Update hansje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 22:39

Vrijdag is er een paardenfysio naar Hansje komen kijken. Gelukkig was de DA het er helemaal mee eens dat mijn mam eerst een fysio liet kijken eer ze het been gingen verdoven. De DA kende de fysio en heeft met hem overlegd. Na Hansje gezien te hebben dacht hij dat het uit haar bekken kwam, dat ze die geforceerd had met het bokken en dat die nog wat uit vorm waren door het baren van meerdere veulens (ze heeft inderdaad veulies gehad voordat mijn mam haar kocht). Hij heeft haar daar behandeld en komt volgende week terug. Het kan genezen maar Hansje zal wel altijd wat apart blijven lopen met dat been maar wel dus gewoon kunnen rijden. En Hansje is nu super fit! Dus da's wel mooi.
Op dat soort momenten vind ik het wel balen dat ik zo ver weg woon, ik zou het het liefst allemaal zelf zien. Maar goed het klinkt goed en het is mijn mam haar pony dus dat moet ik maar een beetje loslaten.
Dinsdag moet ik weer met Pablo naar de kliniek voor een 2e brochoscopie, ik hoop echt dat de medicijnen hebben aangeslagen! Mar ik ben nu al nerveus als ik er aan denk, ik ben bang dat het er nog niet goed uitziet. Maar ja, het heeft geen zin om me daar nu al druk over te maken dus ik moet maar gewoon afwachten.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 22:42

Klinkt erg goed zeg?? Wens je moeder maar sterkte met Hansje. Ik begin toch aardig te geloven in fysio bij een paard. Bij ons komt er ook vaak een en ik sta altijd te kijken en vraag wat ze doet. Altijd leerzaam.

En jij ook sterkte bij de kliniek.

Gr Pris

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 22:50

He wat fijn voor je moeder......hopelijk heeft ze dan toch nog heel veel plezier van Hansje ....en jij inderdaad ook succes Pling

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 08:34

fijn voor je moeder hopen dat het allemaal goed blijft gaan.
Jij veel succes merk je al wel wat verbetering?

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 11:22

fijn dat dit te verhelpen is en dat het gelukkig geen spat is!
nou veel sterkte ermee en veel plezier aan je moeder gewenst!
hopelijk kan ze nog lang van hansje genieten Lovers

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 14:01

gelukkig komt het wer goed met Hansje, wens je moeder maar sterkte, en jijzelf natuurlijk ook sterkte met Pablo!!

ikke

Berichten: 37542
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 18:02

Gloort er toch weer hoop voor Hansje. Kan ik misschien in de toekomst weer eens met je moeder buitenritten maken. Doe haar de groeten, wens haar succes en voor jou veel sterkte met Pablo.