Voltes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Voltes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-02 08:16

Hai allemaal,

Gister heb ik mijn eerste les op mijn fjordje gehad...
Ging allemaal hartstikke leuk ensow maar nu heb ik even een vraagje over de voltes die ik moest rijden..

Als ik naar mijn prive lesje van gister kijk heb ik voor mijn gevoel jaren op de manege bar slecht les gegeven.. nooit geleerd waar ik mijn voeten moet houden in een volte...
Nu vraag ik mij dus af.. wat moet je precies met je voeten doen in een volte.. aandrijven.. of zoals mijn instructrise zegt binnen been op de singel en buitenbeen erachter??

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten



chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 08:40

zo heb ik het ook geleerd
en je gewicht een beetje naar binnen

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 08:42

Als je je binnenbeen op de singel houdt (mijn instructrice vind dit een rare benaming en spreekt liever over het been lang maken) kan je paard om je binnenbeen kan draaien, het buitenbeen leg je achter om te begrenzen en uitzwaaien te voorkomen.

ponies2001
Berichten: 2
Geregistreerd: 10-08-02
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 17:35

hay hay

ik heb een volte heel anders geleerd!!!!!!!! Haha! !!!!!!!!!!!!!Er is namelijk geen vaste methode voor ...... elke pony of paard heeft een bolle of een holle kant ooit dat verhaal wel is gehoordd Dromen ??????stel hij wijkt op de volte uit naar buiten dan leg je je buiten been naar achterenn en anders om valt ie naar binnen binnen been naar achteren in een proef doe je dit natuurlijk niet dat is geen gezicht maar om het hem of haar te leren waarom niet Beetje duidelijk? groetjes dominique Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers