gister op kurian gereden.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-01 20:41

gisteren ben ik met mijn bf, zijn broertje en mijn nichtje wendy (die 2 hebben ook verkering:) ) naar busloo geweest. mijn tante belde op of mijn vriend, zijn broertje en ik bleven barbequen die avond. dat was goed. mijn ouders kwamen ook. na het eten zei mijn tante tegen me, trek mijn rijbroek maar aan en haal kurian maar uit de wei.
oke, dus ik dat gedaan, mocht ik gaan rijden. ikke kurian opgezadeld (had al ruim 3 jaar ofzo niet meer op kurian gereden) en ben dus gaan rijden. het ging hardstikke goed. mijn vriend heeft er ook even op gezeten en zijn broertje ook. mijn vriend vond het best wel errug eng, aangezien kurian 1.72m is. op crosby durfde ie nog wel (ook met moeite Lachen ) daarna nog even zonder zadel op kuur gereden, toen dominique erop. zij slingert zich er gewoon op zonder hulp of wat dan ook. echt zo knap. zij in volle galop door de bak heen. daarna ik nog een keer (had eerst zonder zadel op kuur alleen gestapt en wat gedraafd maar hij gooit vrij hoog op, is dus vrij moeilijk uit te zitten voor mij Lachen ) maar in de galop zat ie echt heelijk.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 20:43

Leuk dat het zo goed ging!! Pling

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 21:38

Had je toch onverwachts een hele leuke avond Party!! .......gezellig zo'n famillie Lachen

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-01 21:39

jaahh, en morgen weer lekker rijden op Crosby. en misschien nog wel op een van de merries. en natuurlijk Quinto vertroetelen.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, mika11, oscar1996, tienus63 en 124 bezoekers