raar zeg.......

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 21:35

Zo ben je maanden alleen op stal.
soms als ik geluk had kwam ik net Janneke tegen als ze naar huis ging maar meestal niet en was ik alsmaar alleen en af en toe kom je de boer tegen maar beiden ben je hard bezig.
En dan kom je vanavond en is het echt stervens druk bijna iedereen was er al...
Zo weird was dat eerst kon ik gewoon hardop tegen mezelf praten niemand die het hoorde en nu was er gewoon herrie op het erf.
Voor het eerst sinds maanden een rondje gewnadeld met Anouk en onze paardjes.
Gerdien kwam zelfs even langs en heeft zonder zadel lottie z'n draf uit geprobeerd *LOL*
Ging best goed ondanks dat Lot zo hoog opgooit.
Het was echt gezellig maar zo onwijs wennen.....
Eigenlijk was het best wel raar toen ik m'n kamer ging ontruimen in huis. daar hebben al die tijd al mijn spullen gelegen want die mochten niet mee naar huis.Eindelijk na zo lange tijd m'n rijbroek wassen!!!!!!!!!!!!!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 21:41

Ik kan me voorstellen dat het wel weer even wennen is!!
Ik hoop dat het idd snel gewend is en dat het gezellig wordt en nu eens een tijdje zonder zorgen. Clown

Navragen is beter dan afvragen.


Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 08:37

Ja dat zal idd wel wennen zijn...maar tis wel fijn om weer samen te zijn denk ik. Lekker gezellig met elkaar weer te kunnen rijden en kletsen. Voor de paarden zelf zal het denk ik ook wel weer fijn zijn, want ze krijgen waarschijnlijk nu weer veel meer aandacht.
iig veel plezier!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 09:17

Ik kan het me voorstellen... heel vreemd. Zelf ben ik op dinsdagmiddag en woensdagavond op de boerderij bij Pie ook vaak alleen. De twee verzorgsters van Isa rijden op maandag, donderdag en vrijdag. Op zaterdagmiddag zijn we er alledrie, vaak met nog een meisje er bij die de buitenbak mag gebruiken.
Zaterdag is dan altijd een hele drukke dag, maar dinsdag mis ik soms wel het gezelschap. Gisteren ook weer, het zonnetje scheen zo lekker, ik had zo graag een buitenrit gemaakt. Probleem: ik wil niet alleen, er moet iemand mee dan.
Ik kan me voorstellen Kim dat het wel ff een 'overdonderend geluid was', al die mensen *LOL* ! Succes met wennen...
Groetjes, Dorine.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 09:51

Ja, dat zal even wennen zijn! Maar wel gezellig denk ik!

Af en toe was je wel erg in je Remi geloof ik! *LOL*

Groetjes Mieke

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 21:30

raar is dat he?
soms kun je juist ook wel genieten van die rust........ah lekker toch dat je nu weer alle tijd voor lottie hebt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, Laj1, Ninouschka, Noor17, pluisje88, su72, Vagabondo en 45 bezoekers