dauwtrapritje!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-01 12:14

vanochtend om 5.45 uit m'n nest. Aangekleed, broodje gegeten, en paardjes gezadeld. Om 6.45 zaten we erop (mijn vader op Jopie, mijn zusje op Hercules en ik op Voltrack) en het bos in. Was echt mooi. Vlaamse gaai gezien, is tegenwoordig niet meer zo bijzonder, die beesten worden brutaal! En ook nog een Zwarte Specht, die komt helemaal terug, was een aantal jaren heel erg zeldzaam, bij ons in de buurt zit er eentje te broeden, en aan de andere kant van het bos zit er dus nog een. Voor 8en waren er nog best wat mensen in het bos om te dauwtrappen, maar wij waren echt de eersten. Er was echt helemaal niemand om 7u! Super gaaf.
Daarna thuis gelijk les (om 8.30) en dat ging ook hartstikke goed. Voltrack deed echt wat ik wilde, en het was gewoon super. Zelfs mijn instructeur vond hem echt stukken beter dan vorige week.
Vanmiddag evt nog even Joopje een beetje loswerken, en verder gewoon lekker van het zonnetje genieten! Lekker weer hoor!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 19:06

Laui ik ben NIET jaloers al ik dit zo lees. Heerlijk ze zo met zijn allen het bos in.

IKKIE WIL OOK MAAR MIJN PAARDJE GAAT UIT ZIJN DAAAAAAAK. Huilen

Maar ik geniet ook in de buitenbak hoor.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 19:16

echt gaaf ik wil ook wel *LOL*



he pris gaan we toch een keer naaar het strand dan kun je hem gewoon laten rennen en als hij echt niet stopt moet je gewoon het mulle zand in gaan

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 20:09

Pris mocht je een keertje zin hebben in een buitenrit kun je langskomen hoor *LOL* sleep dan meteen Karin mee die zegt al 2 jaar ofzo dat ze een keertje langs komt.
Helaas geen echte boktrit maar zoooooovvveeeeeeeeeeeeeeeeel paarden hebben we ook wel weer niet *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 21:02

Ooooooooooooooo Kim ik kom nog een keertje!! Zeg ik ook al een half jaar maar goed... Peter heeft nu beloofd mij een keertje naar Apeldoorn te brengen joepie!
Ik kon niet dauwrijden op Pie, maar ja, ik ga binnenkort wel weer een keer een buitenritje op hem maken. Gaat steeds beter trouwens!
Voor allemaal: geniet ze buiten met dit heerlijke weer!
Groetjes, Dorine.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 23:34

Thir: ik ga NOOOOOOIT meer met leys naar het strand want dat is levensgevaarlijk. Hij slaat en gaat bokken en is niet te houden. Ik keer vond ik meer als genoeg.

JJJAAAA Kim dat moeten we zeker een keer doen. Mogen we Mayo ook meenemen o banketstaaf om die achter te laten hihihi.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

aglaranna

Berichten: 449
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België, vlaams-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 23:45

ZAAAAAAAALLLLLLLLLLIIIIIIGGGGGGG gewoon!!!
Party!! Party!!

Vlaamse gaai komt inderdaad niet meer zo frequent voor... spijtig genoeg, maar het aantal begint hier in België toch weer te stijgen, gelukkig!!

Maar zo 's morgens vroeg heb je wel het meeste kans ze te zien/horen hé.

groetjes!

Aglaranna

Die fjorden, die gaan nog al, hé!!! Knipoog yeahhaaaaaa

aglaranna

Berichten: 449
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België, vlaams-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 23:46

Hou je je bezig met ornithologie?

Die fjorden, die gaan nog al, hé!!! Knipoog yeahhaaaaaa

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 13:01

oooh we hebben vast wel een shet voor majo:))
*duikt snel weg*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 17:30

hey kim, ik kan dan ook wel een merrie naar jullie toe meesneaken. als je paarden te kort komt iig.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 18:01

Gaaaaaaaaaaaaaaaf!!! Dat zou ik nou ook weleens willen doen! Ze hebben één keer op de manege ook zo'n rit georganiseerd, maar toen was ik zo dom om niet mee te gaan! Frusty

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 22:29

heeeeeey natie das een goed idee 3 groningers en 2 stinkers kunnen we met z'n 5-en rijden mooi groepje he? als pris,karin en mayo mee durven teminste ................*LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 22:31

jahha, maar moet ik wel even kijken welke merrie het liefste is hihi. debbie denk ik maar Lachen en ikke neem natuurlijk crossebos mee dan. Lachen

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 10:19

Ow Pris, zo erg zal Leysje toch niet zijn? Joopje is zo schijnheilig als ik weet niet wat (ik wou zeggen de Paus, maar da's toch té he) en die moet gewoon voorop. Vandaag zijn we wéér vroeg weggeweest Tong uitsteken en Jopie was op het pad bang van een drol van Kuulie op t pad. Dus Voltrack ging voorop, meteen gedonder met Jopie, want die vindt dat dus NIET kunnen enzo. Anders mag je wel een keertje langskomen om vroeg hier t bos in te gaan. Het is niet heel erg speciaal, maar t is wel onwijs leuk! Vooral 's ochtends vroeg is heel apart.
Gister onder etenstijd (5-6uur) ook in het bos geweest. Mooooooooi, geen kip in het bos, en het avondzonnetje over de velden. Jammie, Voltrack vond het alleen ietjes te warm om echt zijn best te doen, en dus hebben we slechts de helft van de training gedaan die op t programma stond.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 10:58

Ik durf het bijna nie te zeggen..
maar het is al bijna 2 jaar geleden dak voor t laatst in het bos heb gereden Huilen ..
van de winter nog wel 4x buiten gereden..
maar echt het bos in...
2 jaar... das echt mega-mega-mega lang!!!!!!
Scheve mond\ arme ikke...
van de zomer helpen op ponykamp dus dan kan ik weer mega veel buitenrijden!!

..... leeg .....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Utah_, Apacheshadow, Arjette15, Dartel, DenieesB, Sanet, Vagabondo, xPabloBokt en 145 bezoekers