morgen wedstrijd !!!op een fjord alleen 1 probleem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

morgen wedstrijd !!!op een fjord alleen 1 probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-02 09:15

Ik ga rond 13.00 naar de fjord toe waar ik morgen wedstrijd op heb...dus de zenuwen beginnen te komen. Vanmiddag eerst nog even (ik hoop)lekker rijden en dan kan het beginnen !! WASSEN het is gelukkig lekker weer. Oja het Baasje van summer wil de manen van haar langer laten groeien (dus niet rechtop helaas) het is nu ongeveer de lengte om er knotjes van te maken denk nioet dat ik dat doe maar dan hebben jullie een idee
Heeft een van jullie een idee met de manen


Ik zal vanmiddag en morgen foto's (laten) maken die zet ik dan wel op bokt..jullie horen en zien het snel genoeg oja dus ik ben tot zondag niet meer op bokt Huilen Haha! haha ik blijf vanavond daar slapen en morgen avond is er een feest waar de prijsuitrijking wordt gedaan

dus tot 13.00 ben ik er nog een paar keer

xxx Linda

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 09:29

Heel veel succes dan!!
Springen of dressuur?
B ?

xx chantal

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 09:43

Spannend! Succes he!

Je kan in die manen ook een matje doen. Je doet dan allemaal staartjes in en die deel je weer door de midden en dan maak je het weer aan de helft van het staartje ernaast vast.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-02 09:55

Ik doe 2x dressuur B
en springen 60-80 cm
en een cross met net zoiets die hoofte
met die cross is het dan zo dat je bijv over tonnen strobalen bekertje (plastic van die witte) moet springen een paar hindernissen er door heen en ze hbben ook een water bak gemaakt waar je over heen moet springen maar ik heb zo n idee dat summer er door heen gaat haha maarja het is voor de gezelligheid

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 12:36

Succes!!! Laat je horen hoe het ging?