Rustique op de keuring

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Rustique op de keuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-02 22:42

hier zijn dan eindelijk de foto's van de kwpn keuring in oudbijerland
het uploaden gaat niet zo snel dus alleen vanavond even de foto's van rustique op de keuring!
ze is hier echt nog heel erg mager (ze is verschrikkelijk mager geweest maar het is nu weer helemaal goed)
de keuring was trouwens al op 25 juni maar met een rolletje van 36 die nog niet vol wil heb ik ze nu pas.

hier bracht miranda haar in de bak:

Afbeelding

hier werd ze net los gegooit en moest ze laten zien wat ze kon... ze is nog wat lomp in het optillen van haar benen *LOL*

Afbeelding

deze is al wat beter Kwijl

Afbeelding

ze is net los geweest en heeft zich geweldig laten zien, nog even wachten tot we met z'n alle in de ring mogen.
"wat is dat voor een eng ding"

Afbeelding

"toch eventjes stil staan dan zucht wat moet je met al die foto's??"

Afbeelding

"mijn hoofd op de foto? en dan ook nog eens lief kijken, nou dat denk ik niet hoor hehe!! doe nou niet met dat ding ik vind het echt niet leuk meer hoor"

Afbeelding

kijk eens aan eindelijk een mooie foto van dat lekkere koppie Lovers

Afbeelding

nog 1 voor ze de trailer in gaat hinnikken:

Afbeelding

wat vinden jullie van haar (ze is hier op de foto's erg mager maar daar moet nu maar even door heen gekeken worden)

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


angelique

Berichten: 581
Geregistreerd: 30-05-01
Woonplaats: regio rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 22:46

hoi
leuk paardje hoor...mager??Daar prikken we doorheen!!
Nog iets gescoord?
mooie foto aan het spui...
enne wat vond je van de manege?
Mijn merrie woont er Haha!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-02 22:50

ze had een 2de premie, dat had ik eerder moeten weten dan had ik je merrie eventjes komen bekijken!! zag er wel goed uit de manege!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 22:57

wow ze ziet er anders uit dan in je profiel enz,,,

leuk hoor

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-02 23:01

ja ik ga zo snel mogelijk me profiel eens veranderen ik heb ook nog foto's van dinsdag van rustique maar die komen morgen wel!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 09:53

wow wat is ze mooi zeg!!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-02 12:01

Renee_vd schreef:
wow ze ziet er anders uit dan in je profiel enz,,,

leuk hoor


een beetje raar renee ik keek net zelf in me profiel (ben hem aan het veranderen) maar er stonden geen foto's van rustique in hoor!!
wel van Magnifiek.. dat is een ander paard dalijk zal ik ook wat foto's van rustique in me profiel zetten Lachen

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 11:00

mooi zeg,maar heeft wel een hoge schoft

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-02 12:09

idd, was me nooit zo opgevallen maar nu je het zegt.. toen was ze zo mager nu is dat wel minder dat valt echt wel mee!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers