foto's vuurshow

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

foto's vuurshow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-02 14:53

oke hier dan ook maar meteen de foto's van de vuurshow van Marianne Scherps hier rijdt ze op Rudy en Gert Kamps met zijn tinker Bon Jovi:

Afbeelding

Afbeelding

zonder zadel

Afbeelding

zonder hoofdstel

Afbeelding

zonder zadel en hoofdstel

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hier gaat gert door het vuur

Afbeelding

en hier ligt marianne onder haar paard

Afbeelding

er was ook een aanspanning bij die over een hindernis sprong

Afbeelding

Afbeelding

nou dit waren ze ik heb er wel meer maar ik denk dat jullie dit wel genoeg vinden Lachen

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 14:55

Was dat ook gisteren in Rijsbergen? Het was wel een gebeurtenis zo te zien.

Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 16:42

wat leuk zonder hoofdstel en zonder zadel.

Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 16:43

en knap dat ze dat paard onder het vuur kunnen zetten.
de meeste paarden zijn daar toch bang voor.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 17:37

hoiii

leuke foto's zeg!! Je had er eigenlijk een moeten maken toen Gert op wou stappen bij de ingang toen zijn zadel naar beneden schoot *LOL* Was wel een grappig gezicht!!

gr linda

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 17:56

Leuke foto's, jammer genoeg heb ik de vuurshow zelf niet gezien.
wel knap hoor om zomaar met je paard onder het vuur te gaan

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-02 18:51

dit was de eerste keer dat gert meedeed met de vuurshow en bon jovi deed het super, harstikke knap als je dit met je paard bereikt, dan moet er echt wel veel vertrouwen zijn tussen jouw en je paard.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 18:56

yep, dat zei ie al, vond het wel goed van hem, maar dat opstappen was wel grappig, en ik maar hangen aan dat zadel *LOL*

Katingka
Berichten: 190
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 06:21

Leuke foto's! Zo heb ik het toch nog een beetje gezien, al heb ik alle twee de keren moeten missen zaterdag. Maar ziet er super uit!
Heel knap hoe Bon Jovi zo onder het vuur door ging he! Heel knap voor de eerste keer.

groetjes Danielle

peele068
Berichten: 1
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 19:49

Party!! schitterende foto's we zijn echt trots op jullie

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 19:53

Hey was dit niet in Opmeer vanmiddag?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 19:54

Anneke schreef:
Hey was dit niet in Opmeer vanmiddag?


nee, dit was afgelopen zaterdag tijdens de Boerendag

Flevolander

Berichten: 3839
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 09:24

dat ziet er gaaf uit hoor Cool

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-02 11:25

nou dat vond ik eigenlijk wel meevallen, het is zijn paard en hij weet echt wel wat hij doet, en als hij slecht voor bon zou zijn dan zou hij dit niet allemaal voor gert doen, je kent het hele paardje niet dus om nou zo negatief te gaan zitten doen vind ik een beetje vreemd.

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 11:39

Hey,

ik vond het echt een leuke show( was met linda(liberty) ) meegeweest naar Rijsbergen, en vooral wat Marianne deed vond ik leuk!!
Van te voren was 't wel een gedoe he, muziek kwijt!!!

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-02 11:49

oke dan ieder zijn mening, maar wat je niet moet vergeten is dat dit zijn eerste show was, en zijn paardje is dan wel een tinker maar wel een pittige, dus voor de eerste keer vind ik het harstikke knap van hem dat het zo goed ging, en ik ken gert goed genoeg om te weten dat hij in het dagelijkse leven harstikke gek op zijn paard is en dat hij er hartstikke goed voor is.

Trea

Berichten: 732
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 11:57

Arnolda schreef:
Nee ik ken het paardje helaas niet het is een mooi beestje, ik heb echter wel genoeg verstand van paarden om sommige dingen te herkenen. Ik wil niet negatief zijn maar het was opvallend aan deze show, en dat was ook wat ik om me heel hoorde, het contrast was gewoon groot. Ik geef al jaren rijles en wat ik daar zag was gewoon erg. Dat het paard dat doet is logisch hij moet wel..!!
Ik ken Gert niet maar ik denk dat hij nog wel wat lessen kan gebruiken.
Hallo ik ben dus Gert en ik rij al jaren en krijg ook goed les en de reden dat ik dit bit gebruik is niet uit de lucht gegrepen wij hebben al verschillende bitten gebruikt en dit bit werkt heel goed bij hem ZONDER dat ik hem altijd in zijn mond hoef te trekken, jij kent Bon niet en weet dus ook niet echt waar je het over hebt (beste stuurlui staan aan wal), en een passoabit hoeft geen scherp bit te zijn. Kijk eens waar die dressuur miepen mee rijden stang en gebrokentrens inde mond plus nog eens een kin kenting. De reden dat het er mischien niet echt goed uitzag is omdat we beiden zeer zenuwachtig waren het was dan ook voor ons de eerste keer. Gaaaap Gaaaap Gaaaap

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-02 12:17

ach ja we kunnen maar beter ophouden want, niet iedereen rijdt even goed en bij de tinkershow zijn er meer dingen geweest en het valt me op dat je daar niets over zegt b.v. het scherpe bit van de westernact waar ik veel mensen over hoorde, of de kunstjes waar de zweeptikken steeds harder gingen........ dus zeg maar meteen alles wat je niet goed vind dan kunnen we nu ophouden.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 12:32

ik vond het juist keigoed van Gert Haha!, ging super! Ik doe het hem ff niet na, al zou ik dat wel willen Tong uitsteken Eerst maar eens gaan oefenen Tong uitsteken

Katingka
Berichten: 190
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 12:42

Hoi "Arnolda"

Volgens mij ben jij diegene die tegen mij zei dat er bloed uit mijn paard zijn mond kwam, en inderdaad, er kwam wat bloed uit, waar ik dus direct de oorzaak van gezocht heb, en wat denk je, mijn tinkertje had op haar tong gebeten, vooraan in haar mond, dus dit kwam niet van het bit. Kan gebeuren lijkt mij.
Ik heb er niet zonder rede een pessoa in hangen en dit is een wel overwogen keuze geweest. Het is ook het enige "hulpmiddel" wat ik eraan heb zitten, ik rijd zonder sporen en zonder zweep. Mijn tinker kent haar eigen krachten zeer goed, en als ik haar niet op tijd kan corrigeren dan knijpt ze hem er tussen uit met alle gevolgen van dien. Dit zijn dingen die niet kunnen/mogen gebeuren op bijv een show omdat je er mensen mee in gevaar brengt.

Voor de mensen die dit forum runnen, sorry dat ik zo off topic ging, maar wou even mijn reactie geven.

groetjes Danielle

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-02 12:43

ach ja dat klopt ook wel maar ik vond het ff banketstaaf over komen, maar ja je moet maar denken elke show wordt weer een stukje beter,
dus Gert nog heel veel succes met de komende shows!!!!