Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Summerfly

Berichten: 2901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-12 17:34

Hallo,

Aangezien er ook een 'Ook zo moeilijk een bijrijdster te vinden?' is, moet er natuurlijk ook één over het vinden van verzorgpony's zijn! *\o/* Heb je ook zoveel moeite om een verzorgpony te vinden, heb je er jaren over gedaan, ben je al zovaak teleurgesteld dat de moed je in je jodhpurs is gezakt? :n Wissel dan hier je ervaringen uit, en misschien maak je nog kans... <<)
Alles is mogelijk!
Laatst bijgewerkt door Summerfly op 16-05-12 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt


Fellow
Berichten: 5117
Geregistreerd: 25-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 17:35

Jaaaa *\o/*
Volgensmij is het mij gewoon niet gegund _O-

Summerfly

Berichten: 2901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-12 17:37

KirstenVosje schreef:
Jaaaa *\o/*
Volgensmij is het mij gewoon niet gegund _O-


Ja echt hoor! Ik voel me zo zielig. |(
Ik droom van een lekker knuffeltje, waarmee ik heerlijke buitenritjes/wandelingetjes kan maken en die me 100% vertrouwt, maar het wil gewoon niet...

eclair98

Berichten: 11602
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 17:39

ik heb ook 1 1/2 jaar gezocht! uiteindelijk heeft mijn vader via zijn werk een vp gevonden waar ik ook nog les kan krijgen!
haal de moed uit je jodhpurs en zoek verder! (de slogan van het jaar :)) )

Fellow
Berichten: 5117
Geregistreerd: 25-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 17:40

Hahaa, ik ook hoor. :P
Het mooiste is nog dat mijn vriendinnen hun superdeluxe verzorgpaardjes overal vandaan toveren.
Ach, ooit vind ik ook wel wat. :P

Summerfly

Berichten: 2901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-12 17:41

eclair98 schreef:
ik heb ook 1 1/2 jaar gezocht! uiteindelijk heeft mijn vader via zijn werk een vp gevonden waar ik ook nog les kan krijgen!
haal de moed uit je jodhpurs en zoek verder! (de slogan van het jaar :)) )


Leuke slogan :Y)

Summerfly

Berichten: 2901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-12 18:13

Trouwens KirstenVosje, dat shetje is echt zooo schattig :)

Yvonne_Mika

Berichten: 270
Geregistreerd: 01-03-12
Woonplaats: Strijensas (Hoekse Waard)

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 23:04

Niet opgeven! Advertenties plaatsen, supermarkt-prikborden in de gaten houden, vragen aan kennissen, vrienden, familie!

Nu voel ik toch wel kriebels om even mijn eigen verhaal hier neer te zetten..

Ik fietste mijn dorpje helemaal rond belde als eigenwijze 5 jarige al aan bij mensen met paarden of ze een 'verzorgster' nodig hadden. Die mensen lachten zich plat, Staat daar opeens een kleutertje voor je deur luid te verkondigen hoe goed ze voor je paarden zal zorgen. Keer op keer een aai over m'n bol en mensen die het bijna in hun broek deden van het lachen.. 'Kom maar terug als je een paar jaartjes ouder bent'..

So I did! Haha, Maar toen zat ik al een paar jaar op paardrijles. Mijn eerste 'echte' verzorgpony kreeg ik toen ik een jaar of 10 was, een heel lief mak New-Forest ruintje die werkelijk alles best vond (en zijn eigenaresse ook, BIZAR hoe veel ik van haar mocht doen met die pony!!!!). Die heb ik verzorgd tot mijn 13e, Was wel even slikken toen ik te horen kreeg dat ik niet meer nodig was!

Daarna heb ik nog twee fjorden mogen bij rijden voor de fun, en ook een heel leuk bont beestje heb ik een tijd mogen verzorgen. Wat een heerlijk paardje was dat! Kreeg toen mijn eigen paard en ging het een beetje over met de verzorgpony's. Wel heerlijke tijden gehad! Een verzorgpony kan zo leuk zijn!

Hoezo ik dwaal af.. Haha.. Maar goed.. TIPS !! !! !! !! !! !!

Blijf goed zoeken, wees beleefd en eerlijk, KOM JE ASPRAKEN NA MET DE EIGENAAR!, beslis voor jezelf wat je zoekt! (een lekkere kroel-kloot-hobbel-pony of vind je jezelf ervaren genoeg om je aan te bieden als bijrijder??) DENK HIER GOED OVER NA VOOR JE EEN ADVERTENTIE SCHRIJFT!! Mensen die een bijrijder zoeken, zoeken meestal iemand die beschikt over VEEL ervaring! Dit kan niet zomaar iedereen eens gaan proberen. Daar doe je jezelf, de eigenaar van het paard en het paard zelf meestal geen pretje mee. Wees eerlijk tegen jezelf ook als je een pony eng vindt of niet vertrouwt. Kappen er mee. Zoek de problemen niet op!!!

Hoop dat dit nuttig is!! :D

<3 Mijn Mika <3

~Build your own dreams, before someone else hires you to build theirs!~

Summerfly

Berichten: 2901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-12 17:33

Leuke tips en een mooi verhaal zeg (:

Marocje
Berichten: 5590
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 17:59

Ik ben toendertijd aan mijn adres gekomen, via een collega van mijn vader: die had een eigen pensionstal, en mijn vader vroeg of ik eens langs mocht komen.. Ik heb gebeld, en toen ben ik iedere zaterdag na mijn manege les, daarheen gegaan om stallen te mesten of paarden te poetsen. Heb daar een leuke tijd gehad, en ben toen meeverhuisd met de eigenaars van de paarden waar ik gek op was.

Op die paarden mocht ik op een gegeven moment ook rijden, maar dat was wel even wat anders dan een manege! (Ik werd ziek, ging puberen, op mezelf, dus ben toen gestopt met de paarden, het verwaterde..)

Lang leve internet, want via via via ben ik dus weer bij hun terecht gekomen, wat na 12 jaar toch wel heel benieuwd hoe het ging met de paardjes!

Mijn tip: Laat mensen weten dat je een verzorgpony zoekt. Misschien weet je lerares, buurvrouw of tante toevallig wel iemand! En via via lijkt toch altijd beter te werken dat een advertentie..

kimdegroot

Berichten: 463
Geregistreerd: 15-06-11
Woonplaats: Warmenhuizen

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 18:39

Ik was ook een tijdje op zoek, en toen op een dag was ik het zat, heb ik heel duidelijk op briefjes gezet wat ik kon bieden en wat ik zocht, ben ik rond een straal van 5km rondjes gefietst en overal waar ik ook maar dacht dat paarden stonden briefjes in de bus gegooid, en ineens had ik ze voor het uitkiezen, daardoor heb ik nu mijn maatje gevonden: kimdegroot @ [RIJ-ITP] Mijn grote vriend!

A horse is worth more than riches!

Peer_hvj
Berichten: 962
Geregistreerd: 23-06-08

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 15:05

Vooral dat ik jonger was was het heel lastig om een paardje te vinden.
Toen heb ik vele nep reacties gehad, als ik dus ging kijken was er gewoon niks (heel grappig '-_-)
Mijn moeder zag het toen eigenlijk niet meer zitten, en ik ook bijna niet meer om eerlijk te zijn.
Uiteindelijk kreeg ik toen een hele leuke reacties, wel even foto's e.d gevraagt. Ik ben toen wezen kijken en heb daar uiteindelijk 3 jaar rond gehangen, tot hij verkocht werd.
Wanneer ik daarna weer opnieuw opzoek ging, werd het zoeken al wat makkelijker, maar ik had geen klik met de paardjes waar ik ben wezen kijken.
Uiteindelijk viavia iets gevonden, een geweldige fries, alleen was de eigenaar verslaafd etc, dus na een tijdje werd ik weggebonjoured.
Ik was daarna eigenlijk niet echt opzoek, maar als er ééntje op mn pad zou komen vond ik dat niet erg.
Via de buurvrouw haar dochter die een kleine stal had een verzorgpaardje gevonden, hier heb ik een jaar rondgehangen, vorige week is ze verplaats een heel end bij mij uit de buurt, dus dat ik helaas over.

En dan nu de grote schrik (haha) ik plaatste een advertentie op marktplaats en ik werd werkelijk overspoelt met berichtjes etc! Uiteindelijk waren er ook veel die niet meer terug reageerde, of ze waren te ver weg. En nu heb ik de keuze uit 2 hele leuke beestjes, en ik weet het gewoon nog niet haha.

Wat heel belangrijk is als je een advertentie plaatst is dat je serieus overkomt, dingen in je advertentie zetten die echt waar zijn, dus niet dat je zegt dat je heel goed nagevelijk kan rijden en dat dit uiteindelijk niet het geval is, dan is het vertrouwen namelijk meteen geschaad. Zeg meteen wat je kan en wat je niet kan (niet alles, maar als je bijv geen NH kan maar er wel voor open staat is het soms handig om het erbij te zetten)
Daarnaast helpt de leeftijd ook heel erg! Dus met de jaren zal het wel gemakkelijker worden.

celineariens
Berichten: 2
Geregistreerd: 19-03-12

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 20:38

Ik heb de zoektocht naar een verzorgpony opgegeven haha
Dus nu ga ik deze week naar een leasepaardje kijken :D

missyxlove
Berichten: 56
Geregistreerd: 07-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 09:14

Ik zal ook even mijn verhaal doen :')
Na 2 jaar zoeken vond ik opeens een advertentie op een of andere zoekertjes site dat bij mij in de buurt was, ik reageerde en na een tijdje had ik een afspraak.
Het ging over een 2jarige ruin en een 9 jarige merrie die al meer als een jaar stil stond.
Ze zei dat het lieve pony's waren, dusja, een paar keer geweest met de eigenaresse erbij,
Na een tijdje les gevolgt met de merrie, maar de eigenaresse liet ons steeds een kwartier voor de les/als we buiten gingen rijden vallen (heb geen zin, kan niet,....)
Nu heb ik gelukkig onlangs een vrouw gevonden in de buurt van de wei, die ook gaat gaan rijden en voorstelde of ik eens meewou met mijn vzmerrie, dusja, ik mee, blijkt dat ze als er geen begeleider bij is naast haar, ze helemaal flipt! Ik bijna van dr gevallen, maar goed, toch levend uit de rit gekomen. Die vrouw stelde dan voor dat ik eens meemocht op een pony van haar, dus ik gisteren mee met die pony van haar, wat een schatje!!! Ik had nog nooit zo een brave pony gezien. Het is een 11 jarige ruin, vrij klein, lijkt een beetje op een boete paardje maar dan in het mini, echt koddig.
De dochter van die vrouw, die normaal die pony rijdt, zit in de gips, en die dochter rijdt ook niet zo goed en soms met tegenzin op haar pony, dus nu ben ik aan het twijfelen of ik zou durven vragen of ik die pony lag verzorgen ipv de andere 2 (de eigenaresse van die 2 wil dat ik de ruin opleef! Terwijl ik dat nog nooit heb gedaan en zei gaat mij ook zeker en vast niet helpen!)

Nog even iets over die vrouw van die schattige pony:
-ze heeft 3 paarden/pony's: de koddige pony
Een Dpony (daar rijdt haar zoon af en toe op)
En een quarter horse waar zei op rijdt.
-ze is erg lief en houdt haar woord

Wat zouden jullie doen? Je kans wagen en vragen of je de Koddige pony en/of haar zoon zijn pony mag verzorgen, of bij de 2 andere blijven???
Ik ben gewoon bang dat ik de koddige pony niet ga mogen verzorgen (aangezien haar kinderen dit af en toe doen)

Summerfly

Berichten: 2901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-12 09:33

Ik zou zeker vragen of je die koddige pony mag verzorgen. Niet geschoten is altijd mis.

Marocje
Berichten: 5590
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 10:11

Gewoon vragen. Misschien durft zij het juist jou niet te vragen omdat ze je niet wil 'afpakken' van die andere vrouw?

RainbowDance

Berichten: 1615
Geregistreerd: 26-11-11
Woonplaats: Langedijk/Heerhugowaard

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 13:08

Ik heb 2/3 maanden gezocht, de langste maanden van mijn leven! :\
En toen had ik opeens de liefste verzorg shet die je maar kan wensen!! ( behalve met hoeven uitkrabben, dan is ze wat minder lief, veeell minder :roll: )

♥My mama dont like you and she likes everyone♥
-JUSTIN BIEBER

marijepagter

Berichten: 201
Geregistreerd: 02-10-11
Woonplaats: Oost-Souburg

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 16:42

mijn verhaal

ik ben ook een hele poos opzoek geweest naar een verzorgpaardje, via marktplaats op atvertenties gereageerd en uiteindeijk na heel lang zoeken mocht ik bij iemand langs komen. super leuk paardje gezellige eigenaar en ik mocht het paard gaan verzorgen we zouden een afspraak maken voor de week erop om alles rond te krijgen, maar nooit meer iets van gehoord.
toen was ik het zat en ben niet meer gaan zoeken. ik mocht op de paarden van de eigenaar van de manege waar ik reed rijden en ik kwam daar bijna elke dag. mocht op alle pony;s rijden wanneer ik wilde en kreeg een goede bang met de eigenaar. ik wilde ook eigenlijk niet meer weg daar.
maar toen kreeg ik opeens een vraag van iemand van die stal of ik haar paard wilde verzorgen. ze zou stoppen met wedstrijden rijden op het paard omdat ze z reed en het paard er te oud voor werd. ze zou met pensioen gaan en de eigenaar was bezig een ander paardje in te rijden waardoor het paard te weinig aandacht zou krijgen en niet meer zo vaak bereden zou worden. dat paard ben ik gaan verzorgen en is nu zo ongeveer mijn eigen paard geworden. ik doe haar bijna elke dag en als ik les wil hoef ik maar te vragen en dan krijg ik dat (eigenaar is ook instuctrice) is soms weken niet en dan 3 keer per week, net wanneer het nodig is... ik ben dus echt super blij met mijn perfecte paardje

wow heel verhaal maargoed, het gaat geef nooit de moed op en ook als je dat doet kan je nog een verzorpaardje krijgen!

------Noiva, Every goodbeye means the birth of a memory------


missyxlove
Berichten: 56
Geregistreerd: 07-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 18:49

nja, misschien hebben jullie wel gelijk, maar mijn ouders zeggen dat het waarsch niet gaat mogen,
omdat ze een dochter heeft en die pony is een beetje vanhaar, snapje -O-

missyxlove
Berichten: 56
Geregistreerd: 07-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 18:52

marijepagter schreef:
mijn verhaal

ik ben ook een hele poos opzoek geweest naar een verzorgpaardje, via marktplaats op atvertenties gereageerd en uiteindeijk na heel lang zoeken mocht ik bij iemand langs komen. super leuk paardje gezellige eigenaar en ik mocht het paard gaan verzorgen we zouden een afspraak maken voor de week erop om alles rond te krijgen, maar nooit meer iets van gehoord.
toen was ik het zat en ben niet meer gaan zoeken. ik mocht op de paarden van de eigenaar van de manege waar ik reed rijden en ik kwam daar bijna elke dag. mocht op alle pony;s rijden wanneer ik wilde en kreeg een goede bang met de eigenaar. ik wilde ook eigenlijk niet meer weg daar.
maar toen kreeg ik opeens een vraag van iemand van die stal of ik haar paard wilde verzorgen. ze zou stoppen met wedstrijden rijden op het paard omdat ze z reed en het paard er te oud voor werd. ze zou met pensioen gaan en de eigenaar was bezig een ander paardje in te rijden waardoor het paard te weinig aandacht zou krijgen en niet meer zo vaak bereden zou worden. dat paard ben ik gaan verzorgen en is nu zo ongeveer mijn eigen paard geworden. ik doe haar bijna elke dag en als ik les wil hoef ik maar te vragen en dan krijg ik dat (eigenaar is ook instuctrice) is soms weken niet en dan 3 keer per week, net wanneer het nodig is... ik ben dus echt super blij met mijn perfecte paardje

wow heel verhaal maargoed, het gaat geef nooit de moed op en ook als je dat doet kan je nog een verzorpaardje krijgen!



tja, jij hebt geluk :')
bij mij is er niet echt een manege/stal in de buurt :(:)
ik woon in België, dat is wat minder 'paardig' dan Nederland :/

MyLittleLove

Berichten: 4179
Geregistreerd: 21-08-10
Woonplaats: Nijmegen

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 18:55

Sowieso gewoon verder blijven zoeken :j

Ik had eerst een pony via marktplaats maar ben daar gestopt omdat ik het er niet fijn vond en voelde me er gewoon niet lekker bij. Toen heb ik een advertentie gezet en daar reageerden meteen 3 mensen op: een met 2 fjorden (te ver weg), een met 2 hele leuke pony's maar helaas niet reeël om 3 keer in de week de trein te pakken met wat ik verdien, en een meisje die een weidemaatje had voor haar pony maar die reed ze zelf niet. Die laatste doe ik nu 2 jaar en haar pony is verkocht maar de pony die ik rijd staat er nog (word wel verkocht dus zal binnenkort weer opzoek moeten) :j

Good or bad, just smile. You have a lot to be thankful for.

Connemaraa
Berichten: 164
Geregistreerd: 29-03-12
Woonplaats: Rosmalen, Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 21:30

Ik heb het probleem ook, ik heb een hele leuke verzorgpony gehad ik kreeg hem toen ik een jaar of 7 was die man was heel aardig. De pony was amper bereden maar de man heeft mij leren rijden en ik heb zo eigelijk de pony ingereden, dat was een welshje maar wel een pittige! Toen ik ongeveer 10 jaar was beik helaas verhuisd! Toen heb ik spijtig een jaar zonder verzorgpony moeten doen wel deed ik nog steeds aan lessen op de manege (dat ik deed vanaf mijn 8ste). Hier in Rosmalen heb ik eerst een aantal Shetlanders verzorgd maar de eigenaren waren niet bepaald aardig, en was een best wel lange weg door afgelegen gebieden. Daarna kwam ik bij een hele boel leuke pony's deze verzorgde ik met veel plezier en de eigenaren waren echt heel aardig! Ook mochten we mee naar keuringen. Ik ben me toen echt aan 3 paardjes gaan hechten ik reed er fijn op en ik had echt een band met hun maar laatst zijn ze alle 3 'opeens' weggegaan. Dit heeft mij en me vriendin echt veel verdriet gedaan en nu zijn we weer op zoek naar een andere leuke pony of paard. Ik zou het echt tof vinden als iemand hier op bokt ons hieraan zou kunnen helpen maar aan onze vorige ervaringen hebben we een paar dingen die we belangrijk vinden:
- de pony moet niet gemeen zijn en betrouwbaar als hij dingen nog niet kan of snapt is dat geen probleem dat kunnen we hem aanleren en eventueel afleren.
- we zoeken een pony waar we lekker op kunnen rijden ook buitenrijden en die mee kan naar de lessen op de manege. Het liefst ook een pony die we mee kunnen nemen op wedstrijd we hoeven echt geen wedstrijdpony maar we vinden het leuk om af en toe een wedstrijdje te doen, gewoon voor de gezelligheid en het trainen enzo.
- we zoeken een eerlijke eigenaar, het liefste een die ons de ruimte geeft maar ook corrigeerde als wij dingen fout doen, want al rijden we al ruim 6 jaar meerdere dagen in de week weten we toch nog niet alles
- en een pony die niet iedere maand zomaar verkocht kan zijn
Verder zoeken we een die gratis is maar we vinden het geen probleem om zelf dekjes, peesjes, halster enzo te kopen. We zoeken een of meerdere pony's. Ik weet zo niet hoelang we zijn denk rond de 1.60 we hebben heel veel ervaring met zowel rijden als verzorgen maar zoals ik al zei we weten ook niet alles maar je mag ons altijd hierbij helpen.

Wij zijn trouwens 13 jaar en rijden zo een 6 jaar paard op manege en bij andere mensen. We wonen in Rosmalen ( maliskamp ) mail als u denk dat u iets voor ons heeft. Ook als u een pony in de buurt heeft die niet aan onze eisen voldoet mail dan even en ook voor vragen etc.

Don

Kayleigh

Berichten: 846
Geregistreerd: 07-07-11
Woonplaats: Zuid-Scharwoude

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 22:05

Zo zoek ik al een halfjaar,, voor allemaal ben ik te jong ..

Fellow
Berichten: 5117
Geregistreerd: 25-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 15:19

PRECIIOUSx schreef:
Zo zoek ik al een halfjaar,, voor allemaal ben ik te jong ..


Hier hetzelfde probleem. :=

corientjuhh

Berichten: 9820
Geregistreerd: 19-11-07
Woonplaats: In een hunebed

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 15:26

Ik heb ook heeeel lang moeten zoeken hoor
Toen keer kwam er iemand die toendertijd ook bij het orkest speelde met een trailer aan dus gevraagd en ik mocht rijden
Toen na een tijdje begon ik intensiever te worden met trainen voor wedstrijden en ben gestopt
Later had ik nog ergens gevraagd (heb ik ook leren paardrijden) en kon daar terecht
Toen zochten ze nog een ruiter voor een prachtig paard om wedstrijden te rijden
En die stond mooi op de weg van school naar huis dus dat kwam goed uit
Toen vond ik een advertentie van iemand die nog iemand zocht om de paarden lekker buiten te rijden
Ik heb die 2 dingen gecombineerd maar uiteindelijk gestopt met dat wedstrijdpaard omdat die verkocht zou worden (beiden maar ze staan er nog steeds)
Daar rij ik inmiddels alweer 1,5 jaar en heb het nog steeds naar me zin
Helaas word ponylief waar ik al meer dan een jaar op rij verkocht (blijft er wel staan) maar mag daar op een ander paardje gaan rijden :)
Maar de wedstrijdsport blijft nog steeds kriebelen
Wie weet
Maar daar waar ik nu rij stoppen? never nooit niet hoop het mooi te kunnen combineren dan
Heb het er echt naar me zin en je kunt er prachtig rijden
Leuke paarden en leuke mensen
Dus dat word combineren
Lukt het niet dan stop ik gewoon weer met de wedstrijden denk ik

Dilanda D; B+1 *verkocht Duoaparte; B+7 *verkocht
Nistral B+26 (pr 198) L1+28 (pr 199,5) L2+11 (pr 193,5) M1+18 (pr 185) M2+2 (pr 183,5) nu vollop in de western naast BB springen Nobi beleerd


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers