NBVR

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-01 21:31

Lekker handig: hebben ze me springstartcoupons opgestuurd!!! Frusty Frusty
Das wel het allerlaatste wat ik doe..springen...
Maar het balen is dus dat ik zondag wedstrijd heb en GEEN startcoupons. Das een mooie uitdaging Gaaaap

Groetjes Suzanne

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 21:57

*proest* een stille hint dat je meer moet gaan springen?
Maar je hebt helemaal geen coupons meer?
Toch maar even bellen kijken hoe snel ze het voor elkaar krijgen

Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 22:18

Hey Suzanne,
Ga jij ook met Pinksteren naar Anydale? Volgens mij gaan best veel daar heen! Astrid en Suus van Bal ook!
Welke wedstrijden staan er voor jou nog meer op het programma?
Groetjes Danielle

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-01 22:23

Nee, naar Nieuw Vennep!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 23:13

*LOL* *LOL* *LOL* , daar kom je lekker op tijd achter Suuz!
Ik was blij dat ik ze nog gebeld had, want mijn bestelling via Internet was ook niet doorgekomen. Gaat er bij de NBVR ook een virus rond?

Moet je nu blanco coupons kopen?? Dat is hartstikke duur, ik geloof 25,- per stuk of valt er morgen nog wat te regelen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 23:29

Blanco coupons laten sturen!! Kost 50,= voor twee (inderdaad fitz). Je kan ook vereniging starten.......?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 23:36

Blanco coupons kun je vaak ook bij je iegen secretariaat halen (maar ik rijd KNF dus da's misschien anders dan?) Dus als de bond het niet meer opgestuurd krijgt is dat een oplossing (of als het echt niet lukt zelfs het secretariaat van de organiserende vereniging, mensen zijn vaak behulpzamer dan je denkt) Stuur de rekening maar naar de NBVR, tis hun probleem!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 09:16

Het zal wel niet mogen maar het kan wel: iemand die ook eens geen coupons had heeft er toen van mij gekregen. Alles doorgestreept en eigen gegevens ingevuld, met toestemming van de jury. Nooit porblemen meegehad (moet je wel op alle blaadjes controleren of het goed veranderd is)
Was ook NBVR

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 09:50

Moet je je startcoupons ook goed invullen !!Ze vragen :springen of dressuur ? en dan moet je springen doorstrepen dus >>>>>>>>>>>>>>>>>>

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-01 11:26

Ja Ineke..het is niet de eerste keer dat ik startcoupons aanvraag hoor...
Ik heb ze via internet aangevraagd, zoals altijd, dus daar valt weinig door te strepen. Gewoon dressuurcoupons aangevraagd en geen spring!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 12:48

*grijnz* das de DE reden dat ik niet via Internet aanvraag hoorde al vaker dat mensen er gedonder mee hadden wachten op je coupons en die komen maar niet etc.

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-01 14:16

Net gebeld en ze sturen me twee blanco startcoupons op. De springdingen moeten dan terug en dan krijg ik mijn eigen vertrouwde couponnetjes weer. Pling
Nou nog die rijvereniging zover krijgen dat ik pas zondag die coupons geef. Aan de ene kant mazzel, aan de andere kant was het HET excuus om niet te hoeven starten: ik heb geeeeeeeen zin Scheve mond\

Groetjes Suzanne

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 18:02

aaaaaaaaaahaaaaa ik loop ook al te stressen hoor vanavond de proeven voor juni rijden maar dan wel haverwege wisselen dus verder gaan met de 2de proef voor juni inplaat 1 proef uitrijden anders kent ie 'm al uit z'n kop en daarna onderdelen gaan oefenen...
pffffff

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-01 18:13

Ik vind ze redelijk tegenvallen als je ze voor het eerst rijdt. Die van juni zijn toevallig net de makkelijkste, die heb ik in Almelo. Deze maand heb ik nog net een kloteproef, maar ja...ik zie het voor ons als training, dan ben ik er ook wat rustiger onder: gewoon trainen, de proefjes doornemen, zodat ik niet op Almelo voor het eerst M start. Dan zie ik het verder wel..hij is steeds heel braaf op vreemd terrein, dus als ie dat nu weer is ben ik eigenlijk al heel tevreden en dan ga ik op Almelo voor de puntjes...hoooooop ik..grijnz..bid, smeek Bloos Bloos Bloos

Groetjes Suzanne

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-01 21:52

Ze gaan er mee accoord daar bij Nieuw Vennep...toch starten dus zondag Lachen Verward Scheve mond\
Ben nu al zenuwachtig Misselijk
Moet om 11.54, dus nog bijtijds weg ook..bleeeh!

Groetjes Suzanne