Lekker pootje baden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-01 17:43

Vandaag weer eens een lekkere rit gemaakt. Des was in een goede bui, geen vervolg op afgelopen zondag gelukkig... Helemaal gelukkig als je bedenkt dat ik vandaag zonder zadel moest. Dusse, let niet teveel op mijn houding, maar bedenk dat ik een rit van ruim 3 uur zonder zadel heb gemaakt! (Oef mijn arme kont(je) Clown ) Gelukkig was ik zo slim om voor het opstappen een sjabrak op de rug te leggen (die ik bij het opstappen al bijna kwijt was, en na het draven helemaal!)
[img]../upload/161/24-05_002.jpg[/img]

[img]../upload/161/24-05_003.jpg[/img]

Na ca 1 uur kwamen we bij de Baggelhuizerplas aan. Des had al erge dorst gekregen. Ik heb haar dan ook nog nooit zo snel het water in zien gaan! Kusje

[img]../upload/161/24-05_004_drinken.jpg[/img]

En na het drinken lekker badderen

[img]../upload/161/24-05_006_badderen.jpg[/img]

Des heeft van Tamme (een Fries met wie we vaak samenrijden) geleerd dat water ook best heel leuk kan zijn! Hier is ze aan het schrapen. Als je er bij bent best een koddig gezicht, want ze denkt dat ze haar neus laag moet houden, maar is tegelijk een beetje bang om een nat hoofd te krijgen!
[img]../upload/161/24-05_008.jpg[/img]

Het was best druk bij de plas, daarom zijn we ook niet verder het strandje opgegaan. Des was wel errug nieuwsgierig wat die kindjes daar nou allemaal in het water deden!? Clown Clown
[img]../upload/161/24-05_009.jpg[/img]

Nog een actiefoto! Help ik ben onthoofd!
[img]../upload/161/24-05_010.jpg[/img]

Helaas niet meer foto's... De accu van de videocamera was leeg! Boos!
Maar toch wel een hele leuke rit gemaakt!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 17:58

Wat geweldig! Wat lijkt het me daar mooi man, zo'n meer zo in het bos! *wauw* kom wel een keertje bij je op vakantie goed? Neem ik Isolda mee, kunnen we ook in het meer!!
(Kun je daar bv. ook zwemmen? Met paard dan bedoel ik?)

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 18:00

heb je op 1 foto het hoofdstel uit?
Dat lijkt net zo! *LOL*
Enne...leuke foto's
Ik wil ook wel eens zonder zadel over de weg, maar allemensen keken zo raar, en ik denken: dadelijk kijkt de politie ook raar...en dat is een boete??
Kan je daar een boete voor krijgen btw? Scheve mond\

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 18:15

Cool!!!!!! Wil ik ook!!!! Party!!
Nee Fon, ze heeft een hoofdstel zonder neusriem daardoor lijkt dat denk ik Party!!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 18:18

oja, nu zie ik de teugels en de frontriem!
domme ik! Cool

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 18:31

Ohhhhh wat lekker!! Zou ook wel een keer bij de Baggelhuizerplas willen rijden Lachen
Maaike en ik zijn vandaag Kampsheide op geweest, was ook heerlijk. Alleen het was zo druk overal, heel veel fietsers! En bij jou waarschijnlijk nog veel meer pootjebaders Pling

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-01 19:05

't was idd beredruk. Op de terugweg hebben we een heel stuk langs het fietspad gereden (is niet alles, maar zelfde weg als heenweg vind ik ook niks) en daar kwamen ook steeds mensen voorbij.... Bij baggelhuizerplas zelf was het ook erg druk. Anders waren we ook wel verder het water in gegaan. Des heeft nog bijna een hond de praktijk ingetrapt. Die kwam ineens uit het water stuiven naar Des d'r achterbenen. Ze geeft niets om honden, ook niet als ze blaffen, maar van d'r achterbenen moeten ze wegblijven. ik waarschwde het beest nog, maar ze trapte wel naar 'em. Toen stoof ie weg naar zijn baasje.... Opgeruimd staat netjes. Hoe is't anders gegaan met Maaike,? mischien dat je dat kunt beantwoorden onder paardepraat? Daar had ik al een beriggie gezet voor jullie!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 19:49

Ik heb een berichtje neergezet hoor bij Paardenpraat!

En nog even: wat heeft die Des een heerlijk leventje gekregen sinds ie van jou is Lachen

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 19:54

dat wil ik dus ook nog een keer doen met jino!
ik had een paar jaar terug een verzorgshet/a pony hing er beetje tusse in, en die was eerst heel twijfelachtig voor water, maar toen de andere shetties dr in gingen zag zij de lol dr ook van in, en rende ze zo het water in, en ging ze altijd heeel hard met dr voorhoeven in het water slaan!
echt dat beest maakte je zeik nat hihi was wel heel gezellig!
vandaag heb ik ook nog gezwommen in net zon soort plas als jij met des in bent geweest, was al best lekker moet ik zeggen!
wel leuk dat ie trouwens zo ver het water in banjerd! kijkt zeeer vermaakt Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 20:20

He trouwens, heb je geen elastische dekensingel Riette? Anders moet je die in je lunchpauze even halen bij Hippo voor 2 tientjes ofzo *LOL*
Dan glijdt je shabrak ook niet weg, is echt ideaal.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-01 21:10

Heb laatst wel bij de Hippo gekeken naar een elastische dekensingel, maar toen zag ik ze voor 30 piek liggen. Vond ik toch wel erg veel voor die paar keer dat ik hem maar zal gebruiken. Meestal heb ik niets onder m'n billen, en nu was ik hem in draf al bijna kwijt! Zit liever zonder....

Des genoot echt in het water! Zat lekker om haar heen te kijken. In het begin was ze ook doodsbang voor water (mischien omdat het de eesrte ook waaide en dus golfjes waren...?) Door Tamme heeft ze wat plezier van water gekregen, en nou ja, je kunt ervan drinken...

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 21:53

woooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwww!!!!! Zo een mooie plaats! Het moet een droom zijn om daar te kunnen rijden!! En dan nog zonder zadel, moet wel geen al te beste massage geweest zijn!!! Maar wel een uitdaging! 3 uur is wel volhouden, zeg!!! *LOL*