje van haar vinger eraf...

Daarentegen was mijn zus ook niet erg lief voor mij. Zo heeft ze mij eens een doosje rennie's van oma gevoerd, ze zei dat het pepermuntjes waren. Heb er 3 dagen buikpijn van gehad. Ook gaf ze me snoepjes toen ik de bof had, dat was ook nogal pijnlijk. Toen ik mijn arm brak heeft ze me heel hard uitgelachen en er zelfs een liedje over gemaakt.
dus die vinger.. ach, dat had ze wel verdiend.

Mijn paard heeft een goede vriendin ook eens erg veel pijn gedaan. Ik was aan het vlechten en zij stond al kletsend wat aan zijn halstertouw te prutsen. Ze had het touw rond haar vingers gedraaid en vervolgens gaat meneer hangen...
Deed ie zo vaak, dus ik sloeg er geen acht op, maar had dus niet door dat haar vingers tussen het touw zaten. Zij; "eh, geef em es een schop" Gevolg; vel en vlees tot op het bot van haar vingers af.
Voel me er nog schuldig om. Hoewel het van haar misschien ook niet zo slim was om het touw om haar vingers te draaien

זכור

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 17:47

OW leuk! Hier ben k heel goed in!

* Ik schrok me rot, midde n de nacht een brandweer voor de deur, ik zo snel mogelijk mijn hoogslaper uit, maar vergeet de laatste 2 treden, dus bleef ik met 3 vingers aan mijn bed hangen! AUW!
* Mjn broer in ik gingen in een boom klimmen, maar er zat een gat in de tak, ik met mijn voet er in en hang vervolgens onderste boven aan de tak.
*Heb trouwens een punte van mijn tong deraf gebeten
*Ik ging een plankje doorzagen, ik schiet ut en knal die zaag in mijn knie, heb k een enorm ltteken van!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Pijnlijke ongelukjes / jeugdtrauma's :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 17:48

pmarena schreef:
Heel hard op je stuitje vallen , dat je echt even LaMaze moet ademhalen om weer enigszins bij te komen *auwauwauw*


Ik ben -ik gok ergens in 1996- heel hard van een ijzeren trap naar beneden gekletterd. Daarbij ben ik minstens 3x omgeklapt en dus ook 3x op miojn stuitje terecht gekomen.

Stuitje zwaar gekneusd. Bij hevige pijn moest ik mijn stuitje maar van binnen uit masseren! Frusty (nooit gedaan dus Haha!), maar goed ben nu 6 jaar verder en heb nog steeds bij tijd en wijle last van mijn stuitje. Zo erg dat ik werkelijk NIET kan zitten!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 17:52

Duim tussen de deur toen mijn vader de deur keihard dicht knalde.... en dan niet aan de kant van het slot, maar aan de 'draaikant'... Ehm wat nog meer Haha! Ow ja, een botsing met een step (ik) en een crossfiets (andere jongen) waarbij ik met mijn been tussen de draaiende spaken kwam, gevolg: gebroken been.
Daarnaast had ik een keer een wedstrijdje rennen met een andere jongen. Ik lag voor en de vriend van die andere jongen vond dat niet leuk dus die stak zn poot uit terwijl ik op volle snelheid was... gevolg: ik vlieg 3 meter door de lucht en nog 2 meter met mijn knieen over de tegels waardoor beide knieen compleet open lagen.. zijn nu nog rood van het littekenweefsel

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 17:54

Zwaar eiken houten 2 persoonsbed staat rechtop tegen een muur aan. Deur open, tocht, bed flikkert om: op mijn kop! Ben er niet zelfstandig onder vandaan gekropen. Nog steeds een litteken van, in m'n gezicht, maar gelukkig valt het niet zo op.

Nog zoiets fijns: naar het zwembad rennen, uitglijden, zo hard vallen dat in een klap alle lucht uit je longen is en dan het zwembad inglijden. Dan zink je dus als een baksteen...

Uiteraard het overbekende tegen een glazen deur aan lopen.

Nulla tenaci invia est via

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 18:06

ik ook, toen ik een hele nieuwe mooie mountain bike had, die dag waren ik en me buurjongen dus effe gaan racen van een kant van de straat naar de andere (ik woon in een cul de sac) en does toen bij het einde ik lekker snel willen stoppen, dus ik de achter EN voor rem indrukken Frusty , en daar vloog ik dan, door de lucht, viel op me handen en knieen en dan nog een keer een fiets die om me rug viel, gebroken pols, knieen lekker diep open 2 schaafwonden aan me ellebogen, en 2 maanden last van me rug Verdrietig

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-02 18:25

Er staan wel een paar ge-wel-di-ge mooie bij hoor Haha!

Nog van toen ik nog in m'n peuter/kleutertijd zat Lachen :

Was erg warm weer á la nu , we hadden zo'n fijne glijbaan van zink ofzo ,
een of ander metaal iig , best nog hoog .

Dus ik kom uit de douche in m'n blote niks , schiet die glijbaan op "glij"
naar beneden en kom met m'n blote reet zo al stuiterend in het grind eronder terecht , heb een paar dagen met vuurrode billen rondgelopen Haha!
en die mensen lachen die erbij stonden.....
M'n moeder ligt er nu nog in een scheur over.

Ook een keer toen had het in de winter ineens gevroren en lag er een laag ijs buiten.
Ik stond al op de werf tussen het huis en de schuur , en m'n moeder had haast , speert naar buiten en zodra ze de eerste tegel raakt maakt ze me een klapper !!! Ik was diep geschokt geloof ik , en m'n moeder ook Lachen
Heel raar ging dat , achteraf wel lachen natuurlijk , er vloog zo'n slipper door de lucht dus ze was "uit haar slof geschoten" Tong uitsteken

Xono : hij heeft er zo'n trauma van dat hij nu nog steeds alleen maar broeken met knoopjes koopt of met elastiek , hahaha LOL Lachen

Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 18:39

toen ik een jaar of 5 was. het was kerstmis dus de boom stond er opgetuigd en wel.
ik lag er onder met me benen en recht tegen over me lag me broer. we waren mens-erger-je-niet aan het doen, en ik verloor omdat me broer vals aan het spelen was, dus ik doe boos mijn benen omhoog. gevolg: boom klapt om en de piek valt op me broers kop, resultaat: gat in zijn kop en nu nog litteken.

als ik het litteken weer eebs zie moet ik altijd heel hard lache, ik vind het echt grappig!

tatjana

Berichten: 268
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Leeuwarden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 20:47

Ik heb zo'n lakschoentjes trauma maar dan de andere kant..
Ik was een beetje zo'n meisje wat nooit een jurkje enz aanwou en mijn moeder...?
Die trekt mij vrolijk een mooi ROZE jurkje aan met rouches, witte sokjes met kant en ook nog LAK schoentjes erbij!! Tong uitsteken
Gevolg: als wij op visite bij mijn tante gingen en ik met mijn neefje wou buiten spelen (in bomen klimmen, varen ens) moest ik eerst andere kleren aan ( van mijn neefje natuurlijk) want mijn jurkje ens mochten niet vies worden...
Heb tot mijn 16e geen rokjes enzo meer aan willen hebben.. Haha!

Jara is the best!!

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 21:03

Nu ik de andere lees weet ik er ook nog wel eentje *LOL*
Ik was met een vriendin aan het spelen op het schoolplein, ik met zo'n tuigje om en zij erachter met skeelers. Ik ren heel enthousiast de bult op (midden op het schoolplein) en er weer af. Maar m'n vriendin ging een stuk harder dan mij van die bult af, dus die bonst keihard tegen me aan. Ik op de grond, zij bovenop me. Resultaat= gat in m'n kop, heb nog steeds een litteken.
O en nog een. Ik fietste dus elke dag naar school, en dan zat ik te kloten. Met 1 hand fietsen enzo. Op een gegeven moment besloot ik dat ik wel zonder handen kon fietsen ( Frusty ). Dus ik fiets zo en laat m'n stuur met 2 handen los. En ja hoor, daar lag ik op het asfalt *LOL* Heb er geen trauma aan overgehouden gelukkig, fiets nog steeds zonder handen *LOL*

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 21:05

hihihi, nou ik lig werkelijk onder mijn stoel van het lachen bij sommige *LOL* maargoed ik was op school een keer tikkertje aan het doen, en ik struikel over de voeten van mijn vriendin die voor me rent, gevolg, een snee in mijn hoofd waar ik nu nog een litteken van heb

hmm, of die keer toen mijn moeder en ik aan het badmintonnen waren (ik was toen een kleine aukje van 3 jaar) dus er kwam een motor aan, en mijn moeder ging naar de ene kant en ik naar de andere kant (mijn moeder realiseerde zich gelijk dat dat stom was omdat je altijd aan de kant moet gaan waar je kind ook heen gaat, maar er was geen tijd meer om weer terug over te steken) dus ik steek vrolijk over, ja hoor word aangereden door die motor, gevolg: ik vlieg 5 meter door de lucht, en land met een klap op het asfalt. Mijn vader zat binnen en die hoorde de klap en de buurman kwam naar buiten. hm, ik had alleen een grote bult op mijn hoofd en een beetje zwarte knieeën. Ik heb nog jaren een kaal plekje gehad op mijn achterhoofd waar alleen een klein krulletje op groeide, en dat vond mijn moeder dan weer zo leuk uitzien dus bij iedereen waar we kwamen moest ze het even laten zien.

en een keer toen we bij de vierdaagse gingen kijken stapte we uit de auto maar mijn vingers zaten nog tussen het portier. En mijn moeder zich maar afvragen waarom die deur nou toch niet dicht ging Haha!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 21:06

Haha echt grappig dit.
Ik ben een keertje na het eten tegen de deur aangelopen. We hadden visite, en ik was klaar met eten, dus na lang zeuren Haha! mocht ik eindelijk naar buiten. Ik was dus een beetje te enthousiast, dacht dat de deur open was...........niet dus.
Nog zoiets; zat in de keuken bij mijn oma op het aanrecht, het kastje daaronder stond open. Gooit mijn neefje het kastje dicht.........toen zat mijn pink ertussen. Hij was gebroken, nu staat ie nog steed scheef en hij is een beetje kleiner.


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 21:08

Pffffff heb er genoeg...

Eerst nog een pijnlijke jeugdherinnering:
We hadden destijds wasmachine en droger op elkaar gestapeld, ik zat er op de een of andere manier bovenop Verward en spring naar beneden met mijn voet gespiest op een kratje waar een spijker van 2,5 cm uitstak, zat dus dwars door mijn voet ik. Ik lichtelijk in paniek (zachtjes uitgedrukt Schijnheilig )en toen kwam het pijnlijkste gedeelte: die voet van die spijker af trekken Huilen

Rivendell

Berichten: 6803
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 21:16

Ook ik ben een beetje een brokkepiloot. Zal niet alles opnoemen, maar alleen de pijnlijkste.
*als 4 jarige met je vinger tussen de deur aan de kant van het scharnier en dan valt de deur in het slot en kan je moeder de sleutel niet vinden (resultaat: gebroken vingertjes)
* van je pony gelanceerd worden en met je middenrif op een houten hek vallen, zodat je een kwartier haast niet kan ademen.(resultaat:gebroken ribjes)
* met 120 km per uur op je opgevoerde hondaatje op een grintpad proberen een scherpe bocht te maken en dan uitglijden en tegen een boom knallen (resultaat:brommer r.i.p. en ik bont en blauw)
* ruzie hebben met een stier van zo'n 1200 kilo en dan zijn hoorns in je zij gestompt krijgen ( resultaat: alweer gebroken ribjes)
* met paard en al over de kop, paard bovenop je (resultaat: gebroken tussenwervellschijf, die nu nog pijn doet)
*als brugger je hand aan de tafel vastnieten met zo'n grote nietmachine (res.: gat in mijn hand en in de tafel)
* paardendeken naaien op de machine en dan je naald door je vinger jassen en aan de deken vast (res.: AUW!!!)

Welsh Ponies en allerlei soorten kippen

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 21:16

Nog 2:
* Ik stond vlak naast een open deur, maar voor ik er door heen ging moest ik nog wat naar mjn vader schreeuwen. k draai me om en Kadush! Knalk met me kop tegen de muur, De deur was toch maar niet zo dichtbij....
* Vorg jaar ging ik op ponykamp, voor de reis had k voor de zekerheid een wagenziek plletje ingenomen, dus k was een beetje duf. Naast de deur was een glzen raam, maar k dacht dat dat de deur was Baf! Met me kop tegen het ruit!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 21:46

Nou ik ben er vrijdag avond achter gekomen dat een glazen schuifdeur toch wel hard kan zijn. Vrijdag avond had ik een feestje en dus drink je een beetje, de hele avond stond de deur open en toen ik naar de wc wou niet meer en dat heb ik gevoeld. Echt bam recht met mijn schedel tegen die deur. Vroeger met mijn croosfiets op de motorkap van een autobeland vraag niet hoe maar het ging hard. Verder teveel om op te noemen o ja. Assie pakt mijn petje af ik ren als een gek achter haar en en schiet dan uit op de kiezels mijn hele been lag open.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chita, DenieesB, EmptyWords, karinsd, Lisselot, luuntje, Maanon_, maitestar23, mriek1990, Muga, secricible, Titsia, Wescha, Zebrastreep en 72 bezoekers