Kootje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Kootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-02 18:31

weer nieuwe foto's van me konijn, naja al weer bijna 5 maanden oud (fotos)

mijn konijn kootje een hangoor mannetje van al 10 JAAR oud, heet op zijn 9e 3x een operatie gehad, 2x aan zijn kaakabsessen er zijn 4 kiezen getrokken en 1x geopereerd aan zijn ballen, was gezworen is dus toen gecastereerd, hijs heel lief, mag heeeel vaak ik de huiskamer rondrennen of in de tuin, hij komt op je afrennen en is echt supertam

op deze fotos was ie ook 10 en lekker in de rui Haha! en was nog voordat zijn nagels werden geknipt door mijn pa


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ik heb meer foto's alleen moe tik nog scannen Frusty

wat vinden jullie van m'n konijntje?? Tong uitsteken

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 18:33

Wat een poepie,hoe ben je eigenlijk aan je konijn gekomen via handelaar of dierenzaak ik ben nl. op zoek naar een konijntje.

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 18:43

Wat kijk die op de laatse foto boos zeg!Leuke nijn hoor met lieve oortjes Lachen

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-02 19:08

thx! trouwens ik heb mijn konijn ehw gewoon bij een dierenwinkel, toen die nog PIEP klein was, helaas heb ik daar geen fotos van, zelf was ik pas 3 jaar maar ik kan het me nog goed herinneren, toen werd ie bij zijn mammie weggehaald en hij heeft een jaar echt zielig gezeten maar toen opeens: mammie vergeten en was kei leuk konijntje..........

we zouden eigenlijk een grijze kopen maar ik wauw zo graag die dag ene konijn en er waren geen grijze dus kreeg ik deze, eigenijk nu ik ouder ben, vindt ik zwarte veel leuker Haha!

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-02 19:09

Vivian schreef:
Wat kijk die op de laatse foto boos zeg!Leuke nijn hoor met lieve oortjes Lachen


hihihihi ja inderdaad een hele vreemde blik....

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

voor chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 15:29

chantal21 schreef:
Wat een poepie,hoe ben je eigenlijk aan je konijn gekomen via handelaar of dierenzaak ik ben nl. op zoek naar een konijntje.
je krijgt er een van mij, lief he!.



Afbeelding

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 15:38

mijne komt uit het asiel. ik wilde perse de zieligste die er was...zoals je ziet is zij nu echt heel gaaf!!!Afbeelding

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-02 19:37

inderdaad leuk beessie *LOL*