en dag 3 met Naz & Ironique in Benneveld

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

en dag 3 met Naz & Ironique in Benneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-02 23:28

En dag 3 met Nienke en Ironique...

Zo spannend was het allemaal niet meer vandaag, de blonde acties werden ook steeds zeldzamer, maar het was wel nog steeds ouderwets gezellig en relaxed. Het plan was om vanmorgen vroeg (lees: om 9 uur al) richting Mepperdennen te rijden. Uiteindelijk werd dat kwart over 10, maar ach, voor ons doen nog steeds vroeg Haha!. Bij de visvijver achter Benneveld werden we echter al hevig belaagd door de dazen, dus hebben we het maar op een 'rondje dorpen' gehouden.

We kwamen uit in Oud-Aalden, echt een superschattig dorpje, nog in authentieke Drentse stijl. Net zoiets als Orvelte, maar dan niet vergeven van de toeristen. Vervolgens dwars door Aalden, langs Daans Snackkar waar ik de vorige dag nog een vette hap had gehaald (als verjaardagsmaal Haha!): 'Hallo dames, lekker zo hè?'. Toen over het hele enge bruggetje tussen Aalden en Zweeloo: jaja, veel blauw en hout en dat was zelfs voor een crosspony als Retje iets te veel van het goede Haha!. Voordat een van ons in het water belandde toch maar afgestegen en toen ging het allemaal wel. Watjes Haha!.

Vervolgens via Zweeloo rustig teruggestapt naar Benneveld. We hebben dus drie dagen bijna alleen gestapt, met twee sprintjes in galop. Draven was niet echt een goed plan, aangezien Ret en Ironique beiden niet echt door hadden waar de rem nou precies zat, en we wilden het wel relaxed houden. Maar dat stappen was wel erg goed voor Ameretto's hartslag. Ik heb alle dagen met hartslagmeter gereden: vorige week lag de hartslag in stap nog gemiddeld rond de 76 en vandaag al rond de 55, echt super dus, ondanks dat hij toch nog redelijk snel stapte, het behoorlijk warm was en er een ander paard bij was. Het komt nog wel goed met ons Retje. Lachen

Toen we terug waren op stal hebben we de beestjes even laten rollen. Ret vond het niet nodig om zich uit te schudden en ik vond het niet nodig om te poetsen (zand helpt goed tegen vliegen), dus heeft-ie de hele verdere middag als vieze pony in de wei gelopen Haha!. Daarna eindelijk verjaardagstaart gegeten met de familie van de stal en toen maar eens een poging gedaan om Maartens huisje op te ruimen, wat wonderwel nog gelukt is ook Haha!.

Om 5 uur stond Nienkes vader op de stoep met pizza's en na het eten was het tijd voor Nienke en Ironique om te vertrekken. Helaas helaas, hun vakantie was ten einde... Het afscheid was uiterst emotioneel, er zijn de nodige traantjes gevloeid, maar we zien elkaar snel weer hè Nienk? Ik mis je nu al... Knipoog Haha!

Bij het weggaan zei de stalhoudster overigens nog dat ze Ironique op een Groninger vond lijken, iets wat ik de afgelopen dagen al vaker had gezegd Haha!.

En zoals gezegd moest er natuurlijk nog een blonde actie volgen. Dus als ik morgen naar Assen ga om met Kitty op wedstrijd te gaan, dan gaat er dus ook een poetskist mee die weer richting Drachten moet. Haha!


Verslag dag 1 op [VvdD] Dagje 1 in Benneveld + bezoek aan *Marije*
Verslag dag 2 op [VvdD] de 2e dag met Naz in Benneveld & meeting met Rieja
en foto's op ITP!
Laatst bijgewerkt door Karin op 15-08-02 23:39, in het totaal 2 keer bewerkt

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 23:37

T was super!! Ik heb echt heel erg genoten, lekker ff eruit, gezellie met Karin en ook de knollies konden het prima vinden. Maar dat afscheid... zo dat was emotioneel! Huilen Haha!

Helaas wil Karin volgend jaar toch echt naar het buitenland Haha!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 08:58

aaaaaaaaaaaaah arme nienke dan kom je volgend jaar maar naar A als Karin je zo in de steek laat!
maare klinkt als super gezellig!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 11:02

Klinkt heel gezellig! Doe Kitty de groeten en wens haar succes...

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 23:40

Jeuj!!!!! Party!! Mijn huisje is weer opgeruimd Haha!

Leuk te lezen dat jullie zo'n lol hebben gehad in dat gehuchtje van mij Haha!

Hehe Haha! Wat ben ik blij dat ik daar woon... klinkt als een vakantieoord Party!! Knipoog