Ik werd wakker van de regen dacht ik

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Ik werd wakker van de regen dacht ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-02 02:44

Word ik om 3 uur wakker van de regen dacht ik dus ik uit mijn raam kijken nee geen regen maar ik bleef een vreemd geluid horen. Verward Ik nog eens goed kijken ga me nog zitten afvragen van goh zijn al die mensen in die flat verderop nog wakker er brandde zoveel licht.Nog eens goed kijken en toen zag ik pas waar ik dus wakker van geworden was:die schuur van die flat stond helemaal in de fik! Bloos Ik 112 bellen werd me dus gevraagd brandweer,politie of ambulance? Verward en toen wist ik het niet meer ja wat verwacht zo iemand dan om 3 uur 's nachts,maar ja het is allemaal goed gekomen de brandweer was er binnen 5 min. heel netjes!Maar ik kan nu echt niet meer slapen en het is hier ook al zo stil.Ik denk dat ik maar even schaapjes ga tellen........



stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 04:38

nou ja, das nou iets leuks om te zien als je net wakker bent en dan ook nog om 3 AM, das nou pas iets om te beleven, en dan 112 bellen en dan als eerte een vraag krigen, das nou enig Tong uitsteken

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 07:17

jeetje dat is schrikken!!!
Ik heb een keer gehad dat het echt een tijd duurde voordat iemand opnam bij 112 *zucht* en dan wordt je doorverbonden met de ambulance etc

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 07:56

Ik heb een keer in paniek 112 gebeld en kon de vraag politie, ambulance of brandweer niet beantwoorden.. werd de verbinding verbroken Boos!

Wel fijn dat de brand snel geblust was!

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 08:42

Zo maak je nog eens wat mee, fijn dat ze er zo snel bij waren!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 10:26

Poeh, da's nog eens lekker wakker worden. Not.

Gelukkig maar dat er geen gewonden zijn gevallen. Lachen

Mijn moeder werd thuis een keer wakker gebeld door de deurbel waar iemand tegen aanhing met carnaval. Ze sliep toen op de derde verdieping boven onze boekwinkel en mijn zusje en ik waren uit logeren.
Vol irritatie ging ze opendoen, stond de politie voor de deur: of ze zo snel mogelijk naar beneden wilde komen. Bleek de winkel in de fik te staan. Slik. Mijn moeder moest tussen de brandende etalages doorlopen om op straat te komen en net toen ze daar was sprongen de ramen en werd het portiek een grote vuurzee.

Sindsdien heb ik het dus helemaal niet meer op brand, voor zover ik dat al had.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 22:20

jeetje zeg! Een paar weken geleden stonden hier ook ineens allemaal brandweer en politie voor de deur terwijl ik lekker zat te internetten. Ik denk: wat is er nou aan de hand. Schreeuwt zo'n vrouw: Jullie dak staat in de fik! (we wonen in een flat met appartementen, en op het dak zijn 2 penthouses). Dus ik schrok me dood.. Blijkt dat de bovenbuurman in het penthouse een vuurkorf en barbeque aan had staan en toen in slaap was gevallen en de vlammen dus torenhoog boven de flag uitkwamen, maar alles was zonder de hulp van brandweer nog onder controle gelukkig Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 22:38

ow jeeh, maar goed dat je het zag dan he!! Zal toch nooit een brand willen meemaken, als ik al die verhalen hoor


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie