ik ook maar ff: toen en nu

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

ik ook maar ff: toen en nu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-02 11:15

Eigenlijk een verandering waar ik helemaal niet blij mee ben, want ze is er niet mooier op geworden. Rival is een dravertje van 3 jaar oud. Op de eerste foto was ze twee jaar en stond ze gewoon bij huis:
Afbeelding

En dan een foto van hoe ze nu is. Ze staat nu in training en het gaat niet zo goed. Ze is op deze foto al iets te dun, maar ze is ontzettend mager geworden(nog erger als op deze foto!), en alsof dat nog niet genoeg is, is ze ook nog eens kreupel... Ze stond echt op drie benen Huilen . Gelukkig was het twee dagen erna alweer wat minder, maar ze liep nog steeds niet lekker.. En nu maar hopen dat het snel goed komt, ik had zo gehoopt dat ze deze zomer voor het eerst zou gaan koersen!
Afbeelding

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 12:17

leuk beesje,hopelijk komt het wel weer goed... Verdrietig
Laatst bijgewerkt door parouscha op 02-08-02 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 12:27

Balen zeg, ik hoop voor je dat het snel beter gaat.
Maar het is een leuk paardje hoor. Haha!

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-02 14:56

Thanx! Het is echt een schat van een paardje. We hebben haar als jaarling op de Unitrot veiling gekocht en toen wist ze nog helemaal niets. Kon geen voetjes optillen, borstelen was doodeng en aan de hand lopen was al helemaal een ramp!! Ze is als 2-jarige ook een tijdje in training geweest maar ze was nog niet klaar voor het koersen. Toen heeft ze de rest van de zomer en winter thuis gestaan en nu is ze sinds begin van het jaar weer in training. Als ze binnenkort niet meer kreupel is, gaat ze een paar keer mee naar Wolvega om te wennen en kan ze daarna kwalificatie gaan lopen..... Spannend!!!!!

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 15:33

aaaaaaah.... Clown zie dat op die eerste foto zo versufd staan dan !! Frusty

Hey Taan! (virgin lovertjuh) was het leuk op Peddy ? Verward

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-02 16:18

Hier is nog een foto van vorige zomer: net terug uit training en tenminste nog een beetje buik:
Afbeelding


En nog eentje waarbij je haar volgens mij iets beter ziet: Met weidemaatje Ninie: oeioei... uitstekende botten Huilen
Afbeelding