Sommige dingen kan je beter niet weten,(ivm mn zomerbaan)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-01 22:58

Voor wie het nog niet wisten, ik ga vd zomer dus als groom naar engeland voor 7 weken. Ben heel blij met deze baan, maar....
Ik heb 3 sollicitatiebrieven verstuurd, waarvan ik op 2 antwoord kreeg en koos om naar engeland te gaan, nu kreeg ik net alsnog antwoord op de 3e, en wat blijkt, ook aangenomen. Wat is nu mijn probleem, nou dat die laatste een goede dressuurstal is waar ik veel meer kan leren dan waar ik nu heen ga(bv, paarden lopen van niks tot Z en eigenaresse heeft grand prix gereden), *zucht* als je alles van te voren wist.
Heb een bedankje gestuurd, meer kan ik niet doen, ga die andere baan niet meer afzeggen, tickets zijn ook al geregeld Verdrietig vind het wel jammer. Was echt zo'n droom, werken met hele goede paarden ed, ach als ik een x word aangenomen lukt dat een andere x vast ook.
Ik ga nu maar vergeten over die 3e brief en weer blij zijn met mn zomerbaantje Haha!
*Happiness isn't having what you want, it's wanting what you have* dus dat ga ik dan maar doen Gaaaap
Allemaal alvast bedankt voor het lezen Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 11:10

Ach weet je, als je deze zomerbaan gehad hebt, heb je alweer veel meer ervaring in de paarden dus dan wordt het vinden van een baan hierin ook makkelijker. Ja toch? Denk het wel hoor, gewoon volhouden en na dit zomerbaantje weer een poging wagen.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-01 18:05

Dank je, dat was ik ook wel van plan, en heb inmiddels bevestigd gekregen dat ik na de zomer ook mag komen, en er een kans is dat ik mn pony dan ook mee kan nemen, dus ik ben voorlopig nog wel even met paarden bezig Party!! Party!!

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 18:59

Wat heb je voor baan in Engeland dan?
Ik lees nl niet alle berichtjes meer. Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 12:55

Hmm tis eigenlijk al oud nieuws (hoewel, die paar dagen) was eigenlijk op zoek naar wat anders.

Anyway, mijn ervaring met stallen is dat ze zuiniger zijn op hun paarden dan op hun personeel, dus bel die nr 2 op en zeg dat je niet kunt komen. Of ga erheen, kijk het een week aan of het je bevalt, als je denkt: dit is bagger, bel je nr 3 en vertrek je. Is niet zo vreemd hoor. Als dan nr 3 echt vreselijk blijkt te zijn heb je natuurlijk een probleem.
Of heb ik t verkeerd begrepen en zijn ze niet beide in de UK?
_________________
The race is the end
of a very long journey

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Zep op 2001-05-24 12:56 ]</font>

siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 16:19

het zou misschien banketstaaf zijn maar ik vind dat je als nog kan kiezen.
maar omdat je de tickets enz. al hebt kan je niet meer terrug
xxx siouxsie

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 16:22

je moet het zo zien nu krijg je veel meer ervaring zodat je later nog makkelijken een baan kan krijgen

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-01 17:54

Ach ja, always look on the bright side he *LOL* ik kan al niet meer terug vanwegen de tickets, maar...... ik heb adres nummer 3 laten weten dat ik al andere plannen heb en ze net te laat zijn, en gevraagd of ik na de zomer nog eens contact met ze op kon nemen. Dat kan dus als het goed is kan ik na engeland met nr 3 verder, tja, soms zit het mee soms zit het tegen, had alleen gewild dat ik het iets eerder wist.