hoofdrol.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 21:17

he ik zit nu in groep 8 en we hebben een musical.
en ik heb de hoofdrol.
ik speel een oud wijf die de jackpot van 1 mil 2 keer wint en twee dieven willen mij bestelen.


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 21:35

oh wat leuk!
Ik heb die gezien geloof ik... Ik geloof dat groep 8 dat deed op mijn school toen ik in gr 7 zat!
Jaja ik had ook de hoofdrol. In de Musical Confetti. Is echt errug leuk! Veel succes ermee!

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 22:26

ik heb de musical WOW gedaan

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 07:30

ik heb de musical Beau Soleil gedaan die was echt GAAF!! mocht alleen niet mee spelen maar wel solo-zingen Misselijk Misselijk Misselijk
Maar gaaf dat je de hoofdrol hebt!! veel suc6!!

siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-01 09:33

de musical heet jackpot.
en ik moet twee hele lange stukken solo
zingen Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk
maar ja
voor de rest is ie wel leuk Haha! Haha!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 09:44

Ik een keer de musical Miracel ofzo. is alweer errug langgeleden. zat toen in groep 7 volgens mij. Ik was Marlinn Monroe, en zo'n wonderkind.

Als je vraagt kan je nog een liedje zingen van die musical, ik weet ze (bijna) allemaal nog.

Die van Marlin moest ik solo zingen! brrr, dat ik het ooit gedurfd heb! ik kan helemaal NIET zingen! *LOL*!

mare,suc6 in iedergeval!

Rachel
Berichten: 96
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: you

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 09:54

Ik heb volgens mij ook WOW gedaan, die was wel Haha! ! Ik moest een model spelen, namelijk naomi cambell ofzow ( kweenie precies hoe je ut schrijft )

O yeah ... If you don't like me, sue me ...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 10:40

Jackpot ken ik inderdaad!
Leuke musical!
jah bij mijn hoofdrol moest ik ook solo zinge,... *bibber* *bibber*
Pppff ik weet amper nog hoe ze gaan.
Was iets met slaap maar slaap maar ik zal je beschremen bla bla bla.
Ging over en oppas met een kiendje Lachen

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 10:44

Ik had ook 1 van de hoofdrollen!! ik was een oud opaatje in een verzorgingstehuis (de musical heette "net op tijd") die beetje dement was en dacht dat alles van hem was Lachen dus ik jatte van iedereen de portemonnee, horloges, ontwerpen van nieuwe verzorgingstehuizen Haha!

Ik moest ook zingen Lachen ken ook de liedjes nog, heb de musical op video staan en laatst nog eens gekeken (Damn wat zie ik er uit daar.. Tong uitsteken )

"het is saai zo saai, zelfs de bonte papegaai, is zich grijs en bruin geschrokken, zit de hele dag te mokken, nee ik zal er niet om jokken, maakt de goudvis nog lawaai"

Lachen

ik heette trouwens meneer Swanicker ofzo Haha!
_________________
-=Just say what you think=-

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bartje op 2001-05-23 11:53 ]</font>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 20:44

Hihihi, mijn musical heette: Paniek in de luie lift.

Dat ging over een hotel dat bijna failliet ging en dan allerlei rare dingen er omheen.
Mar dit is al heel wat jaartjes terug, even denken hoor, nu zo'n 8 jaar terug. Oempff, wat voel ik me oud, hihihihi....

Knuf

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 20:58

hey, mijn broertje heeft ook paniek in de luie lift gedaan. die was wel grappig.
ik heb spoken op griezelsteyn gehad.
was ik spook en de leraar had er zelf wat extra stukjes bij geschreven, toen wasik dus een politieagent ook nog.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 21:04

Ik was de hotel-eigenaresse en m'n tegenspeler was ruim 1,5 a 2 koppen groter dan ik, dat was echt lachen, dat moest dus man en vrouw voorstellen. Wel leuk ik mocht lekker 't dominante vrouwtje uithangen en hij 't sulletje *gniffel* Extreme duivel

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 21:34

Mijn musicals:
groep 6: De Tovenaar van Alkmaar
groep 7:Hoera!!! We zijn gestrand
groep 8:Geldkoorts
En ook nog een paar keer kleine musicals maar daar weet ik de naam niet van *LOL*

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 21:56

wij waren erg Origineel
Een musical was moeilijk voor ons, aangezien onze groep acht uit wel 7 personen bestond (5 meiden, 2 jongens).
Zodoende hebben we samen met de leraar zelf een musical geschreven.
" Liefde in de Ruimte"
Teksten gemaakt op o.a. Fur Elise, Opzij Opzij opzij, No Limit (kan ook dat dat een dansje was, weet ik niet meer).
Zal eens foto's zoeken


Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 22:08

bij ons had de leraar ook rolletjes erbei gemaakt ik was dus schoon maakster en ik mocht bijna iedere sene met een stof doek rond lopen *LOL* en ik moest ook zingen eeehh ohwja ik weet nog wel een stukje

<I> ogen blauwer dan de zee
haren geeler dan het strand
hoe hij loopt zo elegant ohwjeh </I>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, _Nadia_, Ania, Arlette1991, Benazir, Boheme, desi92, Eefje_Sammy, Flew, Geerten, Josien_, Keizerinnnn, reina, SemrushBot, Tomboy0, ynskek en 50 bezoekers