bibber de bibber

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-01 16:15

hoihoi!!!!!!
Beetje weinig bokt de laatste paar dagen, maarja, dat krijg je als je een baan hebt he Haha!
Het werk is simpel, en vrij eentonig (ok, wel steeds andere vissen, maarja Haha!)
De sfeer is echter heel gezellig (met zijn alle met de radio mee brullen, of als iemand je niet hoort ff wat ijs naar haar kop smijten).
Het vroege opstaan valt me alles mee. Ok. ik kom liever later me bed uit, maar het valt niet zo erg tegen als ik verwacht had.
1 "nadeel" is wel: Ik heb vooral 's morgens verschrikkelijk veel last van de kou (het is er tussen de 2 en 8 graden). Heb al thermo handschoenen, thermo sokken, thermo trui, maar stik nog steeds van de kou. Als iemand hier tips voor heeft, graag!!!!!

Verder is het dus allemaal goed en gezellie

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 16:17

jaa thermobroek. Die heb ik dus ook eentje en doe ik vaak aan op de brommer als het koud is.

En je kunt er ook gewoon mee rijden ook in de winter. Ik heb dus zo'n 'echte' met leren zitvlak maar een skibroek schijnt ook heel goed te zijn. helaas niet echt de tijd van het jaar om zo'n broek te kopen. maar dus wel lekker warm


enne stef...ik had je al gemist hoor. blij dat je weer even kunt bijbokken..

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 16:18

Nou Stef hartsikke fijn voor je. Party!!

Enne die kou, moet je daar niet gewoon aan wennen? Ik weet het niet hoor maar dat denk ik. Ik ben iemand die helemaal niet tegen kou kan dus ik denk dat die thermo-kleding wel een uitkomst is in jouw werk. Party!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 16:28

Je kunt ook lang ondergoed eronder dragen. Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 16:28

thermo broekkie thermo broekkie...
zalig, echt waar. Rijd ik ook mee, en behalve dat de pasvorm voor paardrijden wat te wensen over laat is het echt ideaal, nooit koud tenminste!

't Is me overigens wel een beetje ontgaan wat voor werk je doet???

casy

Berichten: 131
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 16:30

Ik ben het met je eens dat je niet veel kan bokken als je een baan hebt. Ik heb het voordeel dat wij internet op het werk hebben, dus kan ik tussendoor de nieuwste berichtjes even lezen. Ik ben hier net nieuw en ik vind het wel leuk hier. Moet er alleen wel even inkomen en idereen leren kennen.
Lachen
Ik hoop dat je aan de kou kunt wennen. Zoveel mogelijk termo kleding aandoen.
(ik heb allen even gemist waar je werkt)
In ieder geval veel plezier, maar dat lukt al aardig zo te lezen.
*LOL*

Liefs,
Casy Party!!

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 20:08

om ff vervelend, zeikerig en off-topic te doen, het is heeeel erg verwarrend casy dat jij dezelfde usericon als nathalie hebt

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-01 20:40

Nathalie heeft allang een andere User Icon volgens mij.

Maar, de kou komt vooral op mijn voeten, handen en lijf. Van mijn benen en armen heb ik geen last, dus ik denk niet dat een thermo broek nodig is Verward

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 20:47

Wat doe je eigenlijk bij die vissen???
verpakken ofzo? Verward

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-01 20:53

Nou, je hebt een bak met bijv. Zalm moten. Die haal je uit de bak, legt ze per 2 in een klein bakje, schraapt van de bovenkant een beetje de schubbetjes af, dan zet je het op de lopende band, en dan gaan ze een machine in, die de bakjes dichtmaakt (stukje folie erop). Dan gaan ze naar de uitprijs (heb ik niks mee te maken hoor) waar er etiketjes op geplakt worden, dan gaan ze weer in bakken, en dan gaan ze naar de supermarkt.

Boeiend werk he Haha! Haha!

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 21:03

oeps zorrie ben neit zo slim hihi
was me niet eens opevallen!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 06:23

leuk joh dat het best gezellig is zal ook nog wel aardig verdienen niet???/
Tja ik heb het altijd vrij koud dus kan je niet helpen ik heb trouwens idd een skibroek waar ik in de winter mee rijd en ook met snowboots:))

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 08:07

stef advies om het wat warmer te hebben is meerdere laagjes kleding aan doen dus geen 2 dikke trui maar 4 wat dunnere dat is wat warmer. Zeg ik uit ervaring van in de kou werken.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 17:12

twee paar sokken over elkaar Clown , dat helpt echt (ik heb het zelfs in de zomer , 1 paar onder mijn rijbroek en van die lange sokken over mijn rijbroek). Ik heb nl altijd last van koude Boos! voeten !! ook zomers, ik heb ook thermo sokken gehad maar die zaten niet echt superwarm. Laagjes helpen het beste !