Wie weet nog een wedstrijd..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-01 16:20

...niet al te ver bij mij vandaan (Almere)VOOR half maart? Ik wil voor alle zekerheid nog 1 extra wedstrijd inplannen voordat ik straks mijn kansen op dat ene puntje verpruts en daarna geen tijd meer heb om nog een wedstrijd te rijden (want dan is het dus al 1 april...nu ik erover nadenk..zou het een grap zijn van dat L1/L2winstpunten gedoe...grijnz...)

Groetjes Suzanne


Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 16:25

Kijk eens op de site van het KNF. Daar staan alle wedstrijden vermeld. Eerst klik je op desbetreffende provincie en daarna op wedstrijden. Zoek maar uit!


Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 16:31

Hoi Suzanne,
Ook de NBVR heeft haar wedstrijden op d'r eigen site staan: http://www.nbvr.nl
Groetjes van Jet en succes met het vinden van een nog neit volle wedstrijd bij jou in de buurt.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 17:04

abcoude 24 en 25 maart, ga ik ook heen.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-01 17:44

1 of 2 proeven Lov????

Liefst wil ik voor de 20e maart, want omstreeks die datum is onze thuiwedstrijd.
Abcoude schijnt wel een prettige wedstrijd te zijn, starten er wel vaker mensen van ons..

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 19:06

4 maart Arnhem 2 proeven en aanstaande zondag nog 2 proeven in Apeldoorn ik ben al 'binnen' want ik heb nu 11 punten als het goed is en ik rijd zoals gebruikelijk elke proef 1 of 2 punten zit ik op of over de 15

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-01 19:13

Te ver voor mij!!!!

Ik ben ook niet bang dat ik mijn punten niet rijd, sinds december heb ik elke proef mijn punt gereden, de laatste keer haast 2. Maar hij (of ik) zal maar net iets mankeren die laatste wedstrijd. Ik baal wel, want als alles bij het oude bleef was ik nog niet overgegaan naar de M, maar de eerste paar outdoors L gebleven, voor zijn wedstrijdervaring. Maar met 0 punten in de L2 beginnen vind ik gewoon eeuwig zonde. Ik ken Marillion, die gaat de eerste paar outdoors eerst weer lopen stressen...

Groetjes Suzanne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 21:35

gewoon 2 proeven en ik heb er vorig jaar gestart en was heel fijn.
Het is wel een bak met springmateriaal en een kantine + veel spiegels. Voor Maril misschien wel goed??
Lab keek er niet naar.
Als je er heen wilt, moet je wel snel bellen.
Ik ga wel heen op zaterdag is de M

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 21:44

Ik dacht dat je je winstpunten verminderd met 10 mee mocht nemen naar de L2... Hoeveel winstpunten heb je? (Of heb ik weer niet goed gelezen?)

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 13:23

klopt kitty maar dan moet je in de L2 weer verder met punten dus als je nu 9 wp hebt word je l1 met 9 of L2 met 0 terwijl je anders mnog 1 puntje voor het m mest hebben

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 13:49

Okee, dan snap ik dat je toch maar in de M wilt starten! Groot gelijk.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-01 19:02

Hoi Kitty,

Ik heb er nu dus 9 en wil liever M1 gaan starten dan. Hij is er klaar voor, ik rijd steeds mijn punten, maar als alles bij het oude was gebleven was ik nog even L gebleven om wat makkelijker wat meer wedstrijdervaring op te doen. Mijn paardje is nl nogal nieuwsgierig en wil graag alles zien, daarom nog vrij kijkerig op vreemd terrein (niet schrikkerig overigens, maar enorm snel afgeleid..)

Groetjes Suzanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dayna, DenieesB, Flairtje, Laj1, loowny, OmgiliBot, tienus63, Vagabondo, xAnthea, xRoossie95, xSuuzerd en 142 bezoekers