Frustraties...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-01 09:24

Blegh, ik had gister na zoveel tijd weer les. Alles hier is opgeheven. Ik mocht op een paard van een vriendin rijden, want ik mag niet met rallebal in die les.

Zij heeft dat paard zo mooi aan de sjouw enzo, en ik zat erop, en die paard zat alleen met zijn neus in de lucht. Hij was zo keihard in de mond! Ik kon er gewoon niks mee worden.

Waar ik helemaal niet over kan, deed mijn instructeur toch. "zo rij je toch geen paard? Kijk nou eens, het lijkt net een hobbel paard! Hou je ellebogen nou eens aangesloten, tja, als je dikker was, washet geen probleem!"

De godganse les zat hij me gewoon af te kraken. Ik ben niet iemand die afgekraakt moet worden, ik groei van complimentjes, en af en toe op een 'vriendelijke' toon kritiek. maar mij niet het gevoel geven dat dit mijn eerste keer op een paard zit.

Ik werd gewoon zo kwaad, dat ik opeen gegeven moment zat te janken op dat paard. wat een banketstaaf is hij toch ook. en ik dacht dat ik hem een hartstikke goede instructeur vond, toenik nog op hick reed. misschien had hij zijn dag niet, en ik ook niet.

sorry, moest dit ffies kwijt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 09:29

Wat is dat voor een randdebiel joh? Da's toch geen lesgeven, dat is de grond intrappen.
Tuurlijk groei je juist van compilmentjes, en met de juiste aanwijzingen van je instructeur ga je die complimentjes ook verdienen. Een goede instructeur zou je juist helpen om dat paard goed aan te voelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 09:57

Nou, jouw instructeur bewijst maar weer eens fijn dat je niet in een boom hoeft te hangen om een eikel te zijn.... Fijn dat we daar weer eens aan herinnerd worden!

Wat een nerd zeg! Niks van aantrekken hoor, waarschijnlijk is 'ie niet wijzer of had 'ie van z'n vrouw op z'n mieter gehad voor iets ofzo.... Bleeeeeeeeh, vervelende vent!!!!!

Sonja

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 10:13

Wat een eikel zeg. Misschien moet je gewoon eens een grote bek terug geven, dat heeft natuurlijk ook geen nut, maar voelt wel goed.
Hee maar ga je de volgende keer gewoon weer bij hem in de les? Zou ik persoonlijk niet doen, dus daar ben ik wel benieuwd naar.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-01 10:23

Citaat:
Op 2001-05-23 10:13, schreef Rieja:

Hee maar ga je de volgende keer gewoon weer bij hem in de les? ben ik wel benieuwd naar.



Ik weet niet. Toen ik nog op hick reed, kon ik hartstikke goed met hem opschieten.

Hij heeft ruzie met de bazin van Raldi, misschien deed hij daar wel poedersuiker over. Ik denk dus niet dat ik weer bij hem in de les ga. Maar hij is zo ontzettend goed!

Betere instructeurs op de manege hebben wij niet, dus ik zal wel zonder een instructeur komen te zitten. Boos!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 10:25

Waarom vraag je hem niet gewoon waarom hij zo bot deed? Lijkt me dan de oplossing.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-01 10:27

dan gaat ie me uitlachen joh! ik weet het zeker!
Maar ik denk dat Raldi er wat mee te maken heeft.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 10:33

vrouwen kunnen ook nergens tegen he. pakken gelijk alles persoonlijk op.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 12:44

Mhhh niet aardig van 'm mijn instructeur kan behoorlijk bulderen.
maar iets persoonlijks zegt ie niet zoals deze sukkel wel deed dikker worden waar slaat dat op???
Meestal als ie erg tekeer gaat steek ik me tong uit en schiet ie in de lach want dan weet ie dat ie weer te fanatiek wordtvoor mij.
Ik ben geen beginner maar ben er nog laaaaaaaaaaaaang niet.
Ik zou inderdaad vragen waarom ie zo verrot deed en al lacht ie je uit dan zeg je alleen maar dat hij ook zo'n lachertje van een instructeur is je betaald er wel voor en wat leer je van een les afzeiken niets toch?

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 12:59

x
Laatst bijgewerkt door janna op 20-02-22 14:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 13:02

Nou, jouw instructeur bewijst maar weer eens fijn dat je niet in een boom hoeft te hangen om een eikel te zijn.... Fijn dat we daar weer eens aan herinnerd worden!
deze moet ik onthouden sonja! Cool

_________________
Proffesionals kiezen voor bwp !!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: pieterjan op 2001-05-23 13:03 ]</font>