Een soortemet memoriam, maar dan anders

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Een soortemet memoriam, maar dan anders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-02 21:59

Een herinnering aan lang vervlogen tijden, zo voelt het. Terwijl het nog helemaal niet zo lang geleden is dat het allemaal mis ging.
Ik weet het, ik mag blij zijn dat het allemaal goed is afgelopen. Isolda is nagenoeg beter, ik heb zelf geen schrammetje opgelopen en de wagen is weer heel.
Maar toch.....

Aanstaande zaterdag is de Marathon. Ik zie alle mensen nog druk aan het trainen, de laatste dingetjes oefenen, de hindernissen staan al klaar. Ze worden mooi, heel technisch met korte lijnen zodat je goed op moet letten.
Ik baal, ik had niet verwacht dat ik ZO zou balen. Die marathon, ik leefde er nog net niet voor. Zenuwen maanden van te voren, dat was de dag der dagen.
Er kwamen vanmiddag net ontwikkelde foto's binnen en ik was verdrietig, dit was toch wat ik het allermooiste vind:

Afbeelding
Afbeelding

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 22:23

aaaah jantina ik vind het heel sneu voor je.
Idd heel ameland leeft ervoor! Dat heb ik wel gemerkt.
Het is balen en erg jammer maar over 3 jaar doe je zeker weten mee!en dan wel met het meest gave paardje wat er is!
berber nog hengstig? anders doe je over 4 jaar met 2 span mee *LOL*

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 22:42

kan me heel goed voorstellen dat je baalt, rij zelf dan geen marathon maar men wel...ik heb ook zitten trillen bij je verhaal, zo eng...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 23:17

Als je d'r ophaalt in Lunteren, kan ze zo meedoen.....Tong uitsteken SuperJurga Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 23:28

Ik kan me er goed iets bij voorstellen. Het is echt verschrikkelijk jammer hoe het nou gegaan is, en misschien juist wel omdat je juist zo hard aan het oefenen was voor de marathon toen het gebeurde.

Mooi balen, maar gelukkig zijn jullie allebei nog/weer gezond! Er komt vast nog wel een dag!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 07:49

Ja balen hoor, nu de ergste schrik weg is kan ik me voorstellen dat je toch weer de kriebels krijgt maar tegelijkertijd beseft dat het gewoon niet meer kan. Maar er is nog hoop en dat is Udinde, misschien nog een paar jaartjes geduld maar wie weet doet zij het super aangespannen.
Dus ik zou zeggen eilandbewoners: BEWARE want Udinde wordt een toppertje, let maar op Knipoog

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 13:41

Ik kan me voorstellen hoe je je ongeveer voelt. Kun je volgend jaar niet met Berber mee doen? Of een ander paard van een kennis of zo? Is wel niet hetzelfde als met je eigen lieveling, maar ja.

En anders inderdaad even Knipoog geduld hebben en wachten op Udinde. Die gaat het helemaal maken, dat weet ik zeker!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 16:11

Jeetje ja, dat is wel even hard, vooral als half Ameland zich aan het voorbereiden is.
Maar kijk eens naar je dame, die weer ronddartelt in de wei, het had ook anders kunnen aflopen. En jaren gaan snel, voor je het weet ben je weer volop bezig met aangespannen rijden.