Alles stinkt naar brand! :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Alles stinkt naar brand! :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 14:27

Ik woon bij mij vriend in een flat, op 4 hoog (hoogste) en onze onderburen hadden een paar dozen kranten voor de deur klaar staan om in de container te gooien.

Nou is er een grapjas geweest die in het trappenhuis die kranten in de brand heeft gestoken. Het hele trappenhuis inclusief onze woning stond helemaal blauw van de rook. We moesten van de brandweer op het balkon gaan staan ivm het inademen van rook.

De rook is weggezogen door de brandweer. Nu stinkt echt alles van top tot teen naar de brand, echt heel vies. Aangezien het gisteravond laat gebeurd is zijn mijn kleren die vanacht in de was hebben gezeten nog niet droog Boos! nu ruik ik mezelf de hele dag al... echt Misselijk

We gaan ook nog even contact opnemen met brandpreventie, wij hebben nl geen voorzorgsmaatregelen in de flat. Dus geen poederblusser, geen brandtrap... als het hele trappenhuis in de brand had gestaan en de brand was uitgeslagen hadden we dus geen kant opgekunt omdat we helemaal bovenin zitten... dan ben je dus genoodzaakt om van het balkon af te springen... lijkt me niet handig.

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 10:35

Zou je iets van de schade (dus de stank) vergoed kunnen krijgen van de woningbouwvereniging? Omdat er geen acequate brandpreventie was?

Wel jammer dat je daar nu pas achter komt.... stel dat idd t hele trappenhuis in de hens had gestaan..... was je mooi de |ul geweest!!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 10:36

Rookschade valt gewoon onder je verzekering hoor!

Dus ff bellen en incasseren Lachen

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 10:52

Idd, Ik zou alles naar de stomerij brengen wat gestoomd kan worde. Je tapijt laten reinigen Dan kan je deze kosten declareren bij je verzekering.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 11:31

Allles laten stomen en de verzekering laten betalen *LOL*
En heel snel bellen naar de brandweer! Durfden ze nieuw den helder niet in met de controles Verward *LOL* Hier is alles doorgelicht en zelfs onze school moest aangepast Haha!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 11:59

Febreze?

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 13:34

Margreet schreef:
Febreze?

vraag me af of dat in dit geval afdoende is

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-02 15:51

Margreet schreef:
Febreze?


Haha! *LOL* haha dat is een geurverdoezelaar, dat zal echt niet helpen. En hoeveel flesjes Febreze heb je nodig voor een hele flat en al je kleren en vloerbedekking, bank... Nee hoor voorlopig maar een zootje geurkaarsjes branden en de ramen tegen elkaar in openzetten... alle kleren wassen.

Het trappenhuis is al geboent, maar stinkt nog steeds...

Gomir, ik denk het Haha! is ook zo`n enge buurt... Gaaaap stelletje schijterds.