Buitenrijden en GSM.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-01 12:04

Als ik alleen ga buiten rijden, wil ik eigenlijk ook mijn GSM meenemen, gewoon omdat ik dat een fijn idee vind.
Maar hoe doe je dat, waar laat je dat ding,hij moet natuurlijk aan jezelf vastzitten en niet, zoals ik laatst iemand zag doen, aan je paard.
Hoe doen jullie dat Verward

Wat niet is kan nog komen...


aglaranna

Berichten: 449
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België, vlaams-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 12:10

er zijn goedkope zadeltasjes te koop tegenwoordig. Of in een binnenzak. Of er zijn zo'n 'buidelzakjes' die je om je middel gespt, en daar kan je hem ook in doen.

Zo doen wij dat meestal. Groetjes!
Aglaranna

Die fjorden, die gaan nog al, hé!!! Knipoog yeahhaaaaaa


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 12:12

yep, ik heb hem altijd in mijn binnenzak, en als ik zonder jas rij heb ik zo'n heuptasje.

Wel je telefoon uitzetten.
Was ik een keer vergeten, zat net in galop, gaat dat ding af. Ik moet zeggen dat Honey toen errug hard ging!!! Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 12:23

Ik doe hem altijd in het zakje van m'n rijbroek, als hij past Party!! want het ene zakje is kleiner dan de ander *LOL* anders in m'n jaszak ofzo.. ik zet hem dan wel altijd uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 12:25

Aan je paard???
Verward

Ik heb er zo'n beschermhoesje bij waar een clip ad achterkant zit, daar kun je hem mee over de band van je (rij)broek schuiven.

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 12:31

zadel tasje zou ik niet doen. als er ioets gebeurt en je paard is weg (dus je bent eraf gevallen) dna is je telefoon dus ook weg.
heuptasje is heel handig of ergens in een zak

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 12:35

Ik heb hem atijd in de binnenkant van mn jaszak..Of aan mn broek ofzow..

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 12:35

en dan kun je alsnog niemand bellen dat je eraf bent gevallen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 12:39

Inderdaad, ik was laatst ook aan het galopperen buiten in het bos en mijn telefoon ging. Zonder enig probleem kon ik toch even een gesprekje voeren, 'hoi pap, ik ben nu even aan het galopperen, ik bel je zo terug'. Dat was nog met de hand, nu heb ik een headset en dat praat wel wat makkelijker op je paard (en in de auto!).
Eigenlijk bel ik zelf nooit op mijn paard hoor, tenzij ik gebeld wordt. Mijn telefoon zit in een hoesje aan mijn riem.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 13:12

Die van mij zit ook in een hoesje aan mn riem, of in mn jaszak. Bellen doe ik alleen als ik gebeld wordt, en ik heb door vaak in het bijzijn van mn knollie van beltoon te veranderen, hem al zover dat ie er niet van schrikt, lekker makkelijk dus Haha! . Bij ons op stal is ook geen telefoon, en ik moet zeggen dat dat mobieltje me toch al heel wat keren een veearts heeft opgeleverd zonder dat ik een paard moest achterlaten, wat een uitvinding *LOL*

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 13:19

Ik heb een kleine telefoon (nokia 3310) en ik stop hem gewoon in mijn binnenzak van mijn rijbroek. Heb er ook helemaal geen last van ofzo.
Hij staat ook altijd aan dus het kan best. Gewoon op trilfunctie zetten ofzo.
Groetjes!

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 14:05

ik stop hem ook in mijn broekzakje van mijn rijbroek

tja....

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 14:08

Ik stop hem ook in t zakje van mn rijbroek..

Trilfunctie is heeeeeel handig..
ik heb hem gewoon op tril en dan voel all1 ik als ik gebeld word!!!!
érrug handy-dandy!!!

..... leeg .....

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 14:54

Ik neem de laatste tijd ook mijn telefoon mee als ik wat verder weg ga. Heb meestal ook een klein heuptasje om. Heb ik ook wat biksjes in dus moet regelmatig mijn frontje eraf halen omdat er weer biks achter de display zit Haha!

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 15:02

ike doe hem ook altijd in ht zakje van m'n rijbroek voor als er wat gebeurd

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 15:14

Ik rijd nooit met mijn mobiele. Dat komt omdat ik een maatje telefooncel heb en als ik eraf val, is dat ding vast aan gruzelementen.

kim_oud1

Berichten: 818
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Tussen de middeleeuwse stadmuren van Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 15:56

Ik heb er speciale zak voor die aan mijn riem vast gaat. Als ik wedstrijden rijdt zit hij in de buidel.
kim Party!!

Vrijwilligers gezocht voor onderzoek!
info:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=210362

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-01 17:06

Jee, wat een reacties, de grap is, ik had dit bericht nog maar net geplaatst,komt mijn man met een....., jawel, uiterst handig gevalletje met klitteband waar je telefoontje dus in past, meteen even uitgeprobeerd; 110 punten!! Haha! Haha!

Wat niet is kan nog komen...

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 18:16

Citaat:
Op 2001-05-27 13:31, schreef Marjolein:
zadel tasje zou ik niet doen. als er ioets gebeurt en je paard is weg (dus je bent eraf gevallen) dna is je telefoon dus ook weg.



Hihi, dan kan de vinder van je paard je meteen opbellen Knipoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 18:22

Ik gebruik de volgende tasjes. In de grijze kan ook nog wat geld en sleutels enzo. Maar dat rammelt dus wel meer. Ze kunnen alletwee gewoon onderaan om je laars of om je bovenarm.
De grijze komt van de primafoon en de rode van de Toys R'Us
[img]../upload/34/grijs.jpg[/img][img]../upload/34/rood.jpg[/img]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 20:06

Ik heb m'n GSM altijd aan m'n broekriem hangen als ik buiten ga rijden en..... let op, goeie tip al zeg ik het zelf:
Milena heeft een sleutelhangertje met mijn 06-nummer erop aan haar hoofdstel hangen. Dus als ik eraf pleur en iemand vangt haar, dan krijg ik vanzelf wel een telefoontje van iemand die graag van die lastige pony af wil *LOL* !

Sonja

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 20:09

Ik heb altijd mijn mobiele bij me ook als ik met anderen naar buiten ga. Ik draag de mobiele dan in mijn binnenzak van mijn bodywarmer, of als ik zonder bodywarmer rijd, maak ik de mobiele vast aan mijn broek.
Ik heb ook een labeltje aan het zadel met daarop de naam van het paard, mijn mobile nummer en het adres waar hij hoort te staan. Zo kan er als er iets ergs mocht gebeuren (zoals dat ik er af val en hij er van door gaat) toch snel gezien worden waar het paard thuis hoort.

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-01 20:59

Ik heb zo'n kokertje voor een hondenhalsband aan mijn zadel, met het adres van stal en mezelf.

Wat niet is kan nog komen...

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 01:37

ik doe em of in mijn jaszak en als het erg warm is heb ik er zo'n hoesje voor die ik dan bij me kan dragen.nee aaan je paard is niet slim als je er zelf af valt heb je er nog niets aan

casy

Berichten: 131
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 09:02

Ik heb zo een handig telefoonzakje in mijn jas zitten. Ik heb mijn telefoon altijd bij me voor het geval dat...!
Ik heb hem ook altijd aan. Mijn paard vindt het niet eng, gelukkig.
Zelf bel ik niet als ik aan het rijden ben, tenzij ik gebeld wordt6. Je moet alleen wel goed kijken als je je telefoon weer terugstop in je zak/tas, want ik deed dat niet en gooide mijn telefoon dus gewoon op de grond. Slm!!! Frusty
Gelukkig doet hij het nog.

Groetjes,
Casy Party!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers