Bijna intro in Utrecht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Bijna intro in Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-02 23:47

Morgenavond rond deze tijd heb ik net een barbecue op de UVSV gehad en daarna een feest ofzo?

Morgenmiddag rond vijf uur word ik verwacht in mijn nieuwe stad, mijn nieuwe leven.

Morgenmiddag rond vijf uur begint de UIT in Utrecht en ik neem eraan deel.
Ik slaap in een studenthuis van de UVSV tijdens de UIT en daar moet ik rond vijf uur zijn om de studenten die in dat huis wonen te ontmoeten en daarna is er een barbecue op de club, de UVSV. Maandag beginnen de introductiedagen, dus erg veel slaap en weinig drank zal ik wel niet binnen krijgen Haha! En ik ben al sniekjes... wordt bikkelen dus.
Daarna de ontgroening..
Ik heb er wel ontzettend veel zin in. Nieuwe stad, nieuwe tijd, nieuwe mensen.
Als het een beetje meezit, kan ik een kamer vinden in een huis van de club en blijf ik dus in Utrecht. Dat betekent weg uit Apeldoorn. De mensen en Wiessel zal ik er enorm missen, maar de stad (het dorp) zelf.. neuh!
Ik heb het er echt heel erg naar mijn zin gehad for the time being en heb hele leuke nieuwe mensen leren kennen en daar de deur plat gelopen (rings a bell, Jess? Haha! ) en die ga ik zeker missen, maar ik ben opgegroeid in Haarlem,vlakbij Amsterdam en dan is Apeldoorn zo saai!
Maargoed, Utrecht. Nieuwe stad dus. Zeker niet saai.
Ik heb echt heel veel zin! Zelfs in de ontgroening (denk ik.. Verward ) We zien het wel. In elk geval ben ik de komende tijd niet of nauwelijks op Bokt te vinden. Denk aan me please en duim voor me dat ik alles goed doorsta!

[edit:BartVB]Titel[/edit]

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 23:51

leuk joh, ik had ook erg veel zin in mijn intro en kennismaking met nijmegen. nu alweer 2 jaar geleden.............ook ik word oud. lekker genieten en het valt hartstikke mee zelfs ik heb het overleefd en er nog van genoten ook Haha!

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 23:57

Veel plezier in Utrecht en in je nieuwe huis. Laat je wel ff weten hoe je door de ontgroening gekomen bent?

Btw, is Apeldoorn nou een stad of een dorp?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 09:05

Heel veel plezier meid, je slaat je er wel doorheen, geniet ervan!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 09:34

Apeldoorn heeft geen stadsrechten en is wat dat betreft dus een dorp. Maar als je naar t aantal inwoners kijkt is Apeldoorn weer een stad

enneh dodo geniet ervan en laat weten hoe t was he Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 10:33

Veel plezier met je intro Doree Lachen

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-02 11:38

Bedankt allemaal! Lachen Ik ga er zeker van genieten! Nog maar een paar uurtjes *bibber* en als alles achter de rug is, krijgen jullie uiteraard een uitgebreid verslag.

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 12:50

wat ga je studeren?
Utrecht is leuk, hoor, vooral omdat ik er woon *grin*

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 12:51

utrecht is idd hele leuke stad Lachen
als je nog paar tenten wilt weten om leuk uit te gaan.. vraag

All your horses are belong to us! Knipoog

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 14:07

Meissie, als je steun, een winkelmaatje of bla bla bla zoekt, you know my number!! Knipoog

Yeahhh!!! Weer een regio Utrechter erbij Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 23:40

Whahaha!
Ben benieuwd of jij DIT gaat overleven Tong uitsteken Je zal iig heeeeeel erg je best moeten om je voor te doen als écht een heel lief meisje, misschien scheelt dat Haha!

Succes!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 11:57

Ja maar bij UVSV zitten nog meer hele lieve meisjes, weet ik heel toevallig. Haha!

Komt goed Dorée, als jij hier doorheen bent, dan spreken we een keertje af en dan mag je me vertellen of het echt allemaal zo erg was, oké? Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-02 13:11

Mensen, ik ben nu in Utrecht! Echt super is het! Het huis waar ik in logeer is echt supermooi en heel groot. Er wonen 15 meisjes in en ik logeer er met nog 4 anderen. Het is aan de Nieuwegracht, dus midden in de stad, heel relaxed.
Het UIT-groepje waarmee je door de stad loopt de hele week is ook echt heel erg leuk.
Heb veel oude bekenden ontmoet bij de club en heb me er ook gisteravond ingeschreven. Zometeen moet ik nog even mijn pasfoto's inleveren, erg fijn Scheve mond en dan krijg ik de lijst met alle dingen die ik nodig heb voor de ontgroening. Dat wordt leuk dus maar alles wat ik tot nu toe erover heb gehoord valt wel mee dus dat scheelt.
Jullie horen meer als alles achter de rug is!

Liefs

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 16:40

wat ga je studeren?

Bon Jovi rules!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 17:05

have fun! we zullen je missen hier in het gehucht A *LOL*
maare we gaan er wel een keertje samen stappen toch?
en je oude kamer hier in A heb je die nog?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook en 124 bezoekers