Apeldoornse Kampioenschappen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-01 22:45

Apeldoorners opgelet de inschrijfforms. zijn weer af te halen bij o.a. Vrielink.

Voor de niet Apeldoorners de Apeldoornse Kampioenschappen is een NBVR wedstrijd waaraan je alleen maar mee mag doen als je in Apeldoorn woont.
Het wordt midden in berg en bos gehouden(bij de Apenheul) en is dus echt een prachtwedstrijd.
Alle manege's doen mee met zoveel mogelijk paarden/pony's en 2 ruiters per paard.
de manege's doen alleen mee in de B of in het groen (zonder galop)
Verder mag iedereen mee doen met een verzorgpony/paard of eigen die geen startkaart hebben. zij doen ook mee in de B of in het groen en behaalde WP's tellen niet mee.
Diegene met een startkaart starten natuurlijk in hun eigen klasse (dus je kan ook als je B bent iun de B mee doen.)
's morgens worden de proeven gereden en 's middags zijn dan de finale's om het kampioenschap.
Daarnaast is er de hele dag het springen.
En natuurlijk zijn er ook A'doornse menkampioenschappen.
Naast de te behalen kampioenschappen zijn er ook 3 wisselbekers voor de beste ponyruiter samengesteld (springen als dress.) en ook de beste paardenruiter en de beste menruiter (dress en vaardigheid)
De dfag wordt altijd afgesloten met een grote parade waarin alle ruiters mee doen 2 aan 2 met aansluitend de prijsuitreiking en de zoefzoefereronde.
De apeldoornser zullen het met me eens zijn dat dit DE wedstrijd is vcan het jaar waar iedereen elkaar kent en graag aan mee wil doen.
Dit jaar doe ik voor het 9de jaar mee.
en altijd ben ik net zo zenuwachtig als de eerste keer *LOL*
Alleen dit jaar wordt het misschien ook een beetje een boktwedstrijd?
Vorig jaar reed ik tegen Renate dat was wel grappig *LOL*
Ik had ruim 3 mnd niet gereden kwam een week ervoor uit het ziekenhuis mocht zelf niet echt lopen zat er vrijdag een kwartier op kijken of de hechtingen hielden en ben met Moon en Lot gestart.
met Moon 4de maar geen finale en met Lot 3de en de Finale gehaald.
Daarna ben ik van m'n stokje gegaan hahagek he dat je zoveel overhebt voor 1 speciale wedstrijd....
het jaar daarvoor ben ik voor het eerst kampioen geworden met Lottie... met andere paarden ook nooit verder dan de 3de plek gekomen wie weet dit jaar ???

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 22:49

Ik kom zeker kijken want dat is inderdaad ontzettend gezellig......kom jullie allemaal aanmoedigen Party!! Party!! ......heb zelf nog nooit meegedaan ben er wel vaak geweest, met vriendinnen mee.
Het is toch in september als ik het goed heb Verward

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 23:49

ik zou ook wel willen komen kijken. ALs iemand van de apeldoorners die NIET mee rijden mij dan eventueel van het station zou kunnen halen?

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 07:55

Wanneer is die wedstrijd dan?

Ik wil graag komen kijken en als het over ruim een maand is dan Kan je met mij mee rijden Stef dan heb ik me eigen auto!!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 08:07

15 september maar omdat het vaak heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bom vol zit moet je je nu al inschrijven......
sluitingsdatum is altijd begin augustus als het nog niet vol is anders gaat ie eerder dicht

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 09:15

Ik wil je dan wel van het station komen halen hoor Stef Pling .......ik woon daar heel dicht bij Lachen

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 10:33

Dit is dus voor A's DE wedstrijd van t jaar. zeker zonder startkaart. Ik heb alleen nog niet besloten of ik mee ga doen. aan de ene kant super om gewoon weer een manegepony te nemen en gewoon weer mee te hobbelen. en aan de andere kant t is veel geld. Maar nu ik er zo overnadenk denk ik dat ik wel meedoe gewoon beetje Apart beestje invullen en gewoon veel lol hebben. (heb vorig jaar kim zien rijden en renate alleen renate wist niet dat ik ik was en kim heb ik nie gesproken) dus ikke doe ook mee! maarreh de parade is t leukst die is meestal rond 5en en echt t bekijken waard.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 11:10

jaaa, ikke doe ook weer mee. van de week dus even gauw langs vrielink hobbelen Lachen
ikke doe mee met de hengst en waarschijnlijk ook een merrie. dat word nog lol, want de merrie vind de witte hekjes heel eng (denk ik) crosby springt er tijdens de proef alleen maar overheen Lachen
deed ie vorig jaar ook. en waarschijnlijk ga ik ook weer springen met crossebos. Party!! Party!! *LOL*

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 13:06

Ja ik heb het inschrijformulier al, ik ga hem zo invullen.

MIJN ALLER EERSTE WEDSTRIJD IN MIJN HELE LEVEN IN BEN NU AL ZENUWACHTIG!!

Ik ga met Rocky B dressuur en B springen doen.
Ik heb vandaag voor het eerst les gehad van Kim (Nimber) en dat ging super (vond ik zelf) Moet nog wel even wat dingetjes afleren, zoals dat klepperen met mn benen, maar Kim heeft volgens mij al een leuke zitles ingedachten aan de longe, dus ik hoop dat dat nog goed komt.

OOOoowwww spannend!!!
Het is altijd mn droom geweest om aan de Adoornse mee te doen. Elk jaar zei ik: nu ga ik mee doen, maar dan kwam het er toch niet van.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 17:33

euhhh wat een helden zeg ik ga dus niet springen.
houd het fijn bij dress. ene Gerdien ik vond het aardig netjes gaan het klapperen(schoppen/kloppen) met je kuit is een aardig slechte gewoonte maar je hebt het maar een paar keer gedaan nadat ik er wat van gezegd had ik leer minder snel af *LOL*

Marjo: duur? valt wel mee toch 12.50 voor een pony en 15 voor een paard geloof ik of was het 12.50 voor een paard en 10,- voor een pony?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 17:35

ja duur
ik doe via Thea mee dan. en das wel duur die legt der manege (weer eens) een dagje stil en er moete en trailer gehuurdt worden. ed dus dan kom je rond de 50 (of was t nu 75) piek uit. en das duur maarja mn mams betaald meestal toch. maar misschien mag ik op darby meedoen (nog ff aankaarten als ikd at wil) zeiden ze vorig jaar al. maarja ik zie t wle en anders ben ik gewoon toeschouwer.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 17:49

Ja ik heb vanmiddag mn inschrijfformulier op de post gedaab. F10,- voor een pony.

Ik heb er erg zin in!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 15:27

ow leuk!!!! jammer dat ik geen vervoer heb met shico.... Boos! Ga denk ik maar weer gewoon als aanmoedigingspersoonlijkheidje (moeilijke woord van vandaag... *lol*). Vorig jaar had ik Kim nog zien rijden op Moon trouwens, aan t einde van de proef kwam moon nog lekker omhoog...
hm we zien wel ff

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 15:29

Gaan wij gewoon met z'n allen aanmoedigen toch......Maaike Lachen

Kun je misschien niet met iemand bij jou uit de buurt mee met de trailer???

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jacqueline op 2001-05-27 15:30 ]</font>

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 15:32

mwoh heel misschien is er iets te regelen maar ik heb weinig hoop en om er nou met Shic vanuit Loenen rijdend heen te gaan doen we ook maar niet he...

neej we gaan lekker aanmoedigen!!! *LOL*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-01 22:20

ja dat was niet leuk!
ze sloeg met haar hals tegen mijn cap die hard op m'n neus kwam *auw* maar ik was ook heeeeel pissed toen Moon plakt heel erg naar Lot en mijn nichtje moest tegelijk met mij op Lot en zou wegblijven kwam ze toch kijken vlak voor het ingaan van de ring hinnekde lot dus ze was zo vervelend die proef terwijl ze bij het losrijden zo mooi ging en ik wend weer af bij A stond m'n nichtje achter de jury auto met pijn en moeite kreeg ik d'r stil bij X want ze zag lot ik groet en ze kwam een eind omhoog.......
nouja toen ben ik al springend de ring uit gehobbeld want ik heb d'r heeeeeeel erg op d'r donder gegeven.. toch nog 145 pnt hihi 2de proef 162 met anoukje erop...
ach ja

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Domiinique, Faya__, Fenders, IndianSu, Kirsha, Laj1, Speirs en 100 bezoekers