M'n ratje is dood

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

M'n ratje is dood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-02 21:16

Maandag zat ik met m'n 2 ratjes op de bank TV te kijken. Opeens maakte m'n oudste ratje Sofie een rare stuipbeweging en toen was ze dood. Ik ben me rotgeschrokken. Ik had niets aan haar gemerkt, ze was ervoor net zo levendig en vrolijk als altijd.
Ik mis haar heel erg, en vindt het ook erg sneu voor m'n andere ratje Puck, die nu alleen achterblijft...
Verdrietig


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 21:18

Agos...wat sneu zeg, en zo onverwacht...
Sterkte Verdrietig

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 21:34

Ahh jeetje dat is oook onverwachts zeg, schrikken zeg niet leuk, sterkte ermee

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 21:46

Zoiets had ik een tijdje geleden ook met mijn ratje, dr vriendinnetje ging dood, **de schuld van de DA** grrr, nu vind k dr maar zielig zo alleen..

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 21:50

jeetje, sterkte! morgen moet mijn hamster ingeslapen worden

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 08:26

Wat sneu zeg. Was ze al oud?
Sterkte!

leoni

Berichten: 737
Geregistreerd: 27-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 15:13

altijd als een diertje dood gaat moet ik huilen ook een ratje al hou ik niet zo van ratjes maar het zijn wel dieren he?
ook als een paardje dood gaat moet ik heeeeel erg huilen:( koop je nog een ander ratje ? ik hoop dat dat andere beesje niet dood gaat want dat gebeurt nog wel is als eerst de ene dood gaat gaat de ander dood omdat hij zijn vriedje mist veel sterkte en hoop dat je snel een nieuw vriendje vind

profiel vernieuwt!! 24-08-06 Goh ben jij ook weer eens online? JA!!!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 19:19

Ik heb ook altijd kleine huisdieren gehad,en er zijn er ook al heel wat doodgegaan,en ik weet dat het net zo erg kan zijn wanneer een klein huisdier doodgaat dan wanneer een hond of een kat doodgaat.
Sterkte!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, amy495, angrywolf, Annienke, Caboby, chanelle14, ellen05, Geerten, GrapeshotBot, judithje, MuffinX, Roosch, SamElisa, Shari_B, Tigress, Xyris en 58 bezoekers