Toch weer verder zoeken...?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Toch weer verder zoeken...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-02 21:27

Van de eigenaar van Charmotte en Buecphala hoor ik helemaal niks meer... Nog maar even afwachten... En anders toch gewoon bellen en zeggen dat als ik niet meer hoef te komen hij het ook gewoon mag zeggen, en dan maar kijken hoe hij daarop reageerd... Verward

Van die Haflinger hoor ik ook niks meer... Ik ben toen wezen rijden en ging harstikke goed en klikte leuk met de eigenaresse, ze zou me terugbellen om nog een keer te rijden (pony was geen makkelijke maar het ging harstikke goed, ik kreeg hem goed aan het lopen al zeg ik het zelf Schijnheilig ), en daarna zou ik hem dus 1 of 2x in de week gaan bijrijden. Toen mailde de eigenaresse dat ze wou bellen maar het te heet was (was toen dus 1 van die super hete dagen..), volgende dag weer dat het te heet was, dus dat ze nog belde voor een andere keer. Heb dus niks meer gehoord (na Dinsdag geloof ik). Misschien kon ze die dagen erna niet, maar ik heb ook geen mailtje gehad ofzo... Ik had ook een beetje het idee dat ze eigenlijk geen verzorgster erbij zocht Verward (ze had er al 1), want opeens werd het misschien 1 dag in de week..

Dat wordt dus afwachten, en anders maar verder gaan zoeken... Scheve mond

Charmotte 4-ever!!!


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 02:40

tja ik zal f naar de eigenaar bellen van charmotte en buecphala want zo weet je ook niet wat je moet doen,afwachten is ook zo naar!suc6

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 11:34

Ik zou er ook even naar bellen, weet je tenminste hoe het zit. Anders succes met het verder zoeken!

esythegirl

Berichten: 231
Geregistreerd: 03-08-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 16:02

jah ...
ik vind ook dat je wel ffies kan bellen..
dan weet je ook hoe het zit ...
je kan het ook wel afwachten maar dat gaat waarschijnlijk heel lang duuren!!

ieder paard heeft zijn eigen waard!!! Lovers


ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 20:55

ik zou ook maar ff bellen dan heb jij in ieder geval gedaan wat je kon en valt je ook niets te verwijten. en voor de rest maar verder zoeken en ik weet hoe irritant dat is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, Laj1, Lanoca, mino1, Pellelilly en 42 bezoekers