ff voorstellen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rossie
Berichten: 6
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-01 21:35

Yoe allemaal,

(ter verduidelijking in Belgie betekent yoe hallo).O.K., ik kom dus uit Belgie, sjiek land zunne (sarcastisch)!!Ik rij al bijna 8 jaar paard in een manege, ook al zou ik graag een eigen paard hebben.Ik rij voor t moment steeds op Cupido, dat is eigenlijk al 6 jaar zo maar dat verandert tussenin wel eens.Een tijdje terug reed ik steeds op Angel, een prachtig paard, echt waar zunne.Nog heel jong, groot en echt zalig om mee te rijden.DA paard wou ik echt kope maar spijtig genoeg had ik er het geld ni voor en zoals te verwachten iemand anders wel.eerst was ik wel heel depri, ma n ben ik wel echt heel blij dat ik ooit op een paard als Angel geb moge rijden.Maar ik ga niet sentimenteel doennnn, k heb nog steeds even goede en lieve Cupido!!!!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 21:44

Welkom hier op bokt Pling
Ik ben Jacqueline en heb 3 shets en 2 fjorden, maar als je meer van me wilt weten dan moet je maar ff in mijn profiel kijken Pling .
Heel veel plezier hier op bok in iedergeval Lachen

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 21:45

hoi welkom op bokt (kij wel uit het is verslavend) ik ben thirza ik ben 16 ik heb een tinker merrie wil je meer weten kijk maar in mijn profiel

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 12:32

heeeeey leuk dat je er bent en ja ik moet m'n profiel ook maar eens gaan aanpassen *LOL*

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 12:39

He leuk weer een belg erbij!! We hebben hier al een paar belgen en zelfs 2 mensen uit Texas U.S.A!! Bokt is dus zeer internationaal!
Je kun vanalles lezen over mij in mijn profiel, ik ben namelijk een beetje Gaaaap lui omdat weer allemaal op te schrijven Knipoog *LOL*

aglaranna

Berichten: 449
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ, vlaams-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 20:26

joehoe Evelien!!

amaai, mijn achterste doet wel zeer van gisteren ze Party!! , maar ik vond het wel ontzettend tof, had dat niet gedacht!

Nu vertegenwoordigen we de belgen op bokt weer met wat meer !!

ciao

'Aglaranna'

-xxx-

rossie
Berichten: 6
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-01 21:24

Merci iedereen, ik denk wel dat ik mij snel thuis zal voele op bokt.
Hey Sara hoe wist ge dat ik het was.Ja mijn achterste doet ook wel zeer en ik ben juist een tomaat en dat doet zeer zunne.
Lachen