Vader van mn vriendin is nu toch overleden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Vader van mn vriendin is nu toch overleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-02 22:42

Voor degene die mijn vorige topic geleze hebben, de vader van mijn vriendin is nu toch overleden aan zijn kanker. Na 6 weken in het ziekenhuis gelegen te hebben, is het er niet meer beter opgeworden. De tumoren in zijn hersenen drukten op zijn ogen zodat hij blind was geworden, eveneens kon ie nie meer praten en horen. Heb zo'n medelijden met mn vriendin, weet nie echt goed wat ik moet doen. Ik denk wel dat ze weet dat ik dr voor haar ben, maar k kan verder toch niet nix doen? Wil dr helpen, weet alleen nie hoe.. Verward , vind het zo zielig allemaal, ze is nog maar 14!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 23:27

Als jij er voor haar bent en naar haar luisterd dan ben je een op en top vriendin.
Meer kun je niet voor haar doen, wat je dan doet is al in 1 woord geweldig.

Sterkte ermee en natuurlijk ook voor je vriendin.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132037
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 08:11

Gecondoleerd.
'k Heb je vorige topic ook gelezen, en daaruit bleek wel dat je de meest ideale vriendin bent die maar te wensen valt.
Je bent er voor je vriendin als het nodig is, en steunt haar door dik en dun.
Dit is echt super, meer kun je echt niet doen.
Veel sterkte de komende tijd, ook voor je vriendin en haar familie.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 12:07

Echt vreselijk is dit, de vader van mijn vriendin heeft beenmergkanker en ook in het ziekenhuis gelegen, gelukkig leeft hij nog en is zij 19, maar laat echt weten dat je er voor haar bent! heb ik ook gdaan vanaf het eerste moment en ze waardeert het echt heel erg dat ik dat doe. We hebben ook vaak genoeg met z'n tweeen zitten janken!!
Maar zoals ik het zo lees doe je nu het beste voor haar!!
veel sterkte ermee!!