Gisteren oefenspringen in Wezep met Melano

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Gisteren oefenspringen in Wezep met Melano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-02 17:25

Gisteren ging ik oefenspringen in Wezep met Melano. Om kwart voor 6 vertrokken we want om 7 uur begon het. Melano op de trailer en rijden maar! Toen we er waren zag ik opeens Joleen en Monica staan met Once wat een grote verassing was Party!! Toen ging ik mee aanmelden en gezegd dat ik me 70 cm wou en de 2e keer 80 cm. Toen ging ik Melano opzadelen en beginnen met inspringen. Ik zat er nog maar net op en toen moesten we het parcour verkennen. Mijn pap hield Melano vast en toen ging ik samen met Amber (HorseF@N op bokt, was mee om te groomen Party!! ) het parcour verkennen. Ik ben altijd zo bang van als ik het parcour aan het rijden ben dat ik opeens niet meer weet waar ik heen moet dus daarom ging ik alles even goed bekijken. Toen ging ik weer verder met melano inspringen. Ging gewoon goed maar ik stopte er al mee na 20 minuutjes want melano ging al aardig zweten. Dus even gestapt en gepraat met Joleen Party!! Toen was ik aan de buurt om te gaan springen. Nog even goed van te voren gekeken hoe ik moest rijden. Groeten en springen maar. Ik dacht van te voren dat Melano wel sloom zou zijn omdat ze al zo aan het zweten was maar melano ging best nog wel hard! Ze sprong wel goed maar ik moest der toch wel even bijtikken en sporen anders had ze wel geweigerd. Toen kwam de dubbel die vond ze blijkbaar wel eng en ik voelde dat ze wou gaan stoppen maar gelukkig was ik er nog net op tijd bij ze ging wel over in de draf maar sprong wel maar helaas viel er 1 balkje af. Gelukkig ging ze wel gewoon verder galopperen na die hindernis en kon ik de 2e hindernis van de dubbel wel gewoon springen. Verder wat er was sprong ze alles dus dat vond ik voor de eerste keer wel netjes gaan Pling na mij was Joleen die heeft ook een een verslag geplaatst zal op het einde de URL neerzetten, hehe Knipoog Toen even 10 minuten gestapt dacht ik zo en toen moest ik weer springen maar nu 80 cm. Nu wist ik dus hoe alle hindernissen zijn en ging ik extra opletten bi de dubbel. Uitslag: foutloos Party!! Was echt trots op Melano, echt netjes deed ze dit! Even uitgestapt en nog eventjes met Joleen gepraat, afzadelen en Melano op de trailer gezet en weer naar huis Lachen Het was erg leuk en ik ga het vast we vaker daarheen! Zondag heb ik wedstrijd in Hummelo en daar ga ik dus B springen voor het eerste en de laatste keer B dressuur, ben benieuwd hoe het gaat.

Groetjes Amy en Melano Lovers

Hier het verslag van Joleen die dus ook ging springen met once en Monica was ook mee Lachen
[WD] Oefenspringen in Wezep - verslagje

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 17:28

goed gedaan!!!!!!!!!!!!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 17:39

Ja, Melaan was echt super lief! Jullie sprongen heel leuk, jullie zijn een leuke combinatie! Party!!

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 21:25

ja het ging echt super he?

Lieve melaan!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 23:01

Goed zeg! Jullie komen nog wel heel ver als ik al die verhalen zo hoor!

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 21:00

In Hummelo zei je? Heb je helemaal niet gezien vandaag joh! Wat jammer zeg, ik wou altijd al dat superbeest van jou bekijken......