yep dit gaat de goede kant op

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

yep dit gaat de goede kant op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-02 22:59

Ik heb lekker gereden vanavond. Er was geen daas te zien, en dat was zo heerlijk *LOL* .
Zoals je misschien al wel hebt gelezen is laiser een beetje lang aan het sukkelen met een blessure.
Maar Laiser begint eindelijk weer wat losser te worden in zijn lijf. Hij is anderhalve week zo stijf als een plank geweest. (Daarvoor was ik 24 dagen op vakantie. En heeft mijn moeder hem een beetje beweging gegeven.)
Ik had de dierenarts aan het begin van de wek gebeld om advies te vragen hoe ik hem nu moest rijden, omdat hij nog niet regelamtig was, maar ook niet kreupel. Hij had me toen wat tips gegeven en als het na een week niet minder was, wil hij Laiser zien.
Nu laat ik Laiser iedere dag balkjes lopen. Niet de hele tijd natuurlijk, maar wel regelmatig tijdens mijn rijden.
Dit gaat hij ook steens beter doen. Sterker nog, volgens mij begint hij het nog leuk te vinden ook. (Zou ik dan toch ooit nog eens met hem kunnen springen Schijnheilig )
En het goede nieuws, hij heeft vandaag niet onregelmatig gelopen.
Yes Yes. Hopelijk zet dit zich zo voort en hoeft de dierenarts niet meer te komen, volgende week.

Maarre willen jullie nog wel duimen dat het nog beter wordt?!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 23:18

Tuurlijk blijf ik voor jou en je toppertje duimen!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 23:27

*duimt mee*
*haalt duim uit haar mond om je de komende week succes te wensen!* Knipoog

Zijn de dingen waar je het voor doet he, zo'n dag waarop alles ineens weer goed gaat! Fijn, hopen dat het zo blijft Lachen

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 00:32

Plinguim duim* Lachen

Mooi hey, eindelijk weer goed! Rustig aan opbouwen, nu niet te vlug te veel vragen, dan komt het vanzelf weer goed!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-02 15:10

Dankjewel voor het duimen hoor! Maar nog niet stoppen hoor!
En ik bouw het ook rustig op, kan ook niet anders met dit weer Knipoog