bijrijdpaardjes!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

bijrijdpaardjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 23:37

Het is allemaal zo snel gebeurd...Gingen we eten halen voor de paarden en zoals gewoonlijk weer aan de tetter geraakt met katrien (een verkoopster daar) blijkt het dat ze zwanger is (dat was al leuk nieuws) maar ook dat ze nou dus iemand bleek te zoeken voor een Volbloed hengst van iemand die ik nog ken van vroeger! Nick (die hengst) heeft jaren de 1.40m gesprongen maar bleek nu atrose te hebben in zijn linker achter knie...Nu kan en mag hij zulke parcoursen niet meer springen maar de eigenaar wou hem niet laten afmaken...Die eigenaar had echter geen tijd om hem de zorgen te geven die hij nodig had dus heeft Katrien hem geadopteerd als het ware en mag ik hem nou komen rijden (in hoeverre hij nog kan "getraind" worden, springen zit er al niet in, maar dat doe ik toch niet graag. Dressuur wel maar ik weet natuurlijk niet in hoeverre ik hem daarin kan rijden, dus moeten we kijken naar wat het paard aangeeft, bosritten enzo mogen ook als het goed klikt)
Heb ik dus een volbloed hengt te rijden van Chin Chin die ik al jaren ken maar waar ik me nooit op zag zien rijden, en nou vragen ze het me Haha!
Er stond ook nog een klein BRP hengstje (iets van een B-maat denk ik) waar ik ook mee door het bos mag gaan hobbelen, en een ongelooflijk mooie ruin! Hij was iets van een 1.64 maar leek eerder een pony...maar wat een paard... Kwijl

Hier een foto van Nick z'n hoofd, binnekort hopelijk rijfoto's en dergelijke, maar de bak was er nou niet naar en door de hevige regenval stonden de stallen ook nog eens blank ( ze zijn aan het verbouwen en binnekort hebben ze degelijkere stallen maar das allemaal niet ter zake Haha! )

Afbeelding

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 12:50

wat leuk voor je!! en wat heeft hij een luek koppie!!
veel plezier!!!