Welke neopreenbeschermers zijn het beste?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Welke neopreenbeschermers zijn het beste?

Action 3 in 1 beenbeschermer
1 (8%)
Eskadron Pro Active
7 (58%)
Professional Choice
4 (33%)

Totaal aantal stemmen: 12


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Welke neopreenbeschermers zijn het beste?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 09:06

Als ik eerdaags met Nappie ben verhuist wil ik goede neopreen beschermers hebben, normaal bandageer ik maar dat vindt ik zo lastig als ik naar het bos ga. Ik had altijd merkloze neopreen beschermers maar was er niet helemaal tevreden over omdat het klitteband vrij snel uitgerekt is. Ik ga ze veel gebruiken voor het buiten rijden in het bos. Met welke hebben jullie ervaring en welke zouden jullie dus nemen?

Afbeelding
Action 3 in 1 beenbeschermer. Optimale bescherming en ondersteuning. Speciale schokabsorberende voering.
Euro 81.66 NLG 179.95

Afbeelding
Eskadron Pro Active
Zachte neopreen beschermers geven optimale bescherming aan onderbeen. Kogel wordt extra beschermd.
Euro 54.95 NLG 121.10


Afbeelding
Professional Choice
De bekende Amerikaanse beenbeschermers. Eenvoudig schoonmaken, goede bescherming en snel aan te brengen.
Euro 109.96 NLG 242.31

germie

Berichten: 25937
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 09:17

Ik ga voor de gewone peesbeschermer van BR, de jumpers, goedkoop en goed. Die Pagony's van 9.95 euro zijn dezelfde (alleen lelijker kunstof).

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 09:21

germie schreef:
Ik ga voor de gewone peesbeschermer van BR, de jumpers, goedkoop en goed. Die Pagony's van 9.95 euro zijn dezelfde (alleen lelijker kunstof).


Helaas kan ik geen peesbeschermers meer bij Nappes om doen omdat z'n voorbenen beschadigd zijn door die ondingen Frusty Hij heeft allemaal littekens ( zelfs stukjes waar nooit meer haar op komt Huilen ) van mijn vorige BR peesbeschermers dus vandaar de neopreen!

germie

Berichten: 25937
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 09:29

OK, zo'n paard ken ik ook, is van de vriendin van m'n instructeur. Zij heeft die Eskardron beschermers. Ze bevallen haar goed. Als er zand in zit, gewoon afsproelen en klaar. Ook met omdoen zijn ze makkelijk volgens haar. En ze zijn nu al 5 maanden goed.
Haar paard had een draadwond en dus nu ook een litteken op de plek waar normaal een peesbeschermer zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 09:38

Ik heb die van eskadron en ze bevallen mij erg goed. Die geldingen van Action vind ik veel te zwaar. Ik heb overigens die voor achter, met 3 sluitingen, ook om de voorbenen omdat ze beter aansluiten. Zal een beetje per paard verschillen.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 09:47

Als je van die gewone peesbeschermers al problemen hebt met plekken op de benen, dan wordt het met die 3 in 1 dingen nog erger (heb er ervaringen mee). Ik bandageer nu zelden, heb peesbeschermers van N.E.W. gevonden met een fleece bont voering, perfect!
De 3 in 1 dingen die ik heb zijn van weather beeta, voldoen verder prima.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 11:23

Wij hebben zowel de professional's Choice als de Action. Dus ik kan ze mooi vergelijken. En ik vind persoonlijk de PC veel fijner. Is ook ander materiaal, van die Actions lopen de stralen langs haar benen als het een beetje warm is, kan nooit goed zijn en onder die PC's zweet ze ook wel, maar niet zo abnormaal. Verder worden die Actions heel zwaar als ze nat zijn, die zuigen zich echt vol met water, ze blijven wel goed zitten overigens, maar echt lekker lijkt me toch anders. Die PC's nemen ook wel water op, maar veel minder. De pasvorm is vergelijkbaar, sluiten allebei mooi aan en blijven goed zitten (mag ook wel met 4 klittebandjes per beschermer!). Wij hebben die PC dingen al iets van 5 jaar, raggen er gewoon mee door de bagger, om ze daarna in de wasmachine te gooien en er mankeert nog helemaal niets aan. De Actions onder gaan dezelfde behandeling en die beginnen nu aan de binnenkant sleets te worden, al zijn ze nog wel heel.
Action is dus niet slecht, maar PC is beter. www.profchoice.com dacht ik dat het was.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 18:57

Mijn voorkeur gaat denk ik ook uit naar de Professional choice. Kwijl In Nederland vindt ik ze erg duur maar ik heb vandaag te horen gekregen dat een kennis van mij misschien een paar kan meenemen uit Amerika. Zij is geemigreerd maar komt in September even terug........scheelt wel een hele boel poen Haha! Trouwens mocht het niet lukken dan denk ik dat ik voor de Eskadron ga, die actions vindt ik idd erg zwaar!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 19:01

Misschien ben ik een beetje in de war, maar die van Eskadron zijn volgens mij hetzelfde als die van BR (gewone peesbeschermers).

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 19:08

Manon 2 schreef:
Misschien ben ik een beetje in de war, maar die van Eskadron zijn volgens mij hetzelfde als die van BR (gewone peesbeschermers).


Nee hoor, kijk maar goed, dan zie je dat ze helemaal rondom van neopreen zijn Knipoog ik moest zelf ook even goed kijken maar ze zijn vrijwel hetzelfde model als de actions!

Afbeelding

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 20:45

napoleon schreef:
Mijn voorkeur gaat denk ik ook uit naar de Professional choice. Kwijl In Nederland vindt ik ze erg duur maar ik heb vandaag te horen gekregen dat een kennis van mij misschien een paar kan meenemen uit Amerika. Zij is geemigreerd maar komt in September even terug........scheelt wel een hele boel poen Haha! Trouwens mocht het niet lukken dan denk ik dat ik voor de Eskadron ga, die actions vindt ik idd erg zwaar!


*jaloers* Ik wil ook graag Professional choice, maar dat staa m'n portemonee niet toe Huilen . Ik wil ze ook voor in het bos. Veel beter dan bandageren.

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 20:48

In Amerika heb ik heeeeeeel veen professional Choice beschermers om moeten doen, kan ze eerlijk gezegd niet meer zien hahahaha Maar, ze zijn wel erg goed!! Ik baal er nu echt ontzettend van dat ik ze niet daar gekocht heb! Mijn portomonnee laat het ook niet toe die van PC te kopen, dus ga ik voor de Eskadron. Die van Action zijn er ook niet voor de achterbenen en daar heb ik ze juist voor nodig.