lachen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kylian

Berichten: 51
Geregistreerd: 15-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-01 17:01

hoi hoi
ik ben op schoolkamp geweest en 's nachts gingen wij de meisjes steeds naar de jongens maar we hadden 1 probleem de meester lag naast de jongens dus als we iets hoorde gingen we snel onder het bed van de jongens .
het was echt vet daar we mochten alles behalfe 's nachts gaan schreeuwen, maar dat is logisch.
bok van caressa Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 18:08

*zucht*

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 18:12

stoer bij de jongens ONDER het bed!
Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Waarom niet in het bed...

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 18:38

Gaaaap

francien
Berichten: 405
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 18:03

ja ja een beetje met de jongens .
dat had ik niet van je verwacht Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! zat je vriendtje er ook bij Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! groetjes francien

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 20:40

hoezo nou weer Gaaaap ?!?! waar slaat dat op?!?! als zij dat wil vertellen dan vertelt ze dat toch lekker!?!? en als je het Gaaaap vindt reageer er dan gewoon niet op! ja sorry hoor... Dit hoort trouwens wel bij algemeen, of ik denk eerder onzin....

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 20:46

ik ga er ook spintaan van Gaaaap niet van dat berichtje maar van die smileys *LOL*
hehe maar ik vind wel dat fonnie gelijk heeft *LOL*

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 21:08

Ik vind dat ze best dat berichtje mag plaatsen, maar dan wel op "algemeen" of op "onzin".
En over slapen gesproken: vanavond ga ik heel degelijk met mijn eigen geliefde man naar bed. Vreemd gaan? Nee. Hij is qua humor en romantiek al vreemd genoeg *LOL* *LOL* *LOL* !
Mijn hele huwelijk is een jarenlang kamp, hihi.
Doei! Dorine.


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 21:22

Dorine: gaan jullie niet onder het bed? Hihihi
Ik ga lekker in mn eentje in mn grote tweepersoons bed (ik ben erg verwend..denk dat ik een vent er zo uit zou trappen midden in de nacht; erg veel ruimte nodig Knipoog ) Gaaaap Gaaaap Dromen Dromen Slapen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bontfire, Donderwolk55, Eliana, Eliine, haffiefreak, jadeken, Kirrietje, Lalladidoo, Larislaatje, Mars, Paardennamen, RenskeFrea, YandexBot en 224 bezoekers