wintec westernzadel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-01 12:23

Hoi, ik keek net even op de site van wintec, daar zag ik dat ze ook westernzadels hebben. Weet iemand of dat wat is, of ze hier in Nederland te koop zijn en hoe duur ze ongeveer zijn?
groetjes, sandra



Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 16:19


Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-01 16:23

Yep, wintec is kunststof, soms ook half kunststof/half leer. De url ishttp://www.wintec.net.au/
ze hebben 1 westernzadel, da's dus niet veel. Maar ik heb in het begin op een geleend wintec dressuurzadel gereden, lag lekker op Sam, en het zag er prima uit (was al een vrij oud zadel). Dus ik ben wel benieuwd naar evt. ervaringen met het westernzadel.

DubbelFun

Berichten: 88474
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 09:06

Kijk eens op ebay.com, daar worden regelmatig wintec's etc. aangeboden. Je hebt ook andere merken kunststof western zadels. Meestal gaan ze weg voor ong. $175. Je hebt ze ook met een leren zitting en met stoffen skirts/fenders of met kunstleren skirts/fenders. Er wordt in Nederland vaak wat minachtend gedaan over een western zadel wat niet 'echt' is. Ik denk dat als het goed op je paard past en je gebruikt het niet te intensief dat je er lang plezier van kunt hebben.

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-01 13:53

Heb net ff snel op Ebay gekeken, wow wat veel zadels zeg!! Daar ben ik nog wel even mee bezig vanavond, om dat allemaal te bekijken Lachen

DubbelFun

Berichten: 88474
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 14:10

Hallo Sandra,

Denk erom EBAY IS VERSLAVEND Haha!

Een ander bekend merk is Abetta.

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-01 14:28

Dat geloof ik graag ja Lachen Alleen al het kijken en vergelijken van al die zadels en andere spullen: jammie!! Vingers aflikken
Ben alleen nog niet zo thuis op veilingsites, bieden lijkt me sowieso nog gevaarlijk want stel dat het niet past. En ik heb ook geen idee hoe het zit met transportkosten enzo. Maarja, alleen kijken is ook leuk.

DubbelFun

Berichten: 88474
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 21:27

Als je site van de US-post opzoekt (www.USPS.com) staat daar een gedeelte 'international'. Je kunt dan een bestand downloaden waar alle prijzen (surface en air) opstaan. De gemiddelde verzendkosten voor een zadel zijn f125 per schip en f325 per vliegtuig.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers